2009. június 30., kedd

Ez itt a StonerTeam blogja



Egy kis csapat vagyunk, akiknek lételemük a buli, a szórakozás,
és a szabadság! Imádunk elvonulni a civilizáció elől, és akár
napokat bulizni, egy pusztán, vagy vízpart mellett. Ehez nem kell más,
csak néhány jó ember, alkohol , egy bogrács, meg persze
az elengedhetetlen zene. Minden évben nyáron rendezünk magunkanak
egy fesztivált, hogy ott kiadjuk a bennünk felgyülemlett állatot!
Ez a fesztivál úgy néz ki, hogy elvonolunk valami csendes
vízparti helyre sátorokkal, és egyébb felszereléssel, és ott három-négy
napig folyamatos buli, és ivászat. Nagyon durván! Ez a mi kis szigetünk,
amit magunknak hoztunk létre! Atom stoner!
A fesztivál az A.T.I. feszt nevet viseli, egyik haveromról elnevezve!
És már a negyedik éve csináljuk. Mindig más helyszínen kell megrendezni,
mert annyira botrányos, hogy ugyanazon a helyen mégegyszer nincs pofánk
megrendezni. Így nyomjuk! :) És várjuk az olyanokat mint mi!



142 megjegyzés:

  1. Hey-hey!!!!!

    Említsük meg azt is,h nemcsak ATI feszt volt eddig,hanem beiktattunk ám tavaly egy Sicufesztet is...ami szintén ütősre sikeredett!!!

    Aki egyezer rákap az ízére...az függővé válik és nincs az a gyógyszer,nincs elvonókúra,ami ebből kihozna!
    És nem is kell rá semmi,hiszen ez az egész maga egy gyógymód arra,h ne szürkülj el,hogy egy évben legalább egyszer tedd azt amit akarsz,anélkül,hogy mások megszólnának!
    Mindenkinek ajánlom!!!
    Sicu

    VálaszTörlés
  2. Igen elnézést! :) Volt Sicufeszt is, és nagyon bomba volt! Atom züllés! :)

    VálaszTörlés
  3. Igen ez a kérdés Sam! Mikor legyen! Én nekem jó lenne a 17-18-19 is! De az meg Trolinak nem jó! Jajj pedig az év bulija! Nagyon össze kell hoznunk gyerekek! Kattogjatok rajta, hogy mi legyen! :) Találjuk már ki! ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ

    VálaszTörlés
  4. Na első héten Atifeszt, 17-18-19 meg Sicufeszt. És akkor letudva mindkettő.

    VálaszTörlés
  5. Nekem aztán teljesen mind1, csak az A.T.I. feszten ott akarok lenni, mert azt én találtam ki, úgyhogy az legyen az amin ott vagyok! :) Ha lehet? Mert úgy látszik, már engedélyt kell kérni, olyan emberektől is, akik csak úgy becsatlakoztak, és mostmár ők akarnak dirigálni!
    De hát mindegy így halnak meg a hagyományok, és változnak meg! A Trolira gondoltam, hogy verte magát az iwiw-en! Az azért túl nagy kijelentés, hogy a nyáron már egyik hétvége sem jó neki, mikor hétvégén soha nem is dolgozik! :-S

    VálaszTörlés
  6. Ja és Sam-nek még annyit, hogy nem avatatlan stoner! Szami, hát te már az első A.T.I. feszten is ott voltál bazze! Te törzsgyökeres csont stoner vagy! :-D

    VálaszTörlés
  7. Sziasztok Stonerek!

    Tegnap ráakadtam a blogotokra, és nagyon bejön! A mi Sopronban lakunk, és ahogy elolvastam a bejegyzéseteket, hasonlók vagyunk mint ti! Nagyon jók a videók is! Királyok vagytok egyszerűen! A ti fesztiválotokra külsősök is elmehetnek? Mert én szívesen elmennék a haverjaimmal!! A videók alapján, össze kéne hozni ezt a két bandát! Mi is stonerek vagyunk, és nagyon imádjuk ezt az életstílust! Bár nekünk nincs nevünk mint nektek, mi csak egy haveri társaság vagyunk! De hát gondolom ti is!:) Mostantól követem minden lépésetek, mert kurva jó arcok vagytok, és szeretnélek megismerni titeket! Olyan csajt, meg mint a Sicu nem láttunk! Eszméletlen női stoner! A legjobb. Minden csajnak így kéne nyomni! Sicu én már most szeretlek! :D Bepofátlankodhatunk ide a blogotokra? Üdv. Tony

    VálaszTörlés
  8. Szevasz Tony!

    Üdv. néked stoner testvér! :)
    Persze nyugodtan lóghattok itt. És ha
    akartok eljöhettek a fesztre is! Bírjuk a jó
    arcokat, csak tényleg azok legyetek! :)
    Minden jó arc felé nyitittak vagyunk!
    Hát igen a Sicu az meg Sicu! Ő ilyen...
    állatil nyomja! :-D De ha lejöttök a fesztre, akkor személyesen is megismerhetitek!
    Igaz Sicu? További stoner napokat nektek! Yeeeaaaahhh!

    VálaszTörlés
  9. Sziasztok!

    Kurva jól nyomjátok! Jajj veletek akarok bulizni
    egyszer, vagy töbször! Egy páran olyan ismerősek vagytok, csak nem tudom, hogy honnan! :)
    Vagy csak egyszerűen lélekben mindig együtt voltunk! Ritka az ilyen jó társaság! Irígy vagyok! :)

    VálaszTörlés
  10. Szoszi!
    Zsé vagyok, az indián nevem Bornyúszem. Nálunk volt az első megmozdulás, elég kellemes élményem volt, én szolgáltattam a music-ot, egy egy kazettás cd játszóról. Kicsit több lett a Royskopp, mint azt sokan igényelték volna, de legalább Stevie díjazta. Apám és a többi utcabeli arc meg a hajnal négykori favágást... Én az időpontról csak annyit mondanék, hogy 10.én lemegyek oda, ahova mondj
    átok, viszek egy hálózsákot, az egykazettásat 30 góliátelemmel, némi anyegint, lefosom az agregátort, meg a fejeteket...Mondjuk vasárnap lehet átugrom egy napra Soundra, de aztán egyből visszatérek és huszadikáig tolom, ha lesz partner. De ez még a jövő zenéje. A Soproniaknak üzenem, hogy felőlem jöhetnek, csak hozzanak egy kamionnyit
    világon. Sicu tényleg geci jól nyomja, meg is akarom mutatni n, hogy mi is az igazi, tiszta, őszinte szerelem(szárazon seggbe). Na, hozzatok aggregátort, inszeminátort és vigyázzatok, el ne kapjátok a rákot a gyerektől, aki az iwiwen kószál körüzenetbe!
    Szopjatok!!!!!!!

    VálaszTörlés
  11. A rózsaszín hajpántos napszemüveges kopasz fiúnak üzenjük, hogy szeeeereeeeetüüünk!

    VálaszTörlés
  12. Akinek buszmegálló van a fogai között?:D

    VálaszTörlés
  13. Az nem buszmegálló hanem "rés" kedves "avatatlan":) kÜLÖNBEN AZ A SEXEPILEM!!! Azt MADONNARÉSNEK is mondhatnám:D Örülök, hogy Bernie "főnök" jóváhagyta az ismerkedést mert én semmit nem merek már mondani az engedélye nélkül. Szóval kamon soproni arcok!!! Én is nagyon szeretek mindenkit:D Berniet is, csak ha találkozunk " kajakra leszopatom":DDD STONER FOREVER!!! Csak bejött a rózsaszín cucc:D

    VálaszTörlés
  14. Trolikám Drága kis Szívem! Börni"Fönök" jóváhaggya, hogy szabadon írjál bármit drága pici herezacskóm! :)Ja úgy látszik, hogy a rés a fogak között, meg a rózsaszín hajpánt tényleg sikeres volt! Üzenem Timi&Barby-nak, hogy a Troli igazi szerelemre vágyik, és ha nem tudjátok mi az igazi szerelem, akkor nézzétek vissza Dabis Zsé üzenetét! :) Ja meg szereti azt is ha térdelnek előtte a nők, ha lehet akkor ketten vagy hárman! :-D Ja és Soproniak takarodjatok lefelé bulizni! ;-)

    VálaszTörlés
  15. Oké Troli, akkor legyen Madonna rése a fogaid között:)

    VálaszTörlés
  16. Helló!

    Tagnap ünnepeltünk egyet a haverokkal, és elmeséltem nekik ezt a blogot! Valószínű majd ők is megjelennek itt! Reggelig duhaj volt állat módjára! ráadásul éjféltől már csak Coca Colát ;) vertünk nagyon durván! Értitek ti! Az ember nem bír végiginni egy estét! :) Aztán z egyik haverom a Gábor úgy kiakadt, hogy eltűnt és vagy két óráig kerestük mire megtaláltuk kint a bányató partján, úgy hogy félig benne volt a vízben, még szerencse, hogy nem fejjel! :) Szóval ilyenek voltak tegnap itt Sopronban! :) Akkor mikor lesz buli?

    Üdv. A soproni stonerek! :)

    VálaszTörlés
  17. Üdv mindenkinek!

    Tetszett az előző hozzászólás! :)
    Nálunk is van egy ilyen "ember" aki néha túllő a célon és célok nélkül bolyong a pusztában és 2 órán keresztül nem találjuk, vagy a Tiszaparton kószál, vagy a focipályán alszik, vagy stabil oldalfevőbe kell fektetni, vagy...
    A soproniak nem tudják, de a többiek biztosan! :)
    Igen Ő az a "Főnökünk" a blog létrehozója Bernie! :)))

    Tényleg soproniak nem tudtok véletlen agregátort hozni? Messzebről úgy sem tudnánk beszerezni Mo-ról. :)
    Csak vicc volt!

    Jó, hogy lett ez a blog, köszönjük neked NAGY"főnök"!
    A stonerteam.extra.hu-t meg a napokban frissíteni fogom, mert most került elő egy pár régi gyöngyszem!

    Na bejelentkezésnek ennyi...
    Csumi!

    VálaszTörlés
  18. Na hahóóóóóóóó
    Örömmel olvesom a blogot!!!
    Bazz azonnal bezsongtam mint állat!!!!!!
    Hát,igen az egyforma arcoknak egy helyen kell lenniük és nincs mese!!!!
    Már alig várom a fesztet...kérdés,h mikor lesz és h ott leszek-e.:(
    Basszus valahogy oldjuk már meg h mindenkinek fasza legyen!!!!
    Ezt senki nem hagyhatja ki!!!
    A soproniakat meg szeretettel várjuk!
    Hozzatok még stoner csajokat dögivel!!!:D:D:D
    ;)
    Én is szeretlek Tony!:D

    VálaszTörlés
  19. Azért már régen tüntem el, meg régen feküdtem stabil oldalfekvőben a mosógép tetején! :-D
    De majd még biztos lesz olyan! A fesztivált meg úgy csináljuk, hogy mindenki ott legyen! Mert ha valaki nincs ott akkor az már nem is igazi! Vagy jöv.héten kéne, vagy utána! Nekem jó lesz most már minden hétvége, hacsak nem jutunk tovább most szombaton is! Mert akkor nemtom mikor lesz a köv. kör! De mind1 szervezzük csináljuk, állítsunk ki egy időpontot, és gyűjtsük be mindenki véleményét! Tegnap is kibasztam az iwiw-re hogy mikor legyen, de mindenki szart rá! :) Agregátor ügyben, meg ki lesz találva vakami...azon már nem fog múlni! Ma meg szétiszom magam mint a szar! Ennyi.........

    VálaszTörlés
  20. Vagyis nem most szombaton, hanem a jövőhéten...bocsi

    VálaszTörlés
  21. Hejhó hahó! :)
    Az Északkelet-magyarországi Stoner Team nevében jelentkezem! ;) :):):):)
    Sicu jól tolja, de én vagyok a keleti alteregója, a veres! :P:P:P
    Télleg, Börni, az első világtalankodásunkról készült videót nem teszitek fel? :DDDD Vagy az már vállalhatatlan? :)))
    Az ATI fesztről nem nyilatkoznák, szerintem én nem leszek ott... :( De gondolom úgyis tudjátok, miért, vagyis mi miatt... :)
    Pussz mindenkinek!

    VálaszTörlés
  22. HUháhúúú! Hiányoztok gebg!!!

    VálaszTörlés
  23. Mi is lehet lemegyünk! Valakit meg szeretnénk ismerni. :)

    VálaszTörlés
  24. Jah, és mivel fesztiválügyben engem nem kérdeztetek, így inkább be is kussolok... :P

    VálaszTörlés
  25. Nah akkor mikor is legyen,Bernie?:D
    Bazz nagyon félek,h akkor lesz,amikor nekem nem jó...:(
    Na azt nem élném túl!!!:)
    Ebből élek,bazzzzzz!:)
    Ha továbbjuttok,nem jó a 17-19 sem?
    Zsének van igaza amúgy!!!!:D
    Basszunk már valamit!!!

    VálaszTörlés
  26. Amúgy Eszter,az igazat megvallva, a helyedben szarnék bele mindenbe!!!!!:D
    Ez nem mehet mindig így!!!!

    VálaszTörlés
  27. Jah,Tony!!!!
    iwiwen keress rá a Sicufesztre!!!!:)
    Mag Atifeszt is van fenn!!!

    VálaszTörlés
  28. Mármint mi nem mehet mindig így, Sicukám? :)

    VálaszTörlés
  29. Az biztos jó! A 17-18-19! Most is két hét maradt ki a kör folytatásáig, mert jöv.héten lesz! Gondolom hogy utána is így lesz! Amúgy meg ne izgulj, mert mint már írtam nem hagyunk ki senkit! Jó kérdezzünk rá a többiktől a 17-19-igre! Szeszti, te meg nem tudom mit izgulsz, ez tényleg nem mehet mindig így!
    Na ROCK!

    VálaszTörlés
  30. Basszus erre a blogra dögrészegen nem lehet írni,m a biztonsági kódot esélyem nincs elolvasni!!!:D

    VálaszTörlés
  31. (sóhaj)
    Akkor megnyugodtam!!!:D

    VálaszTörlés
  32. Hát gyerekek... A két hét múvai időpont nekem semmiképpen nem jó... Hegyalja van... :/
    Viszont ha minden jól megy, augusztus 15-17. Szesztifeszt!!! :D:D:D:D:D:D
    Na? ;)
    Amúgy meg.. ki kell küszübülni az akadályokat... :P Hahahahaha! :DDD

    VálaszTörlés
  33. Sicu!
    Ha becsukod az egyik szemedet, akkor már jobban megy! :DDDD

    VálaszTörlés
  34. De olyankor már nem tom kontrollálni ezt...ha becsukom az egyik szamem,akkor becsukódik a másik is...mondjuk aztán kipattam,mint állat!
    Tudod!A vörösbor okozta szemkoordinációs problémák!!!:D

    VálaszTörlés
  35. Ja, hát persze! :D De ott már nem csak a vörösbor volt a gond... :) Hanem a tartálykocsíííííí!!! :DDDDDD
    Mikor látlak te maki? :)))

    VálaszTörlés
  36. :D:D
    Téélleg!:D
    Attól nem láttam semmit!!:)
    Nemtom,de gebg má nagyon hiányzik mindenki!!!
    Jah,akik nem tudják,a gebg a geciből ered...de szemkoordinációs problémáim miatt nem tudtam leírni sms-ben...de sikerült megfejteni,mit is akarhatok ezzel...:D
    Már alig várom,h megismerhessem az új Stonereket!!!
    Stoneravatás is legyen!!!

    VálaszTörlés
  37. Nah... Sicukám, már itt is garázdálkodunk.... na szép... :D:D::D De itt legalább nem törölnek minket! xDDD
    Stoneravatás? Azon szerintem én már átestem, csak nem tudok róla... :D:D:D:D
    Szesztifesztre gyüttök, ugye? :)

    VálaszTörlés
  38. Szeszti sajnos rossz hírt közlök veled!
    Aug 12-17 Sziget feszivál, azon meg biztosan ott leszünk szentem! :(

    VálaszTörlés
  39. Hey,Tony!
    Ha a Kalapáccsal Sopron körül leszünk,szólok!!!;)

    VálaszTörlés
  40. Lompy!
    Akkor utána való hétvége... :) Csak hogy ne essetek ki a pörgésből! ;)

    VálaszTörlés
  41. Szeszti fesztre megyünk vazzeee, már úgy is régóta ígérgetjük, hogy megyünk Miskolc felé, de mindig szarunk rá! :-D De Szesztifeszten ott leszünk! ;) És atom módra nyomjuk majd! :)

    Heeeeeeeeey

    VálaszTörlés
  42. Ja-ja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ;)

    VálaszTörlés
  43. Ja és egy kis kedvhozó! Sajnos csak ennyi videó állt a rendelkezésemre! :( /Jó minőségű/
    http://www.youtube.com/watch?v=raynRR3_cWo

    VálaszTörlés
  44. ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁá

    Hát,a kedvhozó sikerrel járt el részemről...:D
    YEEEEEEEEEEEEEEEEAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHH

    SSSSTOOOOOOOOOOOOOONNNNEEEEEEEEEEEEEEERRRRRRRR

    Basszus megint úgy felhergeljük egymást,h mire odajutunk a fsztre,minden eddigi bulit megint überelünk...pedig azt nagyon nehéz...:D

    Bernie!
    Rakd már fel youtube-ra a Sicufesztes videot is!!!

    VálaszTörlés
  45. "Rátaláltam z útra és rohanok a cél felé!
    Találtam társakat,akik ugyanolyanok,mint én!"

    VálaszTörlés
  46. Annyira bezsongtam h le sem lehet lőni!!!!!!!!!!:D
    De tudjátok,milyen az!:D
    EEEEEEEEEZZZZZZZZZZZZZZ

    www.youtube.com/watch?v=PhjvpGt4r44

    All summer Long

    VálaszTörlés
  47. Jól van Sicu! Szólj ha erre jársz! :)
    Megmutatjuk hogy buliznak a soproni stonerek.
    Nagyon tuti lesz! Lompy nem tudunk agregátort sajnos. :( Pfú agregátorról akartok áramot! Ez tényleg stoner buli lesz. :)

    VálaszTörlés
  48. Vá, fasza lett a videó! :)
    Huhh.. akkor elkezdem szervezni a Szesztifeszten. Itt lesz agregátor úgy néz ki, haver kölcsönveszi a melóhelyéről... :D Csak ki ne derüljön... :) Úgyhogy arra majd úgy kell vigyázni, mint a szemetekre! :D HA lesz konkrétabb info, értesítelek titeket! :)))

    VálaszTörlés
  49. Azaz Szesztifesztet...:D
    Képben vagyok nagyon... :D Még mindig nem bírtam kijózanodni... ;)

    VálaszTörlés
  50. Kapd be Szeszti, hogy tudtál szerezni agregátort! :) A Szesztifeszt, az kemény lesz! :)

    VálaszTörlés
  51. Nem kapom be! :P
    Nem olyan nehéz szerezni amúgy...:D Jah,é s úgy fest, hogy az időpont nem az lesz... hanem valósuínűleg nyár vége, ősz eleje... nem baj, jó lesz az! :D
    Ja! Akkor végülis pontosan mikor lesz az a szar? :D

    VálaszTörlés
  52. Az enyémet bekaphatod! Beletolom az arcodba, és megfulladsz! Hülyék!!! Mi ez?

    VálaszTörlés
  53. Nem para Tony, csak vicceltem!
    Amúgy jaja, agregátoros bulira készülünk!
    Ki ez a budha?

    VálaszTörlés
  54. Aki bassza anyádat apád hátán! Az vagyok!

    VálaszTörlés
  55. Na takarodj már innen te kis majom fasz! Ne itt éld ki a kis buzi hajlamodat te kis fasszopó Budha! Ne akard, hogy IP alapján megtaláljunk, mert akkor rosszul jársz! Értetted? Ha mégegyszer meglátlak itt esküszöm hogy megkereslek, és szétharapom a fejed!

    VálaszTörlés
  56. Jaj, de intelligens ez a Budha! Még a Buddhát sem tudja helyesen leírni...xD Gyökér!
    Egyébként a töpörödöttpöcörőjű pasiknak a mániája nyilvánosan a hímtagjukról beszélni, és úgy, mintha legalább akkora lenne, hogy meg tudnék benne fulladni... De a szánalmas méretet csak egy egy ilyen komplexusos kis köcsög nagyítja fel egy álnév mögé bújva arctalanul az interneten...
    Szánalmas... :):):):)

    VálaszTörlés
  57. Jajj de jók vagytok! :)
    Tetszik nagyon ez az egész! Bernie neked van barátnőd? Ilyen embert keresek! :) Na jó nem akarok nyomulni, csak le kellett írnom, hogy nagyon tetszik ez az egész feztiválosdi! Még lehet el is mennék szívesen, ha lehet? Puszi nektek! Bernie ha gondolod réka.fontos@gmail.com

    VálaszTörlés
  58. Na, nézd már... mindenkire nyomulnak, mekkora fasza... :D:D:D:D

    VálaszTörlés
  59. Budhának közösülni fogok az anyjával és utánna kajakra leszopatom őt is:)

    VálaszTörlés
  60. Fhúúú gyerekek,van itt élet!
    Buddha anyjának csak gratulálni tudok a gyermekéhez!!! :D
    Rékát meg Tonyt meg hozzuk össze!:D
    Mi lesz már az A.T.I. feszttel?
    Mikor legyen??

    VálaszTörlés
  61. Akkor ATI feszt júl.17-19???????????
    Kinek jó??

    VálaszTörlés
  62. Szerintem azt kérdezd, hogy kinek nem jó, azok valószínűleg kevesebben vannak... :) Pl. én. :(

    VálaszTörlés
  63. Nekem is jó a 17-19-ig, csak asszem az meg a Szaminak nem jó, meg kell tőle kérdezni! Szami jó az neked? :-D Most már ne basszunk már ki vele sem, mert annyira rajta volt! Ma meg bealudtam, és nem mentem dolgozni! Tááápppéééézzz!:) A kurva életbe! Aranyos vagy Réka, de van barátnőm! A.T.I. feszten szívesen látunk! :) Troll-R haver Buddha anyját meg leszopatjuk! :D Vááááááááááááááááááááááááááááá

    VálaszTörlés
  64. Akkor semmi akadálya a bulinak:D

    VálaszTörlés
  65. Avatatlan Sam az Szami??:D
    Akkooooooor vvvvvvvvváááááááááááááááááááááááááá

    VálaszTörlés
  66. Csütörtök meg A38-as hajó!!!!!!!!!!!!!!!!:D

    VálaszTörlés
  67. Na! Soproni stonerek akkor nagyon úgy néz ki a dolog, hogy 17-19-ig Fesztlesz:) Remélem akik még nem jeleztek vissza azoknak is megfelel a dolog. Mostmár csak azt mondjátok meg , hogy hol lesz és miről lesz zene??? Sicu??? (főszervező)

    VálaszTörlés
  68. Igazából Bernie a kitaláló...én csak próbálom sürgetni a dolgot!!!

    VálaszTörlés
  69. Hallgatnak a soproni stonerek....:(
    Több lelkesedést várok mindenkitől!!!!
    Én már rohadtul be vagyok zsongva gyerekek!!!
    Ha bármibe tudok segíteni a szervezkedést illetően azt kérem jelezzétek!
    Pfhhhh de patkány duma volt ez......
    Szóval... szójjááá ha kől valami!:D
    Ja... most szeretnék szólni hogy fossátok le a kis afférokat+ a nagyokat is...majd itt kibékül mindenki:D
    BASSZUK NEKI NIGGEREK!!!!!

    VálaszTörlés
  70. Troller akkor most szólok, hogy szerezz nekünk egy aggregátort, vagy gecisok akksit!:-)

    VálaszTörlés
  71. Kösz Szami...:D Nem tudok sajna...:(DE....énekelek nektek ha akarjátok+van 1 csomó zenész koma a környékünkön:D:D:D

    VálaszTörlés
  72. Troli!
    Gondolom ezt a "most szeretnék szólni hogy fossátok le a kis afférokat+ a nagyokat is...majd itt kibékül mindenki:D" - mondatot nekem szántad többek között... :D
    De én a Hegyalja miatt nem megyek.. :(
    FAszomat...:(

    VálaszTörlés
  73. Nem tüntek el a Soproniak! Itt vagyok! Vettük az adást 17-19 ig! Mi is csináltunk a héten pár jó bulit, ezért minden nap másnaposan fetrengtem mint egy szardarab. De mostanra már jó! :)
    Látom agregátort még mindig nem sikerült intéznetek! Nehéz ügy!

    VálaszTörlés
  74. Tony!
    Jöttök?
    Ti is csináljatok videokat és küldjétek át!!!

    VálaszTörlés
  75. Hánszóló Zsé a házmester2009. július 8. 13:38

    Nekem nem annyira jó, de miattam azé ne halasszuk el, én kompromisszumkészebb vagyok, mint ez a sok zenész pöcs...:D
    Legfeljebb szombaton nem leszek, de a plusz 1.napon úgyis ott leszek megint:P:D:D
    Mondom fossátok má le azt a kurva aggregátort bazzz... Viszem az egykazettásat, veszünk 800 Góliátelemet és már mehet is a party.Telefon töltést, meg ilyen apróságokat meg intézzétek szivargyújtóról, azt már teljesen lefosom. :D
    Hát milyen nomádok vagytok ti, hogy minden parátok ezen a kurva áramon van????
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
    Na!!! Ha meg akkora aggregátor parátok van, hívjátok fel Losy-t, talán tud intézni!!!!!

    VálaszTörlés
  76. Cső!
    Akkor remélem jöttök Tony!!!
    Szeszti! Itt nem csak rád gondoltam az afférokkal kapcsolatban hanem, Ati-Edit, Te- Edit, Ati- Berniék......és sajnos még folytathatnám:( Az viszont teljesen pozitív, hogy ez a majom Zsé nem lesz ott végig. Én+őt utálom mint cigány a melót:D:D:D Felnőtt emberek vagyunk ne viselkedjünk már ilyen szar gyerekes módon. Különben aki kihagyja ezt a bulit bármi más buli miatt az tuti később megbánja. Gondolok itt a hegyaljára + a falvai goára.....aztán nem sírni utána. ÁÁÁÁ de nem akarok itt senkit rádumálni, akinek annyit ér mint nekem az úgyis ott lesz akinek meg nem azt ( elnézést kérek de )lefosom:D

    VálaszTörlés
  77. Na gyerekek!!!!!

    Úgy néz ki, hogy találtam agregátort!
    Csak az a para vele, hogy itt Pesten lehet kölcsönözni. 3125 Ft/nap (bruttó) + 120000 Ft kaució, 4,2 kW, a méretei 70x50x50 [cm].
    Tehát kellene egy autós stóner (ritka állat) aki hazaviszi, aztán meg vissza hozza. Ha van ilyen jelentkező akkor akár meg is van oldva a kérdés! Ha nincs akkor további megoldás tárgyát képezi...

    VálaszTörlés
  78. Troll!!!!Egyetértek!!!!!!!!!!!!!!!
    Lompy,tök király,h törődsz vele!!!!:)Mármint az agregátoros üggyel!
    Keressünk tovább,azért és ha végképp nincs más megoldás,akkor Steve-t megkérjük,h hozza haza!És összedobjuk!!Azt a 120000-et!:D:D:D
    Télleg,meg majd kaja,meg bogrács meg ilyenek?Tud vki hozni bográcsot??
    Hűtő-Lompy
    Mikro-én
    Zene cucc???

    VálaszTörlés
  79. mondom hogy énekelek....ezen kívűl mit tehetek???:)

    VálaszTörlés
  80. Dabis Zsé a korhely alias Hánszóló2009. július 8. 15:15

    Én viszem magamat, meg esetleg ezt a majom Trolit...:P Meg némit Puskin egyik művéből...
    Aki ezt nem érti, az kérdezze meg privátba.

    VálaszTörlés
  81. Na szevasztok!
    Ja milyen nomádok vagytok ti, hogy áram nélkül egy napot sem bírtok ki! :) A hűtőnek ott lesz a tó, zenét meg lehet tolni valamilyen kocsiból, amiben jó hangcucc van...tankolunk bele egy háromezerért, és néha beindítjuk pár órára a motorját, hogy ne merüljön le az aksi! Ennyi! Hűtő, hát az a lényeg hogy no civilizáció! :-D Heeeeeeeeeeeeeee

    VálaszTörlés
  82. Ja és Zsolti nagyon nagy kedvencem Puskin! Szeretem a műveit, főleg az egyiket! :-D

    VálaszTörlés
  83. Bornyúszem vagy csak simán Zsé2009. július 8. 15:42

    Örülök, hogy ismét egyetértünk a göndör birka haverommal...:D
    Táppppézen vagy még bolond?
    Mer akkor megihatnánk ma is 1-2 sört...
    Faszom, mááá 4 óra és még nem is ittam...

    VálaszTörlés
  84. hehe :D
    Puskin a favorit...

    VálaszTörlés
  85. Hol van a többi majom??? Csak ez a bornyúfasz veri itt a nyálát Pumuklival???:D:D:D

    VálaszTörlés
  86. Bernie! Szerinted ez a sugárút fogíjas nekünk osztja???:D

    VálaszTörlés
  87. analfabéta csicska......

    VálaszTörlés
  88. Ha nem tudsz helyesen írni,azt diszleksziásnak hívják, te tudatlan majom...:P:D

    VálaszTörlés
  89. Héé Résfogú!

    Pumikli! Igen? Hahahaha :)
    Zséé jól leoltottad! :D
    Többen vagyunk most Troli, gyere ide játszuk le!
    :-D
    Megbaszunk! HAhahaha :D
    Na adios!

    VálaszTörlés
  90. :)
    Jól nyomjátok!
    :D
    De ha hármótokat összekevernénk...:D:D:D

    VálaszTörlés
  91. Na csákómákó! :)
    Látom jól elvoltatok tegnap... :D:D:D:D
    Trolikám, életem!
    Engem ezek a dolgok már teljesen hidegen hagynak. :)
    És nem arról van szó, hogy fontosabb a hegyalja, csak sajnos nem fosom a pénzt, hogy miután kiadtam 14ezret a bérletre, kibasszam az ablakon, és kiadjak még faszomsetuggya mennyit a fesztért... Sajnos válság van.. :D:D:D:D:D
    De mondom, Szesztifeszt, oszt rakkendroll! ;)
    Meg szerintem a nyár folyamán még tuti legalább egyszer szép székes(-asztalos-szekrényes) fővárosunkba esz a fene, és akkor majd jól megölelgetlek már! ;) ^^ Meg mindenkit! He! A Dabissal amúgy mi a véres geci van már, el van tűnve, mint Petőfi... Hiányzik a kis buksija! :):):)
    NA csókoltatok mindenkit, takarodok vissza húzni az igát. Nekem most nincs táppéz... :P

    VálaszTörlés
  92. Mármint a legnagyobb Dabissal. Zsé él és virul, mint látjuk... :D

    VálaszTörlés
  93. Eszerem!
    A faszér adtál ki annyit a Hegyaljára!:D
    Az A.T.I. feszt fele annyiba sem került volna!!!!Itt nincs belépő,vazze!:D:D
    Imádlak,veres ribi!Itt bevásárolunk a Tescobea oszt annyi!Ezresééé bebaszunk!:D:D:D

    Amúgy mi a kurvaannyááááééért írja ez ki rózsaszínnel a nevem?Gyűűűűlölöm ezt a színt!

    VálaszTörlés
  94. Kimaradt a t az Eszterből...én is dyslexiás vagyok...:)

    VálaszTörlés
  95. A diszmittoménmi az nemaz amikor olvasni nem tud az illető?

    VálaszTörlés
  96. Hát Sicukám, ez van.... Tavaly amúgyis megbeszéltük, hogy idén együtt megyünk... :( Te kis fasz! :D:D:D:D
    Nem baj, pótolunk... :p Pótfesztivááál... :)
    És egyébként Szami okos fijúúú, mert a diszlexia (nem írom latinul, mert magyar vagyok! :D), amikor olvasni nem tudsz, az "írástudatlan" a diszgráfiás. Aki meg egyiket sem tud, mint pl. Börni, az meg az analfabéta.. xD:D:D:D:D

    VálaszTörlés
  97. Mi a véres fasz van itt? Ez nem egy kibaszott tudományos oldal az isten bassza meg! Jó hogy nem már a vesedaganatról beszélünk! :-D
    Szeszti te veres veréb te ezt jól elbasztad...mi az a Hegyalja, nem is hallottam még róla! Na csók mindenkinek!

    VálaszTörlés
  98. Jóvan má' analfabétikém! :D Neszójjábe csicska! :D:D:D:D
    Amúgymeg nemhogy örülnél, hogy ilyen intelligens barátaid vannak! :D:D:D:D Te bunkó! :D

    VálaszTörlés
  99. :D
    Igaz,igaz,de én tanultam a főőőőiskoláááán,h a dyslexiásoknak az írásával is gond van!!!
    Végülis egyértelmű...ha olvasni nem tud,írni hogy tudna??
    Nah mindegy én tanultam,h az írásával is gondok vannak és punktum!
    Nah tudományos rovatunkat ezennel lezártam!
    A Hegyalja meg kibaszott jó...de most kihagyom...

    VálaszTörlés
  100. Egyszer lettél volna okos Zsé akkor is hülye voltál:D:D:D Hogy állunk a feszttel gyerekek???? Soproniak jöttök?????

    VálaszTörlés
  101. Én ottleszek,az biztos...azt nem tom hol van,de....majd lesz vhogy...
    Ki hogy megy le Pestről???
    Segítsetek már!:)

    VálaszTörlés
  102. Mindjárt Atom buli az A38-on!!!!!YEAAAAHHHH!!!!

    VálaszTörlés
  103. Troli!A faszért nem jöttél tegnapp!!!!!!!!!!!!!!Brrrrrrrrrrrrrr

    VálaszTörlés
  104. Azért nem mentem kedves Sicu mert fél 8-kor még kurva gyrostálat csináltam. De Dabis Zsé ezt megmondhatta. Aki nem érti meg az tartson el. Szerinted nem akartam menni?????Brrrrr

    VálaszTörlés
  105. Csak olyan szar h nem jöttél!
    Még utána is jöhettél volna,miután megcsináltad a tálat!
    Mi reggel 6-ig nyomtuk...nem este fél8-ig!!
    Ismét odabasztunk egy kicsikét...:)
    Folytatódik a buli,nekem Bicskén!:)))))

    Mindegy,majd A.T.I. feszten!!!!!!!

    VálaszTörlés
  106. Értem én!!! Csak a reggel 6-ig bulizásba az lett volna a para, hogy reggel 8-ra a stadionnál kellett lennem és utána go meló!!
    Sajnálom, hogy kihagytam...:(
    Mondta Zsé hogy fasza vóót...
    Már a hétvégét várom:))))(jövő)
    STONEREK ÉLEDJETEK!!!!
    ...már csak 7-et kell aludni:D:D:D

    VálaszTörlés
  107. Itt vagyok Szesztikém,meg mindenki.Erre a qrva ATI fesztre nem biztos,hogy le tudok menni.Ha csak egy napra tudnék,akkor arra le se megyek.Ma este amúgy koncertezünk a Viper-room-ba,amihez semmi kedvem mellesleg,mivel ez egy tehetség kutató és black/death/extrém metál kategóriában mi vagyunk az egyetlen extrém.A többi buzi fasz meg csak károg vagy hörög egész este.Háttér zenének is szörnyű piálás közben...
    Fesztiválozhatnékom van.Na megyek inni...

    VálaszTörlés
  108. Pfúúú basszátok meg nagyon durván sikerült az elmúlt öt napom! Egyszerűen totál kiütöttem magam! Főleg csütörtökről péntekre! :) Nagyon brutál durva volt! A zöld pardon teljes egészében kiesett! Onnastól van meg a kép hogy elhagyjuk az A38-at, és megyünk Stukihoz! Hogy közben mi történt az ???????? Rég volt már ekkora filmszakadás, de jól esett! :-D
    Lacikám nekem is fesztiválozhatnékom van! Nem mehet ez így tovább! :-) Szürke fos hétköznapok! ÁÁÁ Nem ezért születtem erre a kibaszott világra! Lassan 30-ak leszünk, és még vagy négy öt hat dolgot nem valósítottam meg amit szeretnék, mert ez a kibaszott rabszolgaság nem engedi! Úgy érzem ennek vége, nem leszek többé szolga! Van belőlük elég ezen a kibaszott földön! Egy nem fog hiányozni! :-D "Szabadság szerelem vár rán a végtelen..." FUCK SZÜRKE SZABVÁNY ÉLET! :)

    VálaszTörlés
  109. Jóóó megmondtad Bagi:D

    VálaszTörlés
  110. Volt fesztivál a király! Volt valaki közületek? Nagyon király volt! Limp Bizkit atom jóóó nem is tudtam hogy ennyire nyomják! Aki a VOLT-ot kihagyta, az bánhatja! Bernie jól nyomod! Látom nem vagy vak! :) Hétvégén meg már fesztivál? Most lesz igaz? Troll-R ilyen kifogásokat! Ide való vagy te egyáltalán? :) Na jó nem komoly! Hétvégén úgyis halálra isszuk magunkat! Viszek pár jó picsát is, ha úgy jön ki! :) Meg persze hívok haverokat is! Hajrá Sopron!

    VálaszTörlés
  111. Igen Tony, idevaló vagyok csak 1 kicsit mostanában elkurvultam. Tudod....pénzből él az ember:( Legszívesebben én is hagynám a faszomba az egészet, de ez van most. Majd hétvégén rájössz különben:D:D:D De ne csak a duma legyen. Megfutamodásnak veszem ha nem jössz/jöttök:) Kössétek fel a gatyát soproni stonerek!!!!!

    VálaszTörlés
  112. Igen Troll-R ez a beszéd! :)

    VálaszTörlés
  113. Képszakadás-földindulás!!! Hová lett a múlt hét?
    Egy-két kép azér van... Bassza meg az A38 legénysége(tisztelet a kiv.-nek),de a ZP-s gecik is a csicskák-csicskái!!! A szombat meg tök jó lett végül.Bár lehet kiestünk.Na,táppéz vvvvvéégggeeeeee......................

    VálaszTörlés
  114. Remélem jössz Lacika!!! Vagy ha nem hát akkor .......mondjuk....szíjjelverem a fejed:D

    VálaszTörlés
  115. STTTTTTTTTTTTTOOOOOOOOOOONEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!

    7VÉGÉN ATIFEEEEEEEEEEESZT!!!!!!!!!
    :D:D:D:D
    YEAH!!!

    VálaszTörlés
  116. Sicubaby!! Te vagy a főszervező ha jól tudom. Mond már meg jó öreg Troli komádnak végülis melyik helyszín lesz a nyerő ugyanis fingom sincs. Valaki esetleg tájékozottabb nálam???
    Remélem.....
    STONEREK MÁR CSAK 4-ET KELL ALUDNI!!!!!!!

    VálaszTörlés
  117. Már csak 4-et és találkozunk! Hol lesz? Meg hogy kell oda lejutni? Világosítsatok már fel minket! Vagy nem szeretnéd ha mennénk Trolika? :)

    VálaszTörlés
  118. Trolika!:D
    Fogggggggalmam sincs h hol lesz!
    Én is a telefonos segítséget választom!:D
    Bernie a főszervező...:D:D
    A Helyszínért Sami a felelős...:D

    VálaszTörlés
  119. Csak megsúgom, hogy Szami dolgozik a hétvégén, szal nem teszi tiszteletét az ATIfeszten:(
    Azt meg hogy hol lesz a buli rajtatok múlik, nekem mindegy. Vagy a köröspart, vagy a holttisza cibaknál.

    VálaszTörlés
  120. Kedves Timi&Barby! Gyertek, gyertek ezzel csak nyertek:D:D !!! A cél nagyjából Tiszaföldvár-Cibakháza, de remélem majd ennél pontosabb infót is kapunk......:)

    VálaszTörlés
  121. Hát,igen!!!
    Én is remélem,mert én nem ismerem azt a vidéket!!!
    Időben szóljatok!

    Szami!:((((((((((((((((((((((((((((((((((

    VálaszTörlés
  122. Majd én odavezetlek Sicu.......:D

    VálaszTörlés
  123. Pedig lecsúszósnak tűnik :(

    VálaszTörlés
  124. Kösz Troll!:D
    Mi van,Lac????
    Áhh...szarok bele...:(
    Hiányzik a Hegyalja...:(

    VálaszTörlés
  125. ÁÁÁ basszátok meg akkor most senki sem lesz ott! Laci bazze!! A Qrva BKV fontosabb vazzee!? :) Ez megint kurva szar időpont basszátok meg senkinek nem jó! :( Jah én is szarok bele! ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ

    VálaszTörlés
  126. Akkor most senki nem lesz ott? Mert akkor új időpontot kell keresni...

    VálaszTörlés
  127. Nem tudom Szami! De én úgy képzelem el az egészet, hogy a kemény mag legalább legyen már ott! Anélkül szart sem ér az egész! Meg mivel egyszer már miattunk is el lett halasztva, ez így lenne fair veled szemben is! Trolié, és Sicué a döntő szó! De én azt mondom, hogy annak semmi értelme, hogy egy csomó ember nem tud eljönni! Az A.T.I. feszt arról szól, hogy egy csomó jó barát összejön és bulizik, nem pedig arról hogy 5 ember találkozik, amit Pesten is megtehetnek! Én javaslom, hogy Szami+Dabis Laci nélkül nem szabad megcsinálni! De szavazzuk meg akkor hogy mi legyen! De gyorsan!;)

    VálaszTörlés
  128. Na gyerekek! Azt beszéltük meg, hogy 1 héttel előtte lefixáljuk. Zsuzsi elviszi hétvégén a gyerekeket, hogy ott tudjon lenni. Ezt már lebeszélte. Én úgy készültem, hogy most lesz. Sicu ha neked annyira hiányzik a hegyalja akkor go.... Én tuti lemegyek most ha ketten leszünk akkor is. Elegem van már ebből rohadtul, hogy varriálás varriálás hátán megy. Én (mi) nem tudunk így váltani. Mi lemegyünk . Ti meg bulizzatok ott ahol akartok. (hegyalja, faszomalja.....stb).

    VálaszTörlés
  129. Jelezzen már aki jön.......

    VálaszTörlés
  130. Hát akkor lemegyünk miis, csak mondjátok meg hova.

    VálaszTörlés
  131. szombaton korán reggel indulunk és keresünk 1 jó helyet. hívjon akit érdekel:D

    VálaszTörlés
  132. Zsé, Trolinak BB2009. július 15. 13:41

    Én nem megyek, mer utálom a fajtátokat!
    Főleg a Troliét...:D Na jó, azé lehet ledugom az s kanyaros orromat, csak mondjátok meg hova!!!! Ja, mondjuk nem is kell, mert úgyis Troli visz...:P:D

    VálaszTörlés
  133. Szombat délelőtt pontosítom a helyszínt. (attól függ hol találunk fasza helyet)
    Hívjatok!!!! 70-228-66-49 (aki nem tudná):D
    Örülök mindenkinek aki ott tud lenni, mondjuk ez már nem feszt lesz de mind1.Akkor szombat reggeltől vasárnap estig megy a "zsongás".
    csoki

    VálaszTörlés
  134. Szevasztok Stonerek!!! Biztos az az ilános kis majom Barna rakott a söpredék közé.Ugy eltaláltam?!Nem kéne!!! Gyorsan változzon a dolog,mert elkapom a martfűi tökeit azt megrágatom vele!! Na mit hallani a nagy világba emberek?!Koncert szervezés van kialakulóba...Dunaújváros,Terminál klub(a részleteket a fürtöske tudja).Ha sikerül a szervezés,akkor ledugjátok ide a mocskos pofátokat azt jó lesz. Üdv mindenkinek...első bejelentkezésemet olvashatjátok innen az icipici szobámból.Van valami gond?! FORZA JUVENTUS,Hajrá Casey Stoner(mert ő tényleg stoner),aki mást mond az hülye meg ilános. UI.:...a Dabis Lacinak üzenném,hogy augusztus 30. csak rájön,hogy miről beszélek. Na minden jót mindenkinek és mégegyszer kérem a söpredék megszüntetését....a jópofaságnak is vannak határai

    VálaszTörlés