2009. július 16., csütörtök

Húha! (Még egy téma, és ez így fog menni :-D

A múltkor azaz július 09.-én történt az. hogy buliztunk az A38-on, és nagyon súlyos vége lett a dolognak! A következő résztvevők voltak ott: Vera, Sicu, Lompy, Zséé, Lac, és Bernie! No hát ők képviselték a Stoner Team-et a helyszínen! Ném kis municióval érkeztünk a helyszínre, egy üveg házi pálinkával! :) (Természetesen rekord idő alatt elfogyott! Iszonyatos lerészegedés lett a dolog vége! Laci elkezdett keménykedni a hajón, mert hogy rászóltak ne hangoskodjon! Erre ő üvöltözni kezdett, hogy mi az hogy ő itt nem hangoskodhat! Jó tudomásul vettük, majd vigadtunk tovább! A hajón eléggé vége szaga volt a bulinak, tehát eldöntöttük hogy átruccanunk a Zöld Pardonba tovább folytatni ezt a fantasztikus éjszakát! :) Jöttek velünk haver srácok is a Stuki meg a Miki! A zöldpardonban teljesen botrányosan viselkedtünk, csoda hogy nem dobtak ki minket! Laci ismét keménykedni kezdett a kidobókkal, de Zséé kitartóan nyugtatta, majd a dolgok valahogy megoldódtak! Bernie állandóan a földön fetrengett, és azt sem tudta hol van! ;) Persze a folyamatos piálás mellett. De mivel a zöldpardonban is eléggé vége szaga lett a bulinak, úgy döntöttünk hogy leugrunk Stuki próbatermébe folytatni a bulit! Mert ugye ez a buli nem érhet véget szindróma volt! Stuki próbatermében szó szerint ájulásig ittuk magunkat, és a végén már csak Lompy tartotta a frontot! Mindenki beájult! :) Délelőtt 11 körül ébredtünk, majd hazahúztunk! Betyár egy este volt! Kár hogy a fele kiesett! :)

(Gördítsetek a lap aljára, és szavazzatok.)

30 megjegyzés:

  1. Vááá jó kis megújulás! :) Na ez a buli sem lehetett gyenge emberek! A zöldpardonból egyszer már engem is dobtak ki a kidobók! Lacival együtt tudok érezni, azok egy bunkó faszok! Szeretem én is az ilyen reggeli agy nélküli pörgéseket! Olyankor jön ki az emberből a legtöbb baromság, és ilyenkor lehet a legtöbbet röhögni! :) A pálinka meg ha jó a fajtája az csodákra képes! Gratulálok nektek! :)

    VálaszTörlés
  2. Így van Tony! Teljesen igazad van! :-D Én is imádom, a "reggeli agy nélküli pörgéseket"! A legjobbak! És rentgeteg ilyet éltem már át, pfffúú kurva sokat! A Troll-R-el nyomtunk olyan afterokat, hogy beszarnál! :) Köszi a bókokat! :) Ha tetszik ez a kis megújulás, akkor lent az oldal alján szavazhatsz! Ezt mondom mindenkinek! Ja és megszokásból ne maradjatok egy témánál, csak ha tényleg ahoz van hozzászólni valótok! Továbbra is Rock&Roll STONER! Szeretek mindenkit! Csók a kis pici hajhagymáitokra! :) És ALKOHOL A VÉRÜNK! VÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ

    VálaszTörlés
  3. Fasza az új külalak...:D Fasza vagy Bgl!!!!

    VálaszTörlés
  4. Ez minket is emlékeztett egy nagyon jó bulinkra! Ja Troll-R elmentettük a számod, megvagy bármikor. A Timinek van barátnője, de én még egyedül vagyok, és nagyon tetszel ám! Randizhatnánk egyet! :) A zöldpardon az nem ilyen kisgyerekeknek való hely, én úgy hallottam?

    VálaszTörlés
  5. Na mi ez a nagy zsongás 11:15 és 11:20 között! Köszi Trolika! :) Timi és Barby mi az a "amp" a nevetek között? Az esetleg egy harmadik lány? Na szombaton gyertek lefelé Cibak alá, és ott találkozhattok a herceggel a fehér lovon, ott fog vágtatni a pusztában, és kitárt karral megy majd felétek. Szép az ánusza, és gyönyörű az erezete! (Hahahaha Troll-R) :-D :-) Háát ja jól hallottad a ZP az gyerekeknek való hely, de mi már csütörtökön annyira gyerekre ittuk magunkat, hogy odaillettünk! :) Puszi nektek! Heeeeeeey

    VálaszTörlés
  6. & = ampersand, tehát ez az "&" entitás a html 4.0-tól;-)

    VálaszTörlés
  7. Nabasszameg, hát nem lefordította ide:s Akkor legyen "amp":) viszont kérdés, hogy mindennel így van ez?:)

    VálaszTörlés
  8. :) Az amp az azt jelenti, hogy "A MELL PLASZTIKÁS BARBY" Nincsenek műtve a mellei, de így is igen tekintélyesek! A herceget pedig nagyon várjuk a fehér lovával! :)

    VálaszTörlés
  9. Nem is azt jelenti az amp. Ne hallgasatok rá! Barby

    VálaszTörlés
  10. Timi&Barby!!! Tony!! Akkor jöttök???

    VálaszTörlés
  11. Hey vazze!!!
    Fasza lett az új style!

    VálaszTörlés
  12. Ja Troll-R komám jól beszél, akkor remélem nem csak a szátok nagy, és kiderül hogy egy büdös nagy csicskák vagytok! :) Mert nem ismertek engem meg Trolit, mi megtalálunk titeket! :-D

    VálaszTörlés
  13. Na Lompy is itt bassza, egy perccel megelőzött! :)

    VálaszTörlés
  14. Csak a F..SZÉ nem jeleníti meg ez a ... a fotóm???!!! ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ

    VálaszTörlés
  15. Mert rohadt ronda nagy zsici kölök vagyol:D:D:D

    VálaszTörlés
  16. Na! Én holnap 6-7 körül már Martfűn vagyok, ha valaki akkorra oda akarja dugni a mocskos képét, hívjon és iszunk, meg ilyenek. Losy lebeszéli az agregátort is, minden lesz...
    Lompy: Sztem mindenki jobban jár, ha nem jeleníti meg...:):P
    Na, majd jöttök!!!!

    VálaszTörlés
  17. Zséééééééé2009. július 16. 16:04

    Ja, meg még egy kérdés!!! Most jól értelmezem, hogy a Timinek tényleg barátnője van???
    Ne értsétek félre, nincsen nekem bajom a meleg lányokkal(bár a biszexeket jobban kamálom:P), csak nem értem, hogy akkor hogy a faszba jön be neki a Troll-R...Nem épp nőies a csávó, még ha a foga madonnás is, ő maga azé nem annyira hasonlít rá...Na de mind1 is. Majd gyertek és megvitatjuk ezt is, meg még sok érdekességet. Hiszen folyton tele vagyok jobbnál jobb kérdésekkel!!!!

    VálaszTörlés
  18. Zsoltikám most már engem is kíváncsivá tettél! Timi te leszboszi lány vagy! :-D Hahahaha
    Zsolti szereti az ilyen kis leszboszi peckeket!:) Mi holnap megyünk haza, de azt még nemtom, hogy mikor! Na majd lesz valami! Szoszi!

    VálaszTörlés
  19. Na Stonerek!

    Akkor most szombaton buli? Én menni akarok! Felírtam a számot amit a Troll-R leírt! Cibak az merre van?

    VálaszTörlés
  20. Tony! Cibak kb 25-30 kilóméterre szolnoktól van. A 442-esen kell jönni. Ha a környéken jártok hívjatok és elétek megyünk:D:D:D
    KAMON SOPRONI ARCOK!!!
    ÉBRESZTŐ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! CIBAKHÁZA!!!...:)

    VálaszTörlés
  21. IGEN TROLL-R! ÉBRESZTŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐ! YEEEEEEEEEEEEEEEEEEAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!

    VálaszTörlés
  22. Na, én most indulok! Aki jön azzal találkozunk!!!
    Cső!!!

    VálaszTörlés
  23. Szevasz Máté! De király hogy itt vagy! Mi van veled ember? :) Yeeeeeeeeaaaahhh üdv. Máténak! Ma buli! Sicukám te mekkora egy csicska...az évszázad vihara mi? Hol van? Sok a kifogás, egyszerűbb lett volna azt mondani, hogy egy csicska geci vagy! De azért kösz hogy megszervezted! Hahahaha Jó buli lesz! Bla bla bla bla bla kifogások! De szar...

    VálaszTörlés
  24. Visszaszívom Sicu az ÓÓÓTÁÁÁST! :)

    VálaszTörlés
  25. Bernie!!!!
    Ajánlom is!
    ;)

    VálaszTörlés
  26. Üdv Bernie meg Stonerek, FASZA a Stoner Blog!
    Így mindig tudni épp mit Stonerkedtek:)

    VálaszTörlés
  27. király volt a savanyitos buli.

    VálaszTörlés
  28. főleg mikor a tógazda azt se tudtdta mire vállalkozik és oda tolta a pofáját ,ami hipp hopp megváltozott

    VálaszTörlés