2010. augusztus 10., kedd

Ez is lement!

Na hát véget ért a Cleaner StoNeR fesztivál, amit személy szerint nagyon élveztem. Sajnos csak a pénteki napra tudtam lemenni, de az is kielégítő volt. Minden benne volt, aminek egy buliban benne kellett lennie. :) Isten volt a hely, és megúsztuk a rossz időt is. Hallottam olyan pletykákat, hogy az idén még egyszer lesz egy buli ott Balatonendréden. Egy kis nyárbúcsúztató! Persze minden infó el fog jutni ide hozzánk időben. Remélem nem csak pletyka marad a dolog, mert én személy szerint még szívesen lemennék oda még1X! :-D Na köszi mindenkinek aki lent volt...felejthetetlen volt ez is! Mint mindegyik! STONER FOREVER! ;)

15 megjegyzés:

  1. Bánhatja,aki nem volt. Tényleg volt MINDEN!!!
    És végre élő zene.Kaja-pia! Csak a StoNer Team elég alacsony létszámban volt jelen.
    Hát a Balaton az meg azért csak a BALATON :-)
    Bátran ajánlhatom mindenkinek a következőt,mert
    elvileg lesz.Ha nem is idén,jövőre biztos.

    Troli baszd meg,méé nem jöttél?!?!?!?

    VálaszTörlés
  2. Sajnálom, hogy nem mehettem, kegyetlen sűrű a nyaram...

    VálaszTörlés
  3. Na, gyerekek!
    Készüljetek!!!!!

    Jövőre Stoner leánybúcsú és Stoner lakzi Túrkevén!!!!

    LACI MEGKÉRTE A KEZEM!!!!!!!!!!!!!!!!

    Olyan nincs, h a Stoner Team ne legyen ott, úgyhogy mielőbb kitűzzük a dátumot és akkorra légyszi ne szervezzetek semmit!!!!;)

    VálaszTörlés
  4. Időpont: valszleg jún.12.-Pünkösd vasárnap!

    VálaszTörlés
  5. Ja és hivatalosan is mozgásterapeuta lettem! :D

    VálaszTörlés
  6. Úgy látszik, megint döglődtök!

    Tessék megnézni:

    http://www.vasmacskazenekar.freeiz.com/

    VálaszTörlés
  7. Asszem leteszek arról, h Valaki is írni fog...XD

    F*szfejek! :D
    XD
    :)))))))))))))))))))))))

    VálaszTörlés
  8. Én ittvagyoooook!!!!!!! :DDD
    Stoner lagzi... xD Durva lesz! :D

    VálaszTörlés
  9. Interjú a Vasmacskával:
    http://www.rockvilag.hu/index.php?option=com_content&view=article&id=2085%3Avasmacska-interju&catid=23%3Avegyes&Itemid=4

    VálaszTörlés
  10. Na Gratula mindenhez! :) És a Son of a bitch nevében thanx hogy meg lettünk említve a kedvenceid között! :-D Így tovább... ROck&RoLL
    :-D

    VálaszTörlés
  11. Ohh, köszönöm!

    Ez meg alap!!! :)

    VálaszTörlés
  12. Holnap (okt.4.) Sicu a Motoroshang internetes rádióban! :))) 17:30-tól 18:30-ig :)

    VálaszTörlés
  13. Oszt itt meg mi van?
    Ja,semmi...

    VálaszTörlés
  14. Mi lenne vazzeee! Itt vagyok heee! Te majomszar! Pfffff

    VálaszTörlés
  15. nekrofilhomosapienspedofilnigger

    VálaszTörlés