2010. július 11., vasárnap

FESZTIVÁL

Szevasztok ismét!

A következő helyzet van kilátásban. Lesz Stoner fesztivál!
Egyenlőre úgy néz ki, hogy aug. 6,7,8 -án lesz. A Balaton
partján egy nyaraló területén. A jó hír, hogy most lesznek
zenekarok is, meg színpad, meg fények, meg minden isten nyila! :)
Ez a 6,7,8. - a Péntek szombat vasárnap. Pénteken is 4 zenekar
fog fellépni, meg szombaton is. A metal Cleaner próbaterem, ahol
próbálunk, ők biztosítják majd az erősítőket, a dobalapot,
meg az alkoholt. Tehát ez ilyen közös megrendezésű buli lesz.
Cleaner - Stoner fesztivál, vagy tábor...ahogy jobban tetszik.
A hely állítólag már le van zsírozva. Persze a dátum még lehet
képlékeny, de sztem akkor lesz. Minél több embet hívjatok!
Mert mondtam hogy mi biztos sokan leszünk, és nem akarok segget
csinálni a számból. :-D "Hozzon mindenki magával még 10 embert" :)
Na jó amennyit csak bír! Igaz, hogy a Balaton az nincs közel, de
egy jó Stoner megoldja a lejutást. Szóval a helyszínen lesz pia,
meg kaja, de hozhat bárki bármit magával. Legalább nem kell a bevásárlással
szarakodnunk, ezért örültem neki hogy a pia megoldódott. Majd azt még
megbeszélem, hogy jó árban is legyen. ;) Minden nap bográcsolni fogunk,
meg ilyenek. Meg iszunk baszunk, iszunk......:-D
Kérlek szóljatok mindenkinek, akit én nem érek el. Meg jöhet bárki.
Atom lesz gyerekek! Én már várom nagyon! És ti....?? :)

/a pontos helyszínről, mindenki értesül időben/

STONER FOREVER!

32 megjegyzés:

  1. Csá Börni, engem érdekel a dolog. Arra a hétvégére még pont nincs tervem. Stoner buli lesz? Sátrazós agyeldobós?

    VálaszTörlés
  2. ÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚ az állat lehet!!
    De sajna nekem nem jó, egyelőre úgy néz ki...sőt, sztem nincs olyan 7vége, ami jó lenne,beteg a Zorall táncos csaj és felvettek a helyére.Aminek örültem is , de most nem örülök...:)
    Vagy a másik meg h Vasmacska koncertek vannak...és tök fasza lenne, ha a Vasmacska is felléphetne a Stronerfeszten.
    Mindegy...ha addig meggyógyul a csaj, akkor tudok menni, ha viszont nem, akkor nem.:(
    De Ti basszátok Neki!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  3. Igen Szami! Sátrazós agyeldobós buli lesz!
    És ha arra a hétvégére nincs terved, akkor most már van! :-D Sicukám....Felléphet bárki...Jöhet a Vasmacska is...:-D Majd látod, hogy hogy alakul az időd. De itt van lesz Stoner fesztivál, és nem érsz rá! Hááááát.....pffff

    VálaszTörlés
  4. Igeeeeen!!! Itt a várva-várt!
    Várunk Szami!!! meg mindenki mást is...

    Sicu! Jössz Te is! Júli 12 van. Mi baja
    van szegény csajnak?

    VálaszTörlés
  5. Megnagyobbodtak a hörgői meg genny van a szíve mögött...meg ilyenek...egy kurva kis megfázásból.
    Ha azt mondjátok,csicska vagyok, igazatok van, de Nekik meg megígértem...:(

    VálaszTörlés
  6. AKKOR HOLNAP REGGEL GOOOOO HEGYALJAAAAAAAAAAAAAA

    VálaszTörlés
  7. Ja, az új számom: +36-20/328-69-88

    A másik is él még kb. 2 hétig, mindkettőt hordom, utána meg csak az új...

    VálaszTörlés
  8. VISZLÁT CIVILIZÁCIÓ...VISZLÁT VILÁG!!VISZLÁT AGY!!!!:))))

    VálaszTörlés
  9. Jó Hegyaljázást mindenkinek!
    Mentettem a számod Sicu!

    VálaszTörlés
  10. Na a dátum is fixálódott,úgyhogy készítsétek magatokat!!!! R N'R :-D

    VálaszTörlés
  11. Baaaaaaaaaaassszus! A hegyalja istenkirály volt!!!!!Nézzétek meg facebookon a képeimet!
    Lac!
    Regisztrálj már facebookra!!!!!!!!!!!!

    Losyval, meg Dabis Zsével toltuk rendesen a Stonerek közül, de ott volt: Ági, Rita, Judit, Unokahugaim, Busi Gyuláék, Ati, rengeteg kevi, rengeteg Zorall és Kalapács fun és még sorolhatnám...

    Fellövettem magam a katapult székben, (amiből másnap kiesett egy srác)
    bikán lovagoltam, karaokeztam (rengeteg rajongóm lett)
    és kilövettem magam a Tiszába, mainek a sérüléseit még most is viselem...
    Hogy világos legyen, képek a facebook-on!!!

    :))))))))))))))))))))))))))

    VálaszTörlés
  12. Ja! Szombat Campus fesztivál, Debrecen!!!
    Zorallban táncolok!!!

    VálaszTörlés
  13. "Azt mondta az orvos

    Ha a szíved fáj is néha

    Adj rá hangerőt

    És jobban leszel a ROCKtól

    Nem a szesztől, nem is a drogtól

    De a gitártól meg a dobtól

    Végül tényleg jobban lettem

    Köszönet doktor!!!!!!!!!!!!"

    Lukács Laci rám nézett többször is a Hegyalján!!:)))))
    Azt mondta igyunk meg egy sört!!!:)))
    Megyek TCS-re a Campuson is!
    Elsőőőőőő sooooooooooooooooooooooooor!!!!

    VálaszTörlés
  14. Ja! Állok Road előtt az első sorban (a bérelt helyemen), egyszer csak valaki megütögette a vállam: Zsé volt az, majd nagy nehezen elmotyogta, miközben azt sem tudta, hová néz: "Gondoltam, hogy itt leszel!Te mindig itt vagy!" :)))))))))

    VálaszTörlés
  15. http://www.youtube.com/watch?v=Cg9sG_-qRxs

    Én készítettem!!!!! :))))))))))))))))))))

    Jah,
    júl.31.-Vasmacska, Vadvirágban a Stadionoknál!!!
    Aug. 14.- Túrkeve Motoros
    Aug.21- Zorall Sörolimpia
    Okt. 9.- WIGWAM, amikor Omen is lesz!!! Mi kezdünk!!!:))))))))))))))))

    VálaszTörlés
  16. Mármint ezeken játszik a Vasmacska :))))))))))

    VálaszTörlés
  17. No hát! Akkor most már biztos a feszt!
    Jöv.héten meg van a pontos hely is! ;)
    Kiiiiiiiiiiráááááááááááály!

    "Ha én fiú lehetnék...." :)
    Találó! Nyomjátok Vasmacskák a ROOCK-ot! :)
    STONER FOREVER

    VálaszTörlés
  18. Na megint itt vagyok! A Stoner fesztivállal kapcsolatban... Zamárdi környékén lesz. 8 zenekar lesz ez már biztos. Péntek 4, szombat 4! Állítólag kibaszott fasza a hely, már voltak lent megnézni. Na ennyi...

    VálaszTörlés
  19. Sajna én tuti nem tok menni, most hívtak Zorallék, hogy mennem kell Velük azon a 7végén a romániai körútrapéntektől vasárnapig...
    pedig reménykedtem, hogy nem..:(

    VálaszTörlés
  20. Nem tudom megnyitni a stonerteam.extra.hu-t...
    Meg nemtom megnézni a Sicufesztes videot...
    VALAKI SEGÍTSEEEN NAGYON FONTOS!!!

    VálaszTörlés
  21. Asszem megszűnt... :-(
    Berninek biztos meg van külön.

    Jön valaki a kibaszott fesztre?!?!?!?!??????

    VálaszTörlés
  22. Ezt nézzétek!!!!!!!!
    http://csajokamotoron.hu/zene/vasmacskak-elore

    VálaszTörlés
  23. Basszus nagyon kellenének a videók! Valaki meg tudná írni nekem?????

    VálaszTörlés
  24. Bernie,miért vannak újabban a videók közt ilyen Zámbó Jimmy-k?

    VálaszTörlés
  25. Nemááááááááááááááááááááááááááááááááár!!!!!!!!! Nem tudok én se menni..... :(((((((((((((
    SIcu, én is ott toltam veled Hegyalján, engem ne felejts már ki baszod! :D

    VálaszTörlés
  26. Igényt tartanék egy térképre vagy egy címre ami alapján be tudom tájolni magam.

    VálaszTörlés
  27. Zamárdi fölött van Balatonendréd,de még írok ma ide Szami!
    Ezek szerint jössz :-D Az fasza!!!

    VálaszTörlés
  28. bizony megyek. lehet már péntek este. ha nagyon gány idő lesz akkor csak szombaton, de mindenképp terveben van :D

    VálaszTörlés
  29. Mi pénteken zenélünk.
    Remélem nem lesz eső meg vihar...
    30 242 0415 ez a számom,én már korán ott leszek pénteken,onnan lehet tudok értelmesebb infót adni majd.
    Egyenlőre:Zamárditól kicsit arrébb:Balatonendréd:-)

    VálaszTörlés
  30. Várakozás van....
    Okádék az idő:-(

    VálaszTörlés
  31. Igen sajnos az extra.hu, amin a videók voltak fent, az fizetős lett...ezért megszűnt az oldal. De majd kitalálunk valamit. Valhová felrakjuk őket! Jó volt a buli! Bár mi csak péntekre bírtunk menni! De végre voltak zenekarok, meg minden! Meg Balcsiban fürdés! ÁÁÁÁ de jó volt! :-D

    VálaszTörlés