2009. július 27., hétfő

A.T.I. fesztivál! Megcsináljuk?

Szevasztok!

Először is kész lett a Savanyító fesztiválos videó, amit a stonerteam.extra.hu - n meg is tekinthettek! Fent van is egy link hozzá! A következő az pedig az lenne, hogy akkor legyen A.T.I. fesztivál? Ki lenne benne, és hol lenne? Ezeket a kérdéseket meg kellene beszélnünk! Mert augusztusban ezt akkor mindenféleképpen meg kéne csinálni. Szerintem a Földvári srácok arra is lejönnének, tehát az aggregátor az meg lenne oldva! A helyet kellene megbeszélnünk, és hogy mikor legyen. Én azt javaslom, hogy augusztus vége felé kéne megcsinálni, mert addigra mindenki szabaddá tudná tenni magát. Legalábbis szerintem elég idő marad a szabikat meg minden szart elintézni. Kicsit szervezettebben kell megcsinálni, mint savanyítós bulit, de hát most van rá elég időnk. A hely kiválasztása a legnehezebb feladat. Ide sem kéne visszamenni, ahol most voltunk csak hogy tartsuk a trendet. Meg az időpontot minél hamarabb válasszuk ki, és ne legyen benne variálás, hogy mindenki el bírja intézni addigra az idejét!
Aztán valami normális kaját kéne csinálni. Nem? Egyezzünk meg mi legyen a kaja. szerintem valami jó kis pörit kéne odarottyintani. A pia témát is meg kell oldani! Hogy ne legyen feszültség, javaslom hogy mindenki vásároljon be amit gondol, meg amennyit megiszik, és akkor nem lesznek ütközések! Vagy pedig akkor jöjjön le a Troll-R büfével, és mindenki megveszi a helyszínen a piát! Nekem teljesen mindegy! Azért is dobom fel most a témát, hogy legyen időnk megbeszélni addig! Na asszem ennyi! Hogy legyen Stonerek?

113 megjegyzés:

  1. Jövök töki,14:00 körül érkezek a párkányba! Aztán ott részletesebben kivesézzük,de augusztusra gondoltam...
    Mekkora zúzást hagyott ki mindenki aki nem volt szombaton a Viperbe,pfúúúú!!!

    VálaszTörlés
  2. Helló flinstone-ok. Jelzem érdekel a dolog, ez az aug. vége még jó is lehet. Addig ok, hogy ugyanott nem lehet a bál, de mit szónátok kb 2km-el arrébb ahova eredetileg gondoltam volna. Ott nincsenek fizető vendégek és bunkó baltás gyilkosok a közelben. Legfeljebb a horgásztársaknak okozhatunk egy álmatlan éjszakát. Egy kis páleszért talán még el is viselnek majd minket.
    Ez a ki-mit-visz azt iszik dolog jól hangzik, csak ebben a bandában nem működik. Nem tudom mennyire komoly volt a felvetés, hogy troli házhoz(vízhez) hozza a kocsmát, de én egy pontot adok az ötletre. Bár nemcsak a pia...
    na az a lényeg, hogy kéne valaki aki összerendezi a dolgokat, begyűjti a pénzt és minden lesz. Ahogy azt Edi csinálta tavaly. Sajna nekem azt mondta, hogy inkább bulizik, mint szervez, szóval ha valaki ellenállhatatlan késztetést érez arra, hogy intézze a dolgokat és csokorba szedje az intézendőket akkor jelentkezzen.
    Megnéztem a videót és SEBBASZÁST NEM VÁLLALOK!!! :D

    VálaszTörlés
  3. Szaminak van igaza, ez a mindenki hoz magának piát dolog itt men fog menni:)

    VálaszTörlés
  4. Jól van Szamikám, végülis igazad van! Nem tudom mennyire működne a mindenki hozz magának piát dolog! A hely az jó lesz amit néztél! Legalábbis nekem! :) Lenne egy ötlet a dátumra augusztus 28-29-30! Ehez mit szólnátok?
    Meg ha kell én bevásárlok, meg minden! Majd előtte csinálunk egy kalkulációt, hogy kb mennyi pia meg kaja kell, és szorzunk osztunk, aztán meg mindenki ideadja(átutalja) a lóvét, és zsír minden! Na egyenlőre ennyi! :-D

    VálaszTörlés
  5. Jaja, előkalkuláció ...
    Sajna nekem nem fasza a 28-29-30. Előtte egy héttel viszont lesz egy 4 napos hétvége (20-21-22-23). 20-án lehet menni tüzijátékozni, 21-én bevásárolni,józanodni (ez a 2 nap nekem meló) 22-23-án meg csapatni.
    Vélemény?
    Ki lehet az az Avatatlan Sam?

    VálaszTörlés
  6. Hát nemte Szami, pedig itt asszem azt hiszik:D Bár én sose állítottam ilyet.

    VálaszTörlés
  7. Hey én is azt hittem hogy az avatatlan sam az Szami! Ki vagy te Avatatlan Sam? Nekem úgy is jó Szami az időpont! :) Többiek? Troll-R veled mi van? El vagy veszve ember! Na hogy legyen akkor? Meg mikor? Na de ki vagy Avatatlan? :-D

    VálaszTörlés
  8. Hát találd ki akkor, ha annyira érdekel:D

    VálaszTörlés
  9. Stevie te vagy az! Más nem lehet! :)

    VálaszTörlés
  10. Nabasszameg, lebuktam:) Hogy jöttél rá? Mongyuk nem volt nehéz, az utóbbi időben már próbáltam utalgatni, kezdett uncsi lenni:D

    VálaszTörlés
  11. Lebuktál amikor Lompyval számtechtanfolyamot folytattál! :) Legalábbis én abból jöttem rá! Meg a javítgatások! Na az meg rád utal! :-D
    Összeállt a kép! :)

    VálaszTörlés
  12. Na azzal akartam rávezetni a népet:) Ezek szerint sikerült:D

    VálaszTörlés
  13. Mocsok disznó vagy Steve! :D
    Valahogy nekem is furcsa volt, hogy szamival vitatkozok a programozásról, nem rémlett, hogy vele valaha beszéltem volna ilyet!!
    Nekem jó lehe a 20.-ai hétvége, bár pont akkor van vége a szabimnak, de mindegy maximum kevesebbet iszok az uccsó napon!

    VálaszTörlés
  14. Nah, most hogy kiderült Steve nem én vagyok és már legalább 5 jelentkező van akkor kezdhetünk számolgatni nagyátlagban. Ha egy ember egy óra alatt egy sört iszik, akkor hány sör kell hány embernek minimum 48 órára? Vegyük alapul, hogy senki sem fog aludni :D

    VálaszTörlés
  15. Na jók vagytok! Azt sem tudjátok, hogy melyik haverotok van fent a blogon! :) Szép kis társaság mit mondjak!

    VálaszTörlés
  16. Ja Szami tőled meg bocsi!
    Az a baj Tony, hogy bárki bármilyen néven felregisztrálhat ide! Te is lehetsz akár egy csaj is! ;) Vannak ilyen ALATTOMOS MOCSKOK :), hogy álneven regisztrálnak és figyelnek, hogy mi van. Nem kellett volna megmondanunk, hogy már tudjuk, hogy ki az és szénné kellett volna oltani! :D

    VálaszTörlés
  17. Ja Lompynak igaza van! Szét kellett volna oltani ezt a kis mocskot! :) Játszani a kis naív faszt mintha mit sem tudnánk! :) Troll-R barátom mi a véleményed az A.T.I. feszttel kapcsolatban? Akkor a dátum jó lesz lesz mindenkinek? A 20.-i hétvége! Csak mert ezt fixre kell megdumálnunk minél hamarabb, hogy ne legyen az hogy nekem nem jó, meg nekem sem! Meg a faszom! Stevie nektek is jó lesz?

    VálaszTörlés
  18. Nekem jó...

    VálaszTörlés
  19. Valahogy én is összehozom addigra...
    Állítólag a 28-29-es hétvége amúgy is ilyen ledolgozós szombat lesz a nagytöbbségnek!

    VálaszTörlés
  20. Kéne egy év táppéz...:-)

    VálaszTörlés
  21. Avatatlan Szamba2009. július 28. 12:40

    Hát asszem nekem még jó is lehet akár...

    VálaszTörlés
  22. Ki-mit iszik? Jóféle pálinkát tudok olcsón.
    http://www.youtube.com/watch?v=2TaqleXb9Xo

    VálaszTörlés
  23. Jóféle páleszt olcsón! Na azt iszok:)

    VálaszTörlés
  24. A jó pálinka az mindig érdekel mindenkit!
    Csak az a lényeg, hogy jó sok legyen belőle, és jó sokat igyál belőle! Mellé pedig sörrel öblítsd le! De igazi házi legyen, és lehetőleg szilva! Annál nincs is jobb!

    VálaszTörlés
  25. Szilva nincs, talán lesz házi barack, de ami egyelőre tuti az a házi cserkó.

    VálaszTörlés
  26. Troli gorillája2009. július 29. 9:24

    Ne rontsd a boltot gecccc:)

    VálaszTörlés
  27. Cső! Nekem jó az a hétvége ha minden igaz. Mondjuk Zsuzsival még nem beszéltem meg és félek hogy ez már sok lesz neki.De próbálkozom.:D Hány naposra szeretnétek mert nekem ez a savanyítós rövid volt (épp bemelegedtem volna). Na tőlem mehet nyilatkozzon a többi is!!!! Csókollak benneteket!

    VálaszTörlés
  28. Én 2 naposra tervezem (szombat-vasárnap).

    VálaszTörlés
  29. Ja én is 2 naposra tervezem. De lehet már péntek este oda kéne menni. Tudja a faszom! Hogy teljes 2 nap legyen. A cseresznye pálesz az meg állat. A legjobb! Na akkor így lesz gyerekek! Yeeaaah már várom a második menetet! :)

    VálaszTörlés
  30. Szerintem simán lehetne pénteken kezdeni, úgyis munkaszüneti nap lesz!

    VálaszTörlés
  31. Ja a péntek este meg a cseresznyepálesz az fasza!
    Ha Szami nem tudna esetleg pénteken jönni akkor viszont valahogy meg kellene tudni, hogy merre nézte ki a helyet! Persze jobb lenne ha tudna jönni!

    VálaszTörlés
  32. Ja,pénteken lebútorozós nap,vasárnap meg hazabútorozós! Közben sok-sok pálesz+minden!!!

    VálaszTörlés
  33. Az van, hogy péntek du 5-ig melózok, leghamarabb este 8 körül érek a közelbe. Összedobok egy térképet, hogy odatalájon mindenki...

    VálaszTörlés
  34. http://picasaweb.google.co.uk/szemtar/CimNelkuliAlbum#5363814226590611506

    VálaszTörlés
  35. Hey-hey!
    Zajlanak a bulik körülöttem.:D
    Mint mindig!

    Ma is Wigwam!
    Itt van Öcsém is!:)

    Az A.T.I. feszten nem tok ottlenni,20-i 7végén Zorall tábor lesz Megyeren, a 27-i 7vége viszont jó lenne...bár akkor lesz a Kevi Motoros,de most elég light lesz,...Öcsém viszont 3 együttesével lép fel...
    Legyen ott az Atifeszt!:D A Motoroson!:D:D
    Nah szóval inkább A.T.I. feszt mindt Motoros...de mindegy...max majd megnézem a videot!:)
    Kurva nehéz összehozni,h mindenkinek jó legyen,szal akkor legyen,amikor a legtöbb embernek jó! ;)

    VálaszTörlés
  36. Sicu! Nem basztatásból tényleg, de ha minden hétvégére van programod akkor neked nem lesz jó 1 időpont sem. A Zoraltáboros hétvége azért lenne jó mert a péntek már munkaszüneti nap. Nekem ez az idő is kevés volt és nem mindegy hogy 1 éjszaka plus-minus. Puszillak! Ne haragudj de szard le a zoraltábort.......

    VálaszTörlés
  37. Csak keményen Troli!:)
    Na akkor csak össze fog jönni ez a buli?
    Ez már biztos hogy ekkor lesz? Én is megpróbálok akkor úgy kalkulálni! Szeretnék már veletek találkozni nagyon! :)

    VálaszTörlés
  38. Próbálok keménykedni Tony!:D
    Nektek meg nem "próbálni kell" hanem egyszerűen el kell jönni.Hívd a többi stonert is és csapunk 1 jó kis murit:D
    Bgl komám veled mi van???
    Sicu! Nekem ne zoralkodj.........:):):)
    csokika

    VálaszTörlés
  39. Megvagyok Troll-R komám! Király az idő, tiszta Hawai! :) Már hiányzik a mocskos búrád! Ja Sicukám csak semmi Zorallkodás! :) Akkor úgy néz ki ezt a fesztivál dolgot megbeszéltük! Most már csak az kell, hogy mi meg mennyi pi kell? Csinálunk egy kalkulációt, és beszedjük a pénzeket, ha sokat szedünk be akkor visszaosztjuk, ha keveset akkor majd a helyen még mindenki kipótolja! Blokk úgy is lesz! :-D
    Láttátok már csatlakozott hozzánk egy mocskos Juventus-os majom! Üdvözöllek Volek komám, de azt a kurva képet vedd le! Utáljuk a Juvét! :)
    FORZA MILAN! Jajj de szarok vagyunk istenem! Kezdek aggódni! ;)

    VálaszTörlés
  40. Na ez a csapat sem egyszerű!
    Ti aztán tudtok élni. Jó kis blogotok van!
    Kellemes olvasgatni a megjegyzéseket!
    Csatlakozom! :)

    VálaszTörlés
  41. Pedig azon a hétvégén Zorallkodni fogok...:)
    Higyjétek el,az is elég Stoner lesz!:)

    Tegnap annyira bebasztam mint ATOM!Wigwam...
    Asztalon táncoltunk a csajokkal,még a pultos ikercsajok is,és egymás szájába köptük a bort meg a páleszt!Hú vazze nagyon szarul vagyok!Töménytelen mennyiségű pálinka lefolyt a torkunkon!:D
    Holnap Györköny!:)

    VálaszTörlés
  42. Perloko!

    Üdvözlünk a Stonerek világában!!! ;)

    VálaszTörlés
  43. Ja!
    Meg jégkockával kenegettük egymást mindenhol!
    Sakáltanya volt!!!!!ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ

    VálaszTörlés
  44. Na jó kis buli lehetett! :)
    Nem nyomtátok gyengén....
    Mi volt a wigwam-ban?
    A botór meg a pálesz együtt kurva jó
    lehetett! Nem irigyelek most! Pfffúúúú
    baszdmeg!

    VálaszTörlés
  45. Börni bazmeg minek van msn-ed, ha sose használod hogy verjem a szádba! Itt csörgetlek ezerrel, oszt szarsz rá. Be vagy baszva vagy mivan? Szarsz?

    VálaszTörlés
  46. Jameg vedd már le azt a képet a blogról, amin egy széken ülök a sötétben, úgy nézek ki rajta mint Lovasi András:)

    VálaszTörlés
  47. ezt kikérem magamnak......:D

    VálaszTörlés
  48. Látom Avatatlan jól elvagy! :)
    Szia Lovasi Bandi, te is itt vagy!
    Stevie ötletére lecseréltem a fenti stoner képet feketére, és így tényleg jobb lett!
    Yeeeeaaahhh! Tegnap berúgtam jajj! Meg azt sem tudom merre jártam, de a corvin tetőn biztos voltam, és verhetetlen voltam csocsóban!:)
    Nagyon király volt! :-D

    VálaszTörlés
  49. Bocsi Lovasi:) A corvintetővel az a bajom, hogy mire felérek, szonjanhalok:D

    VálaszTörlés
  50. Szonjan?:D

    Hú,vazze,nincs megállás!
    Ma Győrköny Kalapács,holnap Maglód,Junkies,Zorall...
    Kedd Zorall Zp,
    Szerda Magyar Sziget Kalapács,
    Péntek Öcsémék koncertje...
    Nincs megáááállááááás!

    Szerdán Rock and Roll Swindle volt a Wigwamban.:)
    Tegnap egész nap talajon voltam.
    Asszem holnap is így lesz ez.:D
    Fhúúúúúúúúúúúú vazee!

    Jah!Megyek a Szigetre TCS-ra!
    Jöttök,Stonerek?
    Odabasszuk???

    VálaszTörlés
  51. Ja és ezt nézzétek meg!:D

    Az új After Rain klip!
    Oscar-ra javasolták az alakításomat!:))))))))))

    www.youtube.com/user/Galaxisutika

    VálaszTörlés
  52. Pffúúúú baszátok meg! :)
    Akkor alvás!

    VálaszTörlés
  53. Lompy!
    Épp töltöm hozzád FTP-n az A38-as képeket! ;)

    VálaszTörlés
  54. Nemsoká indulok a Junkiessal Maglódra.:D
    Lesz Beatrice,és Zorall is.:D

    VálaszTörlés
  55. Az Alkohol c. számnál gondolok Rátok!!! ;)

    VálaszTörlés
  56. Vááá királyak a képek, én már le is töltöttem Lompytól! :) Pffúúú gyerekek ez a tegnap durva volt...inkább nem részletezem..:) De a tegnapelőtt is Losykámmal odabasztuk neki! :) Na mind1 ez egy ilyen hét volt! Jöv. hét pihi! Aztán meg ha minden jól megy go a szigetre! yeeeaaahhhh! :-D

    VálaszTörlés
  57. Tegnap állat volt a buli Maglódon!:D
    Huh!
    Csak a szokásos pörgés! :)
    Volt Junkies,Beatrice,Zorall...
    Kedden Zorall lesz a ZP-ben,
    szerda Magyar Sziget Kalapács!:)
    7végén Túrkeve!
    Holnap megyek fél7-re dolgozni!...:(((((((

    VálaszTörlés
  58. Üdv az újonnan becsatlakozóknak!
    Zituska,örülök,hogy "látlak"! Mizu?
    Volek,ez a kép...

    VálaszTörlés
  59. Milyen buli volt az a tegnapi Sicu?
    Valami fesztivál?
    Szigetre ki megy?

    VálaszTörlés
  60. Én megyek szigetre, már a jegyem is megvan!
    Te is Tony? Vagy miért kérded?

    VálaszTörlés
  61. Na gyerekek, otthon végigolvasom ezt a sokmindent, amit írtatok, kb. júl. 13-a óta nem olvastam, amit itten beszélgettetek. :(
    Én benne avgyok a fezstiválban, de majd otthonról elolvasom, meg hozzászólok érdemben is!
    Pussssz!

    VálaszTörlés
  62. Tony!
    Ilyen kisebb rockfeszt volt...egy napos.
    Volt Auróra,Partizán,Junkies,Beatrice,Zorall.

    A Szigetet még nemtom...elég húzós lenne a TCS-ért 10000 ft...
    Inkább majd megnézem Őket Debrecenben decemberben ócsóóóóbban...ott is biztos nagy show lesz.
    Holnap Zorall,ZP!:D

    ÉÉÉÉÉÉÉSSSSS képzeljétek,szombaton próbálunk az együttesünkkel először!!!Csak csajok vannak benne!:D

    VálaszTörlés
  63. Na jól van Szesztikém! Gyere te is, már úgy is kijár egy nagy közös buli...:)
    Nagyon jó lesz, és megjóslom előre, hogy kibaszott tuti idő lesz! :-D
    Na egy újabb jó kis csaj banda a láthatáron! Nyomjátok neki mint állat! :) Rock&Roll

    VálaszTörlés
  64. Az lesz! Basszuk neki ezerrel!!!!!!! VÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ

    VálaszTörlés
  65. Na ez jó, ebben a bandában mindenki zenekarozik, még a csajok is! Mi van itt? Ilyet még nem pipáltam! Sicu erre kíváncsi leszek, aztán remélem Sopront sem hagyjátok ki, ha erre jártok! Komolyan eldobom az agyam! :)

    VálaszTörlés
  66. Szevasztok Niggerek!!! Na mi a pálya??? Látom nagyon megy a spanolgatás. Sicubaby! Basszátok neki!!!! Bernie veled mizu??? 1 napra megyek csak a szigetre valószínű (de ki tudja mit hoz a jövő:D) A nulladikra megyek mert a tankcsapdát mindenféleképpen meg akarom nézni. Aztán lehet hogy maradok ha sikerül valami lét összeszedni:) Tony! Sziget???? A.T.I. feszt???
    Na jók legyetek....

    csoki

    VálaszTörlés
  67. Stoner Team,Ráday All Star,focikedvelők!
    Csütörtökön az Előre pályán eddző mecss fél 6-tól(naná,hogy délután).Gyertek! Ingyen sört most nem adnak.

    VálaszTörlés
  68. A.T.I fesztre is jöjjön mindenki!
    Basszátok neki Sicu!!!
    Amúgy csak 3000 huf a TCS-re a jegy niggerek!!!

    VálaszTörlés
  69. fasza a kép lent csak kár hogy nem vagyok rajta. hogy kapnád be a faszt Bagi......

    VálaszTörlés
  70. Jól van na! Az a kép mindig változni fog, majd lesz olyan is amin te is rajta leszel! :) Csak most ennek az ideje van! ;)
    Troll-R komám megvagyok heee! Kattogok a szigeten, hogy hogy legyen meg ilyenek! :)
    A nulladikon odabasszuk mint állat! Na metál!

    VálaszTörlés
  71. Csak 3000?????????????????????
    Nah az fasza,mert azért 10-et nem adtam volna ki...
    Vasárnap meg (utsó nap) Dank Jones lesz!!!!!!
    ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
    Nagyszínpadooooooooooon!!!!!!!!!!!!!!!

    Tony!
    Sopronban meg vannak ismerőseim...Bogiék(az egy srác), a felesége Szilvi, ha ez mond valamit...:)

    VálaszTörlés
  72. Na kukucs! :)
    Jó hírrel szolgálhatok kedves barátaim! Biztos, hogy jó nekem a 20-i hétvége!!! :)))))
    Úgyhogy reszkessetek, mert északkelet végigsöpör azon a büdös nagy szájbabaszott Alföldön! :D:D:D
    Ja, amúgy kapjátok be, mert azon a hétvégén én akartam a Szesztifesztet...:D De akkor áttesszük. :)
    Szami! Faja lett a térkép! :) Csak kár, hogy nekem nem mond semmit... xD Nem vagy esmerős arrafele.
    Na ha a részletek kiderülnek, írjatok, epekedve várom! ;)
    Puszikállak titeket!

    VálaszTörlés
  73. Hogy írjak nektek valami kedveset ma is drága barátaim!!!!!KAPJÁTOK BE A FARKAM!!!!:D
    CSOKI! szép napot!!!

    VálaszTörlés
  74. Kedves Vörös!

    Olyannyira kedves dolgokat szoktál írni!
    Készítsd a segged az ATI fesztre, mert meg leszel baszva! :-D
    Mi a helyzet a bót felé? Nyomod a megrendeléseket! :)

    Szesztikém!

    Na ez örömhír hogy letolod az arcod csaj!
    Majd iszunk sokat, meg pörgünk, meg kiabálunk, meg üvöltözünk, meg tüzet rakunk....:)
    Jajj fasza lesz! Már várom mint állat!
    21-től örület vááááááááááááááááááá!

    VálaszTörlés
  75. Nem ismerem őket Sicu! Névről nem!
    Perloko! Ja úgy néz ki megyünk a szigetre, de nem tuti, mert a haverjaim nyöszörögnek.
    Majd elválik mi lesz belőle! Meg még jegyem sincs az az igazság!

    VálaszTörlés
  76. Szerintem mindenki megy!
    Vagyis gondolom! Troll-R te jössz nem?
    Tegnap fociztunk, és nagyon állat volt, csak kicsit kivagyok tőle...tegnapelőtt meg atom buli a Cha cha cha-ban pfúúúú nagyon odatettük, és már csak a korona hiányzik a nyárból, de egy hét és újra sziget! Már előre félek hogy mi lesz ott, de hát ez ilyen! Ráadásul most ingyen akarom végigcsinálni a szigetet, kíváncsi vagyok meddig bírom húzni bent! Kívánjatok sok szerencsét! :)És persze azt meg nem kell mondanom hogy továbbra is Stoner vért az erekbe, és irtózzunk a punnyadástól, és a szürke hétköznapoktól! Gyerekek nem erre születtünk! :) Élni tessék, mert ez az egy van belőle! ;)
    Troll-R a gyrosokat készíted már? :) hahahaha jó volt:)

    VálaszTörlés
  77. Na hello-bello! :)
    Igazán faszán fogom lezárni azt hiszem a nyarat... Aug. 21-22. Fesztivál veletek, következő hétvégén 27-én Cegléden Sövet Fesztivál (Ne kérdezzétek, honann a név, kb. olyan buli, mint amilyeneket mi nyomunk, csak kicsit lájtosba, de a lényeg ugyanaz: inni, táncolni, meg ami belefér...:) ), a társaságból két embert ismerek, de nem baj, majd megismer a többi is! Bemutatkozom! ;D Másnap 28-án Túrkeve motoros találkozó Sicukámmal!!!! Jeeeeeeeeee!!! Atomjó lesz. Szeptemberben pedig ha minden jól alakul, Szesztifeszt!!! :)
    Tegnap meg Gyárfezstivál volt, jövőre el kell jönnötök, atomállat! Majd mutatok képeket. A vasgyárban van, régi nagy hangárokban, meg kint a placcon, nagyon fílinges. Volt Black-Out, nagyon állat volt, egy csajt úgy megagyaltam, hogy ketten alig bírtak leszedni róla, kis kurva! :D És megígértettem Csányi Szabival, hogy legközelebb, ha Miskoclon játszanak, elnyomják a Rossz út rossz felé-t, mert az a kedvenc BO számom, mert olyan jó kis stoneres. :D Hajnal fél 4-ig toltuk, akkor bezárt a bazár, úgyhogy hazafelé orientálódtunk, homályosak a képek, de hazaértem. :) Most meg itt rohadok melóban.
    Veletek mizu? :)

    VálaszTörlés
  78. Sikerült berakni a kurva képemet!
    Yeah!!!!

    VálaszTörlés
  79. Hey SzeZSti lány! :)

    Itt minden frankó, hajnalban baszom az eget! Nagyon durva flash-ek közepette! :)
    Újra 18 évesen születtem ma meg! Jó az mikor így kel fel az ember he!! :)
    Azt hiszem útnak is indulok! ;)
    Hiszen ez a buli nem állhat le! Rock&Roll testvéreim! Minden csicska helyett nyomom, és imádlak titeket! Meg persze a kibaszott gyúlékony fasz szopó bekerített majomszar kis buzi béna kis szátokat! Hahahaha a kreativitásom ilyen határokig mozdul! Na yeeeaaaahhhh! A NEVEM IS ROCK, MEG NÉZZ RÁM! :-D

    VálaszTörlés
  80. MA PRÓBÁÁÁLTUNK AZ ÚJ ZENEKARUNKKAL!

    ROCK AND ROLL VOLT GYEREKEK!!!!!!!:D
    Mindenki nagyon felpörgött!:D

    Itt alszom Áginál.Épp ágyaz nekem.:)
    Nemtom még,menjek-e nulladik napra.
    Nagyon jó lenne,de az utolsó nap ,a vasárnap is nagyon ütős lesz!Danko Jones,Offspring,Faith No More...
    ÁÁÁÁÁÁÁÁÁ gyerekek ebből nem lehet kinőni.
    Egyedül mennék nulladikra...de úgy meg nem fasza,csak ha ott lesztek.

    VálaszTörlés
  81. Sicu! Úgysem lennél egyedül, ismerős mindig van... ;) :P
    Börnikém! Basszad nekiii!!! :)

    VálaszTörlés
  82. EMBEREK!

    Na nemsokááá gooooo sziget...ismét az év legnagyobb bulija! Váááááááááááááááááá
    Odabasszuk neki! És mindezt ingyééé, mert be fogunk lógni! :) Tudom ez most még hihetetlennek hangzik, de a sziget végén majd kérjük a válveregetéseket! Na jók legyetek...egy hétig Bernie megszünik, és dimenziót ugrik! Jó kummanást otthon! :)
    ROCK&ROLL

    VálaszTörlés
  83. Hajrá! Bulizzatok helyettem is! ;)
    Én a jövő hétvégén, meg utána vetem bele magam a rokkba! ;)

    VálaszTörlés
  84. Na ezek nem normálisak!:) Állat!

    VálaszTörlés
  85. Na gyerekek a Tankcsapdát sajna kihagytam( nem tudtam futárt szerezni).De szerdán vagy csütörtökön kimegyek 1 napi állatkertre. Most sajna ennyi jut:( Akik bent vannak azokhoz csatlakozom és akinek van kedve csatlakozhat hozzám:D Gondolok itt : Szeszti, Tonyék, Zsé....és bocs akit kihagytam (mondjuk már bent vannak sokan és lehet hogy már csak én vagyok kint????) Na niggerek akkor várom a jelentkezéseket. Mondjuk azt se tudom mi a szerda-csütörtöki műsor. Azéé meg kék nézni 1-2 koncertet...
    Na csokika!!!

    VálaszTörlés
  86. És miért nem mentek el inkább együtt Zorallfesztre? A fesztivál az nagyobb fless azért.. (és oda is be tudtok úgyis vinni mindent...:D)
    Menjetek terepre!!!XD
    WÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚDSZTOKK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    :D:D:D

    VálaszTörlés
  87. ezt te se gondoltad komolyan........

    VálaszTörlés
  88. Trolikám, édesem! Mennék én, de nincsen szabim, meg most pénzem sem...:(
    Apropó pénzügyek. Tök jó, hogy leléptetek fiúk, és akkor hova fizessem a fesztiválpénzt???!!! Meg mennyit? Meg mikó? :)
    Jaj, már úgy várom!!! :) Hiányzik a maki fejetek!
    1 stoner! Te ki vagy? :) Tudom, tudom... csak egy stoner...:P De ismerünk?

    VálaszTörlés
  89. VVVVVVVVVÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
    Tegnap extra fasza volt a Tankcsapda a Szigeten!
    Ekkorát még sosem zúztam rá!
    Ott volt a Stoner Team kemény magja...de Troli Te hiányoztál nagyon!!!!!!!!!Állat volt!
    Reggel 6-kor léptem le a Szigetről...aztán haza full koszosan,bebaszva,HÉV-vel,Metroval,vonattal...:D
    Volt fára mászás,sátorról sátorra cigánykerekezés,ugrálás,rohangálás...elfelejtettem hogy van világ és annyira jó volt!!!
    Nah ez igazi Stoner nap volt...csak amilyennek gondoltam!:D
    Jah és a TCS negyedéből csak mi látszottunk a kivetítőn!A kamerás a haverunk lett!Remélem,rajta leszek a DVD-n!:D

    ÉS MA KAPTAM EGY AUTÓT LACITÓÓÓL!:D
    Egy Skoda 105-ös,de tök jó állapotban van.És már meg is van dumálva,h fújatok az elejére egy Devil csőrikét!!!
    VÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
    És vasárnap Danko Jones meg Offspring!!!:D
    ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
    Nekem ennyi kell és semmi más!!!!!Az összes többi csak a ráadás!!!!:D

    VálaszTörlés
  90. Drakulálok Sicukám, nem csalódtam! ;)

    VálaszTörlés
  91. Kösziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :D
    Ajj annyira sajnálom,h nem tok menni Atifesztre!

    VálaszTörlés
  92. De jó!Ez nem kér kódot,amikor beírock!:D

    VálaszTörlés
  93. Jó reggelt! :)
    Lenne egy javaslatom! Nem lehetne ezt a fesztivált átnevezni...? Tudom, hogy hagyomány, de már köze sincsen ahhoz, aminek indult... Tehát kiérdemelt egy új nevet, azt hiszem... Vélemények?
    Troli! Te meg kapjad má' be, hogy sose válaszolt az smsemre!!! FAkk! :D
    Börni! Túléltétek? Vagy most jön a kommandó, a belógás? :P

    VálaszTörlés
  94. Vazze Sicu, kaptál egy 105-öst???:) Megyünk eccer Kevibe megrúgattyuk a gáton oks?:D

    VálaszTörlés
  95. Szeva!
    Az a parám Szeszti az smsekkel, hogy új a telóm és nem írja ki a nevet csak a számot. Szar 1 picit a lelkem....
    Na stonerek úgy néz ki hogy én pénteken megyek mert csak meló után tudok. (nincs futár)Úgyhogy az idei sziget nekem péntek este 8-tól szombat délig tart. Fasza a skoda Sicubaby:D:D:D Kenjed neki!!!!!!!
    Na ha aláírjátok az smseket válaszolok!!!
    Tony ti megszüntetek????
    STONER FOREVER!!!!!!

    VálaszTörlés
  96. Jóvan, csak vagyok akkora bunkó, hogy feltételezem a barátaimról, hogy a stílusból is rájönnek, hogy ki írta,... :D Bár én könnyen összetéveszthető vagyok ebben is Sicuval, mert kb. ugyanolyan smseket írunk egymásnak...:D:D:D:D:D
    Amúgy azt kérdeztem, hogy hogy vagy, meg mi van a feszttel, mikor kell fizetni és mennyit, meg hogy remélem minden fasza és puszilom Zsuzsit is meg téged is! :)
    Aszem abból a járgányból igazi bulikocsi lesz Sicukám... :D Jah, milyen színű: Tipik barna, vagy az a korallpiros? :))))

    VálaszTörlés
  97. Hááát....fehér,de már le van zsírozva,h elöl a csomagtartójára lesz fújva egy Devil csőrike...:D (merthogy farmotoros), hátul a motorháztetőn meg lesz egy STONER felirat!:D
    Meg a tárcsák is más színűek lesznek...később meg a rendszámát megcsináltatom Sicu 07-re...:D merthogy a Stoner nem jönne ki,m az eleve 6 betű és lenni kell benne számnak!
    Na???:D
    Steve!Igen,megrúgatjuk a gáton a Berettyó parton az fix!:D
    Ma vezettem először!
    ÁLLLLLAAAAAAAAAAAAAAAAT!Igazi nekemvaló Stoner kocsi!:)
    Jah meg veszek bele normális hangfalakat...meg ilyen apróságok.
    Szépen lassan meglesz.:)
    De még a jogsim sincs meg,úgyhogy most sokkal lelkesebb vagyok,h legyen már meg vazze!!!:)
    Hiányoztok!Annyira jó volt a 7fő és úgy hiányoztatok!De helyettetek is rendesen ittunk és odabasztuk!
    Most meg épp 2 kg paprikából,2 kg hagymából,1 kg paradicsomból,1 kg kolbászból rottyantunk egy fasza kis lecsót Lacival!
    Mellé meg megy az original áfonyapálesz egyenesen Romániából...meg Ursus sör...:D

    Vasárnap meg go Danko Jonesra,meg Offspringre.:D
    Remélem,még ott lesznek ezek az állatok!:D

    VálaszTörlés
  98. Ja!És a Sziget -1.napját Sicufesztnek neveztük el.:)
    Rohadt sokan eljöttek,jól összehoztam!:D Ordibáltul mint állat , SI-CU-FESZT!SI-CU-FESZT!:D
    Spontán basztunk egy Sicufesztet!:)))))))))

    A Kalapács tagjai meg elneveztek Husicunak!:D

    VálaszTörlés
  99. Sicukám ez a tali sehogyse akar összejönni:(
    Én pénteken megyek és örömmel láttam hogy prodigy haveromék is akkor néznek be a szigetre:D
    Aki tud jöjjön máá!!!!!!!!
    Berniekről tud v.ki v.mit????
    Már csak 1-et kell aludni:D:D:D
    Szevasztok!!! Puszilom a csajokat!!!!

    VálaszTörlés
  100. Sicu! Te egy állat vagy... de nem én vagyok az első, aki mondja aszem... :D:D:D:D
    Én holnap megyek Zamárdiba Black-Out napra!!! Stoppal!!!!! ROCK 'N ROOOOOOOOLL!!!! Úúúúúúúúúúúúgy be vagyok zsongva gebg!!! :):):):)
    Valaki mondjon már valamit a jövőheti fesztről geci, mert akkor úgy költöm a pénzemet! :D

    VálaszTörlés
  101. Basszus ez nagyon szar nap volt.
    Full szarul voltam egész nap és még a Sziget sem jött össze...:(
    Vasárnap sem tudok menni sztem,m nem lesz pénzem...:(
    Annyira szaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar!
    Danko Jonest látni akarom!!!!!
    ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ

    VálaszTörlés
  102. VÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ

    MA ROCK AND ROLL VOLT!!!!!
    Próbáltunk a Zorallinával,az új együttesünkkel!:D
    Állat volt!
    Ági ma itt alszik nálunk!
    A Szigeteseknek meg grat,h még mindig bírják!!!

    VálaszTörlés
  103. JUHHHÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉ

    HOLNAP VSZÍNŰ GO LACIVAL A SZIGETRE DANKO JONESRA MEG OFFSPRINGRE!!!!!!!!!

    ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ

    SZIGET!ÓVAKODJ!!!!JÖVÜNK,MINT A HUNOK!!!!:D

    Agy kikapcs,világ megszűn...
    STOOOOOOOONEEEERRRR!
    YEAH!

    VálaszTörlés
  104. Hát akkor...

    GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO SZIIIIIIGGGGGGEEEEEEEEEEEEEEEETTTTTTTTTTTTT!!!!!!!!

    JÖVÜNK DANKO JONEEEES!!!!

    ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ

    VálaszTörlés
  105. Sicu nemértem mér vágyódsz annyira a szigetre, hamár a zsír verda megvan... Ergó.

    VálaszTörlés
  106. :D
    hehe

    most jöttünk haza a Szigetről.
    Ezek az állatok full kihúzták végig jegy nélkül!:D
    ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ

    Állat volt a Danko Jones meg az Offspring is!
    VÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ

    Troli,láttam ott,hagytál magadból egy darabot!Majdnem beleléptem!:D
    Fasza lehetett!:D

    Nah kedd,névnapom a Zp-ben,Road lesz!Gyertek!Szerdától vasárnapig meg Zorall Sörolimpia!
    ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
    Nincs megállás!
    ;)
    Mindenkit szeretek!!!!!!

    VálaszTörlés
  107. Sicu!!!
    Nekem is atom volt a hétvégée, majd mesélek! ;)
    Meg készül róla blogbejegyzés, délután megírom, aztán okuljatok ti is! ;) :P
    Mi is szeretünk Sicumicu! :D :*

    VálaszTörlés
  108. Na,kihúztuk a Szigetet jegy nélkül,fasza volt!
    Most meg kamutáppéz,csak tényleg beteg lettem,vagy elvonási tünetek? Na mi lesz ezzel a feszttel amúgy? Kilesz ott fixre? V.mit jó lenne tudni... Addig megpróbálok a leépülésemből felépülni.Szombaton meg koncerteznem kell! Írjatok már mi van.

    VálaszTörlés
  109. Börni lefújta... :( De te biztosan tudod azóta..:D

    VálaszTörlés