2009. augusztus 17., hétfő

Sziget 2009

Na hát ez is eltelt! Véget ért a sziget. Valahogy nem is bánom. Eldöntöttük hogy ismét csinálunk egy igazi tróger szigetet, úgy hogy nem veszünk jegyet, hanem belógunk egy hétre! :) Hát ezt megcsináltuk gyerekek! Na jó az első napra vettünk jegyet, és bent maradtunk végig! Az első nap egyből egy ütős kis 20 évet ünneplő Tankcsapdával indult, ami hatalmas buli volt! És Sicu stoner is részt vett rajta! Úgy végig pogóztuk, hogy azt még három napig éreztem a lábamon, és a nyakamon! Nagyon brutál koncert volt! :) Igazi szülinapos! És utána már mindegyik nap jegy nélkül ment, de nem volt nagyon durva ellenőrzés. Ajánlom ezt a módszert mindenkinek! Nem rossz! Pénteken megérkezett a csapathoz Troli stoner is, és hatalmas bulit nyomtunk, amit aztán egy nagy rókával megpecsételt! A prodigy olyat szólt, hogy beszarás. Ja és azt kifelejtettem, hogy Lompy stoner ismét bealkotott, már az első nap kificamította a bokáját. Hozta a formáját! Megnéztem az új sexaction-t is, amiben ugye Martfűről Cigu is játszik! Nagyon odabaszták aki tud menjen sexaction koncertre, mert hatalmas! De a vasárnap volt nagyon durva, egyből Danko Jones-al kezdtünk, ami szintén atomállat volt, bár ezen megoszlanak a vélemények! Aztán Offspring, és az est fénypontja a Faith No More...pfffúúúú Aki ezt a koncertet kihagyta, na az bánhatja. Olyan show-t lebasztak, hogy a fejem ketté állt, és utána még egy óráig nem találtam magam. Gyerekek a Faith No More-t látni kell élőben, és ez nem duma! ;) Összegezve az idei évi sziget nagyon jó volt. Mint mindig! Csak így sátorral többé már nem! :) Nagyon hosszú egy hét ott, hisz mindennap buli, de nem akármilyen hanem a legjobb! De hát aki volt már ott az tudja! Ajánlom mindenkinek egyszer az életben! :-D

128 megjegyzés:

  1. Túléltük! :) Jó volt nem Sicuuu?? :) Most mosok basszátok, de már kivagyok mint a szar! Nagyon kitettünk magunkért! De hát ilyen ha 18 éves az ember! ;) Vagy legalábbis ha annak hiszi magát! :) Na örülök hogy újra itt! Azért már hiányzott a Computer, meg a TV! :-D Ki volt még szigeten? Tony veletek mi van, lent voltatok? Mert ha igen akkor basszátok meg! :) ŐŐŐŐŐŐŐŐőőőőőőőőő

    VálaszTörlés
  2. A FNM-ért szopjatok le! :D
    Jövőre én is megpróbálom így! :)))
    Azért büszke vagyok rátok, hogy így toltátok végig! ;)
    Remélem nekem is sikerült valami olyat alkotni, ami miatt ti is büszkék lesztek rám... :P Igaz, én nem ilyen totál szétbaszósra vettem a figurát, hanem inkább ilyen nagyon hippi rákkendrollra. :P Mert én tudom, hogy az milyen! ;)
    Majd belinkelem ide a beszámolót! :)
    Pussz!

    VálaszTörlés
  3. ÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚ
    ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ

    Jaja nagyon de nagyon de nagyon de nagyon ááááááááááááááá nagyon jó volt!!!!!!!
    Fhú ez kellett már nekem!
    TCS-n úgy szétcsesztük magunkat,h vasárnapra múlt el nekem,akkor meg az Offspring miatt újra előjöttek a fájdalmak!
    Én csak a nyitó meg záróbulin voltam ott de nem is bánom!FNM állat volt,jah,bár nem végig voltunk!Szólt mint állat!Tudjátok,én Danko Jones buzi vagyok,akármennyire is nagy a pofája!:)
    Offspring meg...áh el sem hittem,h ott vagyok!

    Amúgy akitől nem búcsúztam el tagnap,azért bocs,kerestelek még Titeket egy darabig a tömegben,h mindenkitől elköszönjek,de már nem találtalak Titeket!:( ;)

    Holnap Road ZP!
    Gyertek Stonerek!Sicunap lesz (Ilona nap),ezt meg kell ünnepelni.Kb.csak a végéig maradunk úgyis Nettyvel,m mennem kell haza,másnap nyitom az ovit,de ezt már mondtam.
    Csütörtökön meg go Zorall táborba Megyerre...nah az is állat lesz!:)

    HOLNAP GYERTEK ROADRAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  4. Jah és a TCS napból Sicufesztet csináltunk!!!:D

    VálaszTörlés
  5. Tényleg fasza volt gyerekek!! Mondjuk én csak 1 nap vettem részt de tényleg úgy szólt az a nagyongáz prodigy hogy majd be szartam:D A rókahírek igazak, de azthiszem ezt el is várja tőlem mindenki :D (kivéve talán Lompyt akinek a sátra előtt otthagytam a gyomortartalmam) De legalább maradt ott nektek valami "belőlem" a hátralévő napokra:)
    Mi ez a nagy hallgatás A.T.I feszttel kapcsolatban??? Ha csináljuk nekem időbe kéne tudni (gondolom nektek is) mert családos vagyok. Sajnálom akikkel nem sikerült talizni:( és csókoltatom azokat akikkel igen:)
    Továbbra is maradok nektek a rókakirály farkas: Troll-R!!!!!!!

    VálaszTörlés
  6. :D
    EZ AZ TROLL!BASSZAD NEKI!!!
    Holnap Road!
    Szerda Zorall táááábor!!!
    efháóess

    VálaszTörlés
  7. :D Az egy napijegy tényleg fasza! Én is voltam úgy bent wuhuhúúúúúúúúúúúúúú XD :D Az akkori telefonomat utolsó nap összetaposta a tömeg.....(:

    VálaszTörlés
  8. Na ez mennyire meglepő Zita, hogy az akkori telefonod így pórul járt! Hányadik telefonod van már? Mondjuk én sem panaszkodhatok, nekem a tavak vonzzák a telóimat! Tisza, peres....stb... ;) Pár telóm már csak a halak használják! De nem baj, végül is fogyóeszköz! :)

    VálaszTörlés
  9. De te 1 állat vagy Bernie és bekattansz és bebaszod a telóid a rohadás halaknak:D

    VálaszTörlés
  10. Eccer dobjatok már össze Börninek egy törhetetlen/vízálló/el nem merülő telefont kibaszásból...

    VálaszTörlés
  11. Hééééééé!!! Trolikám! A rókalány az én vagyok!!! És nem a hányás miatt! :D Csak nem mi is tesók leszünk? xD
    Börnike! Neked egy kibaszott postagalambot fogok venni, azt talán nem hagyod el, meg az úgyis hazatalál! :DDDDDDDD Én az eszemet szoktam elhagyni meg agátlásaimat... de azokért nem is olyan nagy kár... :DDDD
    Jah, Trolival beszéltünk a hétvégén, valamit baszhatnátok a fesztiválügyben, mert nekem se mindegy... CSAK EGY KURVA HELY/IDŐ/ÁR KELL!!!!!!!!! :)

    VálaszTörlés
  12. XD Börni! EZEKET NEKEM SZOKTÁK MONDANI!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nyúlás

    VálaszTörlés
  13. Valaki nyilatkozzon már a hétvégéről baszki, 3 nap van addig he!!! Buzik! :D

    VálaszTörlés
  14. VÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
    ÁLLAT VOLT A ROAD!
    HOLNAP GOOOOOOOOO ZORALL TÁÁÁÁBOOORRRRRRR

    STTTTTTOOOOOOOOOOOOOOOOONNNEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRR

    VálaszTörlés
  15. Na fesztiválügyben csúszás lesz gyerekek! A szigetes brigád, köztük én is atom betegek vagyunk, és nem úgy néz ki hogy a hétvégére hű de jól leszünk! Én nem tudok menni, ez biztos! Vagy megtartjátok terv szerint az egészet, vagy elcsúsztatjuk 2-3 héttel későbbre! Sory, hogy így alakult, de tiszta láz meg nátha vagyok, meg a Laci is...mi biztos hogy nem tudunk menni! :( Nemtom mi legyen, meg hogy!!!!

    VálaszTörlés
  16. na basszátok meg, jókor szóltok... :(
    Nekem a jövőhét semmiképpen nem jó, gólyatábor van, meg Ceglédre vagyok hivatalos egy hasonló kis fesztiválra, mitn ez lett volna. Egyébként nem tudjuk megtartani, mert senki nem szervezett semmit, holnap már huszadika, nem lehet sehol vásárolni, pénz nincs, úgyhogy akkor ez télleg bukó. :((((( Ajj, pedig már úgy vártam! :(
    De jó hír, hogy akkor legalább ha később lesz, akkor Sicukám is tud jönni!!! ^^
    Egyébként meg gyógyulást mindenkinek!
    Pussz!

    VálaszTörlés
  17. Jah! Az én hétvégém így nézett ki! ;) Monnyuk ez egy kicsit kozmetikázott verzió... :P
    http://szeszelunk.blog.hu/2009/08/19/2009_08_14_16_zamardi_black_out_hetvege

    VálaszTörlés
  18. Akkor az már a Szeszti-feszt lesz, csak már nem "Mini"...:D

    VálaszTörlés
  19. Jól nyomtad Szeszti! Jó kis buli volt az a Zamárdi ahogy olvastam! Így kell kenni csajszi. ;) Életfogytig Rock&Roll! Yeeeaaaah! Éljenek a stopposok! Imádok stoppolni! :-D

    VálaszTörlés
  20. Hey emberek, ma mindenki húzzon ki a kis tanyáján a központba, és nézze meg a kibaszott tűzijátékot! :) Ami már olyan kibaszott unalmas! :) Pffúúúj utálom ezeket a kibaszott ünnepeket, meg a tűzijátékot! OKÁDÉK SZAR! INKÁBB ROCK&ROLL! A gyengéknek meg tűzijáték! ;)

    VálaszTörlés
  21. Én Kasza Fesztiválon voltam/leszek, és tegnap a tüzijáték helyett atomrészegen toboltam a Road-on. :D
    Azt se tudom, hogy jutottam haza... :D De majd erről is lesz blog! ;) Cuppppppppppp!!!

    VálaszTörlés
  22. Na kíváncsian várjuk a beszámolót! :) Basszad neki Szesztikém! Yeeeaaahh!

    VálaszTörlés
  23. Itt vagyok emberek! El voltam tűnve tudom! Látom a sziget jó volt, én sajnos nem tudtam menni! 2 hetet voltam Horvátba haverokkal, az is jó volt! :) Aztán ahogy hazajöttem 3 nap folyamatos alvás! Nagyon kimerültem! Már hiányoztatok! :)

    VálaszTörlés
  24. A Hanna fesztivál is adta...XD:):) És ez már tizedik életem...!;)
    ( :
    :D
    búúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúú
    bőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőő
    wááááááááááááááááááááááááá

    VálaszTörlés
  25. Börnike! Az első nap atom volt, arról már elkezdtem a beszámolót, a második nap egy rakás szar, meg fáradt is voltam, ma meg lájtos sörözős, cigizős este lesz Zizi barátommal. :) De beszámlok mindenről! ;)
    Tony! Milyen volt Hrvatskaban? :)

    VálaszTörlés
  26. Na basszátok meg... Én meg még az előző témához írogatok,tér-idő-érzékelés problémáim a csöves sziget után még tartanak.Sicu.Troli.Qrva jó,hogy lejöttetek,atom volt. Troli vagy ezerszer feltette a nagyon fontos kérdést:-) ...

    A fellépők közül még kiemelném a Placebo-t is a nagyszínpadról,illetve az über fasza Life of Agony "záróbulimat"! Még mindig tükör tojásokat köpök! Tegnap meg úgy bebasztam koncertünk közbe-után,pfúúú!!!! Megint borult minden a színpadon! Na,mindenki érezze magát rákendroll!!! Gondolom nem lesz nehéz!

    VálaszTörlés
  27. Lacikám életem, hát mi az istenverése van veled? :( Ezermillió éve még csak nem is hallottam rólad! :( Jól vagy? Szedjétek össze magatokat!!! :)))

    VálaszTörlés
  28. Nah gyerekek!!!!!!!

    Hát...szerdán elmentünk Zorall táborba...áhhh nem is tudom elmesélni,milyen volt.
    ÁÁÁÁÁÁÁÁLLLLOOOOOOOOMMMMM!!!!!
    Szerdán atomra berúgtunk,folyt a pia mindenhol...Jimmyt és Máté Pétert énekeltünk,
    Csütörtökön valami hasonló volt,már akkor is támasztanom...áfonapálesz volt az oka!:D
    Pénteken meg nem volt szabad innom...ugyanis A TÁNCOS CSAJOK MONDTÁK H VÁLASSZAK,MIKBEN SZERETNÉK TÁNCOLNI!!!!!
    ÉÉÉÉÉÉSSSS VÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
    TÁNCOLHATTAMMMMMMM!!!!!!!!!
    Pénteken 3 számban,szombaton pedig 2-ben...és mindenkitől pozitív megerősítést kaptam!!!
    Mindenki mondta h ez igazán állat volt!!!
    Készültek képek is,majd feltöltöm a képtáramba!Rengeteg kép lett!:D
    Fhúúúú vazze!Jah és szombatra belázasodtam de leszartam!Hiszen táncolhattam!!!!!!!!!!
    Ez volt az álmom!!!!!
    Meg voltak vetélkedők és mi voltunk a Zsűri a 3 Zorallina!

    Meg odajött egy gyerek,és ez a beszélgetés folyt közöttünk:

    Ő:-Te nem karcagi vagy?
    Én:-Nem,túrkevei.
    Ő:-Hogy hívnak?
    Én:-Koós Icu
    Ő:-BAZZEG TE VAGY A SICU????????!!!!!!
    Én:-Jah (de ekkor már mindenki minket nézett)
    Ő:-(kurva hangosan) BASSSZÁTOK MEG ITT VAN A SICU E!!!!!!!!
    Full elvörösödtem,mert mindenki bámult vazze...
    Ő:-Neked volt pitos ETZ-d nem?
    Én:-Jah!!!

    Majd megdumáltuk,h ismeri a Stoner team-et,egy martfűi gyerek volt,de a nevét már nem tom.:)
    Hosszú hajú,sovány állat gyerek,rendezetlen fogsorú.:)
    De full jól esett!!!
    Szóval minden nagyon álllat volt!
    Megyert, a 17 lakosú kis falut,feldobtuk egy kicsit!!
    1 utcából áll az egész!Nagyon fasza volt!
    Ott tartottak egy igazi esküvőt,igazi anyakönyvvezetőt is hívtak,igazi Zorall esküvő volt!
    És egy bazinagy Zotall lakzi!
    Jah,basszátok meg én kaptam el a csokrot!!!!
    :)))))))))))))))))))))))))

    VálaszTörlés
  29. Javítás:
    Csütörtökön a falat kelle támasztanom...:)

    VálaszTörlés
  30. Sicukám! Büszke vagyok ám rád! ;) A lagzit meg várjuk! ;P :*

    VálaszTörlés
  31. áh nem tom leírni,mindegy :)

    VálaszTörlés
  32. Nah a lakzi lesz ám még nemegyszerű!
    A barátnőim azt kérték h a leánybúcsú meg az esküvő között legyen legalább 1 hét,h ki tudják heverni!:D

    VálaszTörlés
  33. Ez azt hittem Sicukám, hogy egyértelmű...! xD

    VálaszTörlés
  34. Nah,most jöttem haza Verától,vagyis a sulijából,kontyozott,vágott a hajamból,meg festett.:)
    4-től már ott voltunk.Kicsit elhúzódott,de ez nekem ünnepnap volt,h ennyit birizgálta a hajam!
    Majdnem elaludtam néha.:)

    VálaszTörlés
  35. Táncoltniakaroktáncolniakaroktáncolniakaroktáncolniakaroktáncolniakaroktáncolniakaroktáncolniakaroktáncolniakaroktáncolniakaroktáncolniakaroktáncolniakaroktáncolniakaroktáncolniakaroktáncolniakaroktáncolniakaroktáncolniakarok mégmégmég
    Mégmégmég ennyi nem elég!:D
    Sohasem elég semmi jóból!Mindent akarok!!!!:D
    Hajt a vérem basszus csak előre és csak az élvezeteket akarom halmozni és minél többmindent elérni az életben és élni és leszarni h a körülöttem lévő világ hogy omlik össze!Én csak élni akarok,mert imádok élni és azt szeretném h a gyerekeim is ezt érezzék (ha majd lesznek egyszer) és az ovisaimba is ezt próbálom táplálni,h imádják az életet és ha látnak egy hatalmas mezőt, a gyönyört,a szabadságot lássák benne és kezdjenek el futkározni benne és örüljenek minden szépnek ami van,mert nagyon sok szép van!
    Az élet szép!És azt szeretném,h többször lássák meg a szépet az emberek a dolgokban,mint a rosszat!
    (SÓÓÓÓHHHAAAJ)
    Nagyon szeretek élni!És az egyetlen amitől félek,az a halál!

    "Imádok élni, imádok élni,
    imádok nyári estén csillagokra nézni!
    Lálállálááááá láláláláááá
    de jó hogy élek!
    De szép az élet!

    Imádok adni, imádok kapni,
    imádok önfeledten,boldogan kacagni!!!!!!"

    "Rátaláltam az útra
    és rohanok a cél felé,
    találtam társakat,
    akik ugyanolyanok mint én!"
    ;) :D XD

    VálaszTörlés
  36. Na ez az Sicukám! Yeaaahh mi is imádunk élni! :)
    De a haláltól nem kell félni! A halál az a barátunk, a végén felszabadít minket! Az öreg csuklyás, akivel az utolsó nagy bulit fogod lepörögni, és a legnagyobbat! Yeeeaaaah! Életed bulija lesz majd, és akkor rájössz, hogy ettől féltem, hisz nincs is halál! ;-) ROCK&ROLL Táncoljtánoljtáncoljtáncoljtáncoljtáncoljtáncoljtáncoljtáncoljtáncoljtáncoljtáncoljtáncoljtáncolj! :)

    VálaszTörlés
  37. :DDDDDD Sicukám, kisssssé elvitted magad, nem? :P De én ezért (is) imádlak a legjobban, végigolvastam, amit írtál, és olyan jókedvem lett, és teljesen átragasztottad rám ezt a mentalitást!!! :) Ma kezdődik a gólyatábor, újabb adag friss egyetemistát kell nevelni, meg megmutatni nekik, hogy mi is az a rakkendroll... :D:D:D:D
    Csak az a szar Sicerák, hogy tudod, hogy én is ilyen voltam... vissza kéne találnom az igazi önmagamhoz! :) Segíccséééé!!!! ;)
    Csókszi mindenkinek!

    VálaszTörlés
  38. Holnap Zorall a Wigwamban!
    YEEEAAAAHH!!
    Úgy sajnálom,h nem láttatok táncolni!Annyira állat volt!Annyira szerettem ott fönn lenni, és baszni neki,mint állat és vadítani az embereket h ők is bulizzanak mégjobban!
    Nah mindegy.El sem tom mondani.Azóta felhőkön lépkedek!:D
    Kár h csak egyszeri alkalom volt.:( De ennek is nagyon örülök!
    Pénteken mit csináltok,Stonerek?
    After Rain konc lesz a Crazy Mamában Pesten...

    Jahj az imént fejeztem ba a takarítást.:)
    Elfáradtam.

    VálaszTörlés
  39. A gólyatábor.... uhhhh... xD Fhoosssssskész vagyok... :D Egyebet nem tudok elmondani. Kérem kapcsolja ki. :)

    VálaszTörlés
  40. Ittmeg elkezdődött már a párkeresős előadás, úgyhallom benkő sztóner a húrok közé csapott:D

    VálaszTörlés
  41. Benkő Stoner jól nyomja, még válogat is a kis geci! Rohadjon meg! :) Szesztikém gólyatáborozunk, gólyatáborozunk!:) Aztán meg nem vagyunk képbe, meg félre beszélünk! Ez így nem megy! 2 hét szobafogság! Sehovaaaaaaaa!
    Otthon ülés! :) Tonykám azt hittem már, hogy a szigeten voltál, meg is öltelek volna ha ott vagy és nem szólsz! De így szerencséd van! Pfúúú ott egy rock jobbra tőled! Ja vagy nem!? :-D

    VálaszTörlés
  42. Börnikém!Ki beszél félre? Micsoda? :D
    Ma borkóstolós móka lesz este, adni fogja azt hiszem... :P Fesztivállal mi lesz buzik? :)

    VálaszTörlés
  43. Troll-R kompromisszumokra kész! Bármikor-bárhová....csak veletek:D:D:D AKURVAANYÁTOK!!!
    puszilok mindenkit:D

    VálaszTörlés
  44. Trolikám! Én is, csak basszunk már valamit!!! :)

    VálaszTörlés
  45. VÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
    Tegnap is fasza buli volt a Wigwamban!Zorall!Yeah!

    Találtam 2 vagy 3 fura sms-t a telómban ma...Dabis Lacinak meg Szesztinek ment!
    Az egyik:
    ODABAAAAAAASZ SIBU HEBG

    A másik:
    "Asszem az már gáz,ha sétál a szekrény a szobában.fpgu vazze a képek a falon snem ok..aaaaaaaa a plafon jön felém.Sokszor lattbm mar liyet!:)"
    Ismerős Esztikém???:D

    Vasárnap sütögetés lesu nálunk,jönnek egy csomóan!
    Basszus 7végén Kevi Motoros lesz...:(((((
    És nem lehetek ott..:((((((
    Mert szombaton dolgoznom kell és délutános vagyok...:((((
    14 éves korom óta ez lesz az első motoros,amit kihagyok Túrkevén.Annyira szomorú vagyok!
    Ráadásul Öcsém 3 zenekarral lép fel.:((((((
    ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
    Be fogok dilizni!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  46. Sicuka! Igen, ismerős... :D Feldobta a napomat, amikor a másodikat melóba menet olvastam el... :D:D:D:D
    És te kaptál ma érdekeseket? :P
    A Túrkevét én is sajnálom...:( De majd jövőre! ;)
    Ma meg gólyatábor záróbuli... :D Uhh...

    VálaszTörlés
  47. Na szevasztok!

    Itt basszuk Troll-R - nél! Nemsoká indulunk le hozzájuk a Ráckevei nyaralóba, és egy kis pihenős wellneszes kis party-t nyomunk, egy kis horgászattal beiktatva. Meg persze némi alkohol társaságában! Vááááá jóóó lesz! :-D
    Majd csinálunk róla videót, így meghesszelhetitek! :) Na minden jót gyerekek, és kellemes hétvégét! Hehehehe

    VálaszTörlés
  48. AHAAA!!!!
    Sunyiba feszteztek?????!!!!:)))
    Na fasza!:))))
    Nekem meg még holnap is meló.
    Csak vasárnap lesz buli.
    Túúúúrkevéééét akaroooom!!!!!:(((((
    Laci meg Zorallkodik egész 7végén...
    Én meg nem...:(((

    VálaszTörlés
  49. Hey-hey,gyerekek!
    Szereztem Zorall táboros táncikálós képeket rólam!!!!!
    ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
    Lesznek még jobbak is,de egyelőre ezeket tudtam megszerezni.
    A képtáramban fellelhetők.

    www.kep.tar.hu/buksicu

    A "Zorallinaként" címszót keressétek!!!!
    ODABAAAAASZ!!!!

    VálaszTörlés
  50. Unatkozom...ilyet nem nagyon szoktam.Zenét hallgatok.Ezt le kell írnom,mert imádom ezt a számot!
    "Tekerek aztán szívok és fújom a füstjét.
    Fotelben lábam egy puffon a TV-met nézem.
    Csodálkozom,hogy miért történik meg ismét
    ami már megtörtént velem nem is olyan régen.

    Egyedül vagyok a magyány a vendég nálam.
    Hajnalban hallom horkol a város.
    Hiába hívom nem jön a szememre álom.
    Persze minek is jönne én nem vagyok álmos.

    Semmi nincs amit még nem mondtam el
    a kérdésedre csak a csend felel.

    Se a föld, sem az ég,
    sem a zöld, sem a kék,
    Sem a nap,sem a hold,
    Nélküled nem olyan amilyen volt!

    Sem a tűz, sem a víz,
    sem a szag, sem az íz,
    Sem a jó, sem a rossz,
    nyugalmat nincs már ami hoz.

    ...
    Sem a nappal, sem az éj,
    nincs semmilyen sznvedély,
    ami nálad jobban kell
    és ez sohasem múlik el...!"

    Neh ezt tessék meghallgatni mindenkinek!A Stoner Teamnek szól ez a dal!:))))))

    Nah meg ez is:

    "És csak lágyan átjár a füst amit lenn tartasz..."

    VálaszTörlés
  51. Bocs h ennyit írok ide de anniyra jó ez a blog és olyan jól esik ide írni.
    Mintha nem lennék egyedül.:)

    VálaszTörlés
  52. Hey,gyerekek!
    Szept.11. Kowa ZP!!!!!

    VálaszTörlés
  53. Sicu megint megszállást rendezett...:)
    GYerekek! Én meg ottleszek tőletek nem messze, Cegléden baszom neki egy telki fesztiválon! ;) :P Majd mesélek!
    Puszi mindenkinek! Ja, és SIcu! Nem vagy egyedül! ;)

    VálaszTörlés
  54. Nah gyerekek!!!
    Nagyon fasza volt a hétvége további része.
    Szombaton ugye dolgoznom kellett,ledolgozni a 21.-ét.Hamarabb végeztünk,mint terveztük és gondoltam egyet,felültem egy vonatra és go Túrkeve,motoros.Aznap játszott Öcsém a Maximussal és a Projecttel.A Motoroson kukazsákban nyomtam a bulit,m esett az eső,mint tavaly.:)
    Állat volt a buli,nagyon jó volt látni azokat az arcokat,akiket az évben csak ezen a találkozón láthatok.:)))
    És olyan jó volt,h éreztem,hiányoztam mindenkinek!"Hiányzott tegnap a szőke fejed,h itt pattog!" -ilyen mondatok hangzottak el...:)és ez annyira jól esett!!!
    Főleg Anyukáméknak hiányoztam.És már Ők is nekem,de nagyon!!!
    Iszonyat jó volt hazamenni a határtalan szeretetbe és pörgésbe!!!
    Hajnal 2:45-kor lefeküdtem és már keltem is vasárnap 5:45-kor (3 óra alvás) mert a 6:20-as busszal indultam is vissza,mert déltől sütögetést hírdettünk hozzánk,Ecserre.
    Egyszerra jöttünk haza Lacival,fél12-re értünk haza,mindketten szakadtan,fáradtan.
    Lefürödtünk és már jöttek is a vendégek.Voltunk vagy 15-en.
    Szuper volt!!!Ma meg 5:15-kor keltem,m menni kellett dolgozni.:D Du.meg még vezetni is voltam...szóval állat volt.

    Amúgy mi ez ,h mi tartjuk a frontot Esztivel????!!!!
    Vannak állat Zorallina képek,felteszem azt is képtáramba!!!
    Nézzétek és kérek véleményt! ;)

    VálaszTörlés
  55. Jah, ezt én is szeretném tudni, hogy mi ez a hullaszag? Fezstiválról valami hír? Vagy valami? Jelentkezzetek máááár!!!

    VálaszTörlés
  56. Milyen hullaszag? Folyamatos pörgés van Szesztikém, ezért még időm sem volt írni! :-D
    Látom azért veletek sem állt meg az idő! Fesztivál ügyben most végképp semmit sem tudok! :) Szesztifeszt ügyben mi a szitu he? Az is nagyon csendben siklik! ;-) Na most meg megyek Imihez, aztán meg Verához! :D Rock nekzek, a Troll-R meg egy csicska! :)

    VálaszTörlés
  57. Aki szerint Troller egy csicska, az írjon egy Hey!-t.

    VálaszTörlés
  58. Hey-hey-hey-hey-hey-hey-hey!!!:D
    Szeretlek Troll-R!:D

    VálaszTörlés
  59. Kötelező:
    www.kep.tar.hu/buksicu
    (Zorallinaként)

    VálaszTörlés
  60. Hey!!! Mi ez a lázítás Avatatlan?:)
    Megnéztelek te zoral Zoralina. Fain vagyol a színpadon egyem meg a szíved!!!:) Szesztifeszt??? Mert velünk már szerintem nem lesz semmi...:(
    Egyébként Bernie!...."nekzek"???
    Tanulj meg írni te manki!!:)kurvarohadtbéna
    Gyerünk Szesztikém rajtad a világ szeme!!!:D
    Ne hey-hey-hey-hey-ezzetek mee leszagassa a sebbebaszó haverom a fejeteket, aztán meg megbassza a lukat " hogy csak úgy fröcsög a vére"!!!!!

    na
    Csoki

    VálaszTörlés
  61. Na én csak egy hey-t! ;) :) Mert túúúlságosan szeretlek!!! :)
    Nah, a Szesztifeszt az csak arra vár, hogy jelezzétek, ki szeretne jönni. Agregátor úgy fest lesz, de öltözzetek fel jól, mert tóparton lesz, és már most hideg van! :D DE le van huggyozva kétgy-vel, ahogy Jucika barátnőm mondaná, mert a folyékony/sodort/egyéb pulcsi úgyis rajtunk lesz! ;) :P :) :) :) :)
    Majd szólok időben, nyugi! :)

    VálaszTörlés
  62. Jók a képek Sicu!
    Majdnem mindegyiken nyitott szájjal vagy!
    Utálok dolgozni, miért kell ez az embernek.
    Nem értem! Ja beszálok már én is! Hey hey hey!
    :) Bocs Troll-R, nem hagyhattam ki! :)

    VálaszTörlés
  63. Sicu egy állat, én mindig mondtam! ;)

    VálaszTörlés
  64. Nicsak ki van itt! :) Sebbebaszó állatpornós barátunk, aki eddig a kibaszott hasát sütette a kurva balcsin! :-D És most újra itt Budapesten! Zsoltikám visszaszoktál már a pesti légkörbe! :) Te kis kurva! :)

    VálaszTörlés
  65. Sokitt a hey! Sok jó ember kis Hey!-en is elfér:) Najó basszus befordulok mingyár.

    VálaszTörlés
  66. Na végre! Itt az ősz, visszatért mindenki? :))))

    VálaszTörlés
  67. HEYesbíts vagy HEYben hagylak!!!!:D

    VálaszTörlés
  68. Trolíííííííííííííííííí!!! :):):):)

    VálaszTörlés
  69. Heil Hitler!:P

    Visszaszokok én könnyen, tudod, hogy az egész világon otthon vagyok! Itt is vannak állatok, nem is kevés és mint azt tudjuk, az animalok egyszer ugyis elpusztulnak, s akkor lépek akcióba én, na meg a pribékeim húszezerééé!!!!

    VálaszTörlés
  70. Na ezt már szeretem amikor van mit olvasni!

    Jaja, Tony, az nekem is feltűnt h mindegyiken nyitott szájjal nyomom...végigüvöltöttem az egészet,nem tom megállni,h közben ne énekeljem a számot.:D
    Hey, Eszterem!Kurva jót dumáltunk ma!Téged nem basz seggbe a főnököd,h annyit dumálsz a cégesről?
    Jah, a vajaskenyér receptjét majd átküldöm!:)))))))))))))))
    Az én specialitásom a főttojás,amúgy...de van akinek még az is bonyolult!:))))))
    Olyan jó h ezt csak mi értjük!!!:)))))
    Fhú de geci vagyok...Degecen születtem!:))))

    Jah de vazze ma este zacskós levest csinálok...:)))))

    Ajh gyerekek ma annyi jó csizmát láttam és basszus nincs pénzem rá,m másra kell...olyan jó lenne nyerni a lottón és a 30-40 pár cipőm mellé még venni párat!:D
    Losy meg nem győzi csinálni a cipősszekrényt!:DDDDDDD

    Jah,szeretlek Titeket! ;)

    VálaszTörlés
  71. ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ

    NEM TUDOM HANGSÚLYOZNI H MENNYIRE SZERETLEK TITEKET!!!!!!!!
    REMÉLEM,TUDJÁTOK!!!!!
    MÁR MEGINT HIÁNYOZTOK!!!!!

    Mindig csak az jut eszembe,h "Találtam társakat,akik ugyanolyanok mint éééén..." :)))))

    Vettem ma egy Csőrikés övet!!!:D

    VálaszTörlés
  72. Csodaskoda megvan-e még Sicu? Úgy kerülnék már vele egyet. Szétpörgetném a berettyógáton:D

    VálaszTörlés
  73. A csodaskoda az új évezred autója, az új knight 2000! :) Megállíthatatlan, és elpusztíthatatlan! Stevie azt nem bírod széthajtani! :-D Zsoltikám szerintem húszezeré mehet a pornó, én megcsinálom egy halott kutyával, ha ez kell a népnek! Először leszopatom a száját, aztán meg sebbebaszom! :)
    Sima ügy! Troll-R a basszer! Sicu hát vajon milyen övet vettél volna, ha nem csőrikéset! Gondolom csak ez az egy van! :P Na most ennyi! :)

    VálaszTörlés
  74. Na véééégre pörögnek az események! ;)
    Sicu! Én tegnap este hagymás szalonnás rántottát csináltam, de a vajaskenyér receptjét kérem, mert továbbítani kell az illetékesnek, nehogy éhenhaljanak a nagy "sztónerkedésben"...xDDDDDDD Jaj, de faszok vagyunk, de olyan jóóóó! :P
    Van amúgy valami jó kis fekete harisnyád? Mehetnénk bankotrabolni, és akkor lenne annyi csizmád, hogy Losy élete végéig csak szekrényeket gyárthatna...:D:D:D
    A csodaskodához meg előbb jogsi kell, hiába tudjuk, hogy az autó benzinnel megy, nem jogsival...:D:D:D
    Nekem is hiányoztok, de tegnap már mondtam Börninek is meg Sicunak is. DE!!! Legkésőbb 25-én érkezem!!!! ;) Készüljetek!!!!:) Cupp mindenkinek!

    VálaszTörlés
  75. Csőrikés övről jut eszembe egy sztori. Szemtanúk állítása szerint Szíjártó Zsolti komám múltkor egy koncert előtt övet kunyerált, de kijelentette, hogy csak olyan ember adjon neki övet, akinek nem esik le a gatyája utánna:D

    VálaszTörlés
  76. Zsolti az most maga alatt van,...szerelmi bánat.
    Tegnap hívott,h mikor leszek otthon,m most az a terve,h annyit iszik,amennyit csak bír és eddig én voltam az,akivel mindig a legjobban be tudott baszni.:D
    A Csodaskoda nagyon állat, de nem lehet széthajtani,mint ahogyan engem sem...:D
    Fasza ördögcsőrike lesz rajta!Remélem,okt-ben meglesz a jogsim!!!
    És akkor megyek értetek Martfűre és odabaszunk Neki,de csak okosan!
    Bazz,még szívatóval indul és 4 sebességes!:D

    Hogyne lenne fekete harisnyám!Egy raklappal van!:)))Mi lennénk Bonnie és Clyde...vagy inkább Bonnie és Bonnie...vagy...Clyde és Clyde...áh inkább Szeszti meg Sicu :D
    Szombat Zorall Rocktogon!
    Jajj,Feszterem!Már úgy várom a 25-ét!
    Remélem,jön a többi Stoner is és csinálunk egy spontán Stonerfesztet...mint ahogy a Szigeten spontán Sicufeszt volt.:))))))
    Holnap utsó munkanap a 7ből.:)))
    Egész 7en az ovit díszítettem!:)
    Imádom a nagycsoportos rosszcsontjaimat!!!!

    Esztiketiketike!
    Ne legyééé mááá Szeszti!Inkább legyél Feszti!!!!
    És akkor legyen Feszti feszt!:D
    Ez a név jobban illik Rád! ;)

    VálaszTörlés
  77. Sicu! Csak azért, mert velemmég nem baszott be rendesen! xD Na, akkor majd 25-én vele is odabaszunk, de kegyetlenül! ;) :P
    A Szesztit nem én találtam, rámragasztották, rajtammaradt, de ha nagyon szeretnéd, hívhatsz Fesztinek! ;P
    Na,a kkor megyünk bankotrabolni! "úúúúúgy, mintha bankot rabolnéééék, vagy mintha folyton hazudnéééék!" :D Ez jutott eszembe. :)
    Jajj, de jó lenne már egy jót bulizni Veletek! :)

    VálaszTörlés
  78. Jaja hallottam aztis, hogy Zsolti facér manapság, reméltem viszont hogy nincs maga alatt. Nade ha jössz Martfűre pakold be őt is a skodába, amibe majd rakunk egy ötödik sebességet!

    VálaszTörlés
  79. Gyerekek! Elkezdtem felzárkózni magamhoz beszámolásügyileg! ;) Az első bejegyzés, íme:
    http://szeszelunk.blog.hu/2009/09/03/2009_08_20_kasza_fesztival_1_nap

    VálaszTörlés
  80. Heló mindenki!
    De jó,Szesztikém itt láthatom,hogy tengeted!
    Sicu egy skodázásra én is benevezek!
    Aki tud jöjjön bulizni 5-én szombaton a Delírium nevű új helyre.
    Pontos cím:VII.ker Kertész utca 33.
    Mi tuti fellépünk ,a többi meg nagy kérdőjel,de biztos állat lesz ez is!

    VálaszTörlés
  81. Némán, Lacika is meggyütt!!!! ^^Úgy hiányzik a kis majom fejed teeee!!!!!!! :))))
    Mennék én drága, de elittam minden pénzemet, 15 forintom van... xD Majd máskor! ;)
    Puszi neked!

    VálaszTörlés
  82. Cső niggerek!!!! Basszátok meg megint ki kell hagynom ezta koncertet. Bocsi!!!(Bernie, Lac, Imi) ' páran talán megértitek, tudjátok családos vagyok:D
    Na mind1. Mindenesetre basszátok oda ahogy szoktátok és verjetek szíít mindent.A skodára én is igényt tartok 1 rúúgatás erejéig. Cementeszsák kell az orrba:)
    Kellemes hétvégét stonerek!!!!
    Halljatok meg rákba meg legyen más bajotok is:D:D:D
    csokika

    VálaszTörlés
  83. Jól van Troll-R no para! Ilyen a család! :)
    A rock meg ilyen vááááááááááááááááááá! Sicu annak a skodának vége lesz, már annyian akarják rúgatni, hogy nem fogja túlélni! Hahahaha
    Szerintem holnap nem verünk szét semmit, mostmár vissza kell fogni magunkat, mert az utóbbi két koncerten, már elég Nirvanásba zúztuk, és alig bírunk cuccot bérelni, mert már hírünk ment! :-P Na STONER FOREVER

    VálaszTörlés
  84. Troller! 25-ére tessék szabadnapot kivenni, vagy hozni a kiscsaládot is!!! Nem lesz kifogás!!! ;)
    Sicu skodájának csak az a mákja, hogy én nem tudok vezetni... :D Különben lehet, hogy olyan csúnya véget fog érni, mint az a bizonyos autó a Hősök terén, tavaly szeptemberben... :D Emlékszel, Börni? :D

    VálaszTörlés
  85. Na jó, a Skodámról le lehet cuppanni,köcsögök!!:DDDDD
    Oksa Stevie, jó ötlet,majd hurcolom magammal Zsóóótit!
    VÁÁÁÁÁÁÁÁ végre Bátyókám is csatlakozott!
    Rég hallottam Rólad Lac!De az jó jel,m azt jelenti,jól vagy párkapcsolatilag!!!;)Már alig várom h megismerjem Mankát!:)
    Holnap megnéznélek Titeket srácok,de Zorall lesz a Rocktogonban...:) és alig van lehetőségem Zorallra menni...talán 2-3-szor voltam eddig!:DDDDDD
    Fesztikém!Már csak 21 nap...azaz pont 3 hét és bebaszcsizunk fullcsira!:DDDD
    Téélleg remélem,h jön a többi Stoner is!!!!
    Nah akkor ma egész nap döglés,holnap meg buliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!:))))))))))

    Áh Bernie,arról vagytok híresek,h meg tudjátok állni,h ne vaduljatok be!Alig lehet felpörgetni Titeket!:))))))))))
    Soha nem vertek szét semmit,meg ilyen kis szolídba nyomjátok!:DDDDDDDDDDDDDDDDDD

    VálaszTörlés
  86. Amikor láttam, hogy Sicu iwiwen írt az üzenőfalra, rögtön tudtam, hogy ide is... :D:D:D:D:D A Skodádat nem akarja senki se bántani, csak játszani akarunk vele! :D Óóóó, MÉG 3 hét? :(((( Vagy én már ilyen pesszimista vagyok? :D Itt jó a hangulat péntek lévén, a főnököm radírral dobál, hogy ne köhögjek, mert elfertőzöm, meg hogy ne kötekedjek... :D Ma szülinapozás lesz aszem... :D:D:D Súlyosan állat alkoholistákkal... :)))))) Börniék pedig tökéletesen aszexuális, mániákusan templombajáró, azkéta, absztinens rendes gyerekek, akik szabadidejükben jótékonykodnak, és önkéntes munkát végeznek... :D:D:D:D:D:D

    VálaszTörlés
  87. És elítéljük a házasság előtti szexet, a tegeződést, a munkakerülést, a csúnya szavakat...stb...Mindenki tudja, hogy mi nagyon jó és tisztelettudó gyerekek vagyunk! És ne is próbáljatok befeketíteni minket! Mert ez így van! Hülyék! Pfffúúúúj mindig minket akartok besározni, mert ti rosszak vagytok! ááááááá
    :-D

    VálaszTörlés
  88. És nemigaz, hogy senkinek se tűnt fel, hogy az utána az egy n, énmeg elbasztam:)

    VálaszTörlés
  89. Sam! A kutya se figyel ilyenekre... :D Pedig én magyar szakos vóóótam... :P

    VálaszTörlés
  90. Azok vóótunk Szesztikém...
    Sam,vár rád még egy ultraszuperhyper beavatási szertartás.Mindenki tudja már,csak még te nem!
    Dehát ezért vagy avatatlan.Ne félj,ha eljön az ideje,megtudod.De meg ám... :-D
    Troll-R nem para,tudom,hogy lélekben velünk vagy.
    Bár hiányzik a mocskos pofád.Gangeljünk v.mikor!
    Sicu,egy "Sicu Skodája Feszt"??? :-P

    VálaszTörlés
  91. Fhúúú Lac!!!!!!!
    Ez nagyon jó ötlet!
    De kizárólag a Bercsi parton!!!!
    Mondjuk jövő 7végén???
    Juuuujjjjj ez nagyonjó ötlet!
    Vagyis...az nem jó,m haza kéne vinni a Skodát...:D
    Nah majd megejtjük!
    Úgy hiányoztok!

    Akkor Stonerfeszt szept.25.-Wigwam???
    Ma Zorall!!!:D És a Rocktogonban lesz és arra lesz a melegfelvonulás!:(
    Hülye buzik!
    Bombát közéjük és haljanak meg rákban meg legyen más bajuk is,mondjuk legyenek aids-esek!!!:D
    Ari vagyok?:)
    Tegnap csináltam körözöttet paprikába töltve,majd felszeltem és nagyon fini lett!!!Próbáljátok ki!
    Sicu konyhája!:DDDD

    VálaszTörlés
  92. Cső!!

    Na.....Mi a faszom az a "Bercsi"?????
    A skodafeszt király ötlet!!!
    Itt ragadnám meg az alkalmat arra, hogy javasoljak 1 napra programot ennek a kivételes társaságnak.

    9h-11h

    Érkezés. Egymás köszöntése(nagy ölelésekkel és sok pálesszel)Egymásnakörülés.

    11h-14h

    Sátorhelyek keresése(4kézláb:)) sátorállítás(már aki nem iszik tovább vagy nem szarja le full)

    14h-16h

    Sicu skodájának megcsodálása, agyondicsérése.
    Sicu ünnapélyes megnyitója a skoda tetejéről

    16h-19h

    Továbbivás ( itt már lehet hogy más tudatmodosító szerek is tiszteletük teszik)
    A beígért és nem beígért próbakörök levezetése illetve megtekintése.

    19h-19:30h

    Sicu megvígasztalása.

    19.30h-21h

    Mocskosnagy lerészegedés és állattáválás.
    Spontán poénokkal......

    21h-22h

    A társaság az összetört skoda felgyújtására beszéli rá sicut.

    22h-23h


    Ég a skoda ég, el ne aludjék!!!!!!


    23h-23:30h

    Az égő emberek és épületek eloltása.

    23:30h-

    DISCO!!!! DISCO!!!! DISCO!!!!!
    természetesen továbbivás....................

    Figyelem!!!!

    A PROGRAMOT MINDENKI CSAK SAJÁT FELELŐSÉGRE LÁTOGATHATJA! ÉRTÉKEKÉR, TESTI ÉPSÉGÉRT ÉS A TÁRSASÁGÉRT FELELŐSSÉGET NEM VÁLLALUNK!!!!

    a társaság

    VálaszTörlés
  93. Úúúúúúúúúúúúúúúúúúúú Troli! Ez naggggyon súlyos!!!!!!!! xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD De tetszik! :) Egy kivétellel. Azé' fölgyújtani nem kéne... :D
    De kajak, mi az a Bercsi? :)
    Hiányoztok. :(

    VálaszTörlés
  94. Jah! És BOLDOG SZÜLINAPOT AZ ANGYALKERTECSKE ZENEKARNAK!!!!!!! ;)))))

    VálaszTörlés
  95. Pótalkatrészeket nem ártana vinni a skodafesztre, hogy minél többen levezethessék a próbakört. Bár kitudja majd összerakni?:) Mindenesetre inkább megyek egy kört először én, aztán majd meglássuk:D

    VálaszTörlés
  96. Most nézem, mik ezek a József Attila versek? :) Ki tette fel? Nem mintha baj lenne, mert ő az egyik kedvenc költőm, és Latinovits meg egy zseni, csak meglepett... :)

    VálaszTörlés
  97. Majd én megszerelem. Úgyis 1 autószerelő vagyok. Meg Lompy is +Laci is valami ilyesmi.szóval mi majd hárman megszerelünk mindent . csicskulunk mint állat mindenkinek. Nem iszunk és várjuk a munkát ezt azt hiszem mondhatom Laci és Lompy nevében is. Szóval mi vagyunk a legcsicskábbak.szevasztok

    VálaszTörlés
  98. Miket ír ez a Bernie??????
    Beszarok:D:D:D
    Ja Szeszti a kocsinak égnie kell. És meg is ragadnám az alkalma, hogy szavazásra bocsátsam a témát.
    SZAVAZZATOK!!!!
    HADD ÉGJEN!!!!!!!:d:d:d
    csokika

    VálaszTörlés
  99. Nagyon vicces valaki, hogy a nevembe irkál! :-D
    Trolikám én benne vagyok ebben a fantasztikus programsorozatban! :) Jól hangzik! Ég a skoda ég...:-D Szesztikém a József Attilákat nekem köszönhetitek, nekem is a kedvencem, és Latinovits előadásában a legkirályabb! Igen ez így van! :)

    VálaszTörlés
  100. Jó reggelt! Megint hétfő...:/ Fakk! Sejtettem Börni, hogy nem Te írtad, mert nem lila volt a neved! :D A József Attilákért meg egy naaaaaaaagy cuppanós puszi! :)
    Amúgy a programsorozathoz meg szerintem Sicunak is lesz még egy-két szava... :D

    VálaszTörlés
  101. AZT MONDJOM ÁLLLLJJJ!!!!!:D
    Mi folyik itt?Mi az anyátok van??:)))
    Szegény kis Skodámba még egyszer ültem csak!:)))
    Még egy ideig had ne gyújtsuk már fel,mert túl sokat fogok rá költeni...:)))
    Meg ajándékba kaptam,és nagyon hozzám nőtt...
    Bernie!Az egyonégett Skodát hogy szereled meg??:) Csiribú-csiribá??Vagy mi?Varázspálcáddal?:)))))))))
    Fasza kis Stoner Skoda lesz és még szeretné egy darabig hurcolni a seggünket!!!
    Troll-R!Mi ez a nagy lázítás?Fogközös!!!:))))

    A Bercsi-part meg Berettyó-partot jelent,a Keviek így is hívják!:)))Amúgy majd csak akkor lehet Skoda-feszt,amikor meglesz a jogsim,az meg sztem október körül lesz.Akkor meg már nincs jó idő fesztezni.Javaslom a Skoda-fesztet nyáridény-nyitó bulinak!!!:)
    De örülök,h máris ekkora sztár lett a Skodám!:DDDDD
    József Attila meg nekem is a kedvencem!!!!Imádom!!!:)
    Szombaton meg voltunk Zorallon a Rocktogonban és jött a kolléganőm is és nálunk aludt,m annyira bebaszott,h nem tudott hazamenni,mi meg taxival jöttünk.Összehányta nagyon durván a WC-nket!:))))
    De én ennek csak örülök,m az azt jelenti,h jól érezte magát!
    Mint már mondottam!: Imádom a barátaim hányását takarítani a saját fürdőszobánkban!:))) Mert az azt jelenti,h jól érzi magááát!:))))

    VálaszTörlés
  102. Ja,bocs Bernie,az autószerelős témát Troll-R írta a nevedben,csak most jöttem rá...:)

    VálaszTörlés
  103. De a kedvenc idézetem Ladányi Mihálytól van:

    "Megbúvok szemed balsarkában,
    s mikor pilláid körém zuhannak,
    átúszom egy könnycseppeden,
    ében erdőbe indulok.
    Mennyi kaland vár rám tebenned,
    izgalmak tépnek meg bozótjaidban,
    amíg emlékeztető jeleket
    hagyok rajtad ma éjszaka,
    hogy szemed balsarkába
    reggel visszataláljak."

    /Három őszi levél,részlet/

    VálaszTörlés
  104. Jah és nem találom,hova tetted fel József Attilát...:) béna vagyok?:)

    VálaszTörlés
  105. Nah gyerekek,tessék megnézni a köveztkező honlapot!:
    www.turkevetv.hu
    ezen belül a Motoros hétvége 1.-2. részt!
    Ott vagyunk rajta!:)
    Az 1.rész a 12.20-tól és 16:00-tól érdekes,
    a 2.rész meg az elejétől,majd a 12:30-tól.
    Meg a végén is,m Öcsémék koncerteznek.
    De az egész fasza!
    Nézzétek meg,lécci!

    Amúgy Feszti,kösz,h hívtál!:D

    VálaszTörlés
  106. Jah a "mindentelárulós" elnevezés az én szövegem is!:)))
    Nem hiába vagyunk alteregók...:)

    VálaszTörlés
  107. A motoros találkozó képei a képtáramban vannak,Motoros találkozó 2009. cím alatt.
    www.kep.tar.hu/buksicu
    Tessék megnézni!:)

    VálaszTörlés
  108. Na, Sicerák megint betámadta az oldalt... :D Bocsika, hogy nem hívtalak, de úgy bebasztam, hogy amikor hazamentem, leálltam táncolni apukámmal... xD De ma bepótolom! :)
    Gecc régen voltam már így... :D Lementem délután fél 4-re az egyetemi kocsmába, elkezdtünk bor+vodka kombót tolni erössen az arcba, és hát elég rövid úton bebasztam... :) 9 körül haza is értem, leálltam apukámmal táncolni, csináltam foskészburgert (tesóm találmánya...:D Mindent, amit találsz a hűtőben belebaszod a szendvicsbe... :D:D:DD:D:D), és segítettem tesómnak a honfoglalóban, óriási sikerrel... xD Aztán 10-kor úgy aludtam, mint akit agyonvertek. 3-kor arra keltem, hogy "valaki" hív... De nem akarja letenni... Aztán 4-kor is hív... Úgyhogy kb. fél 5-kor aludtam vissza. Most kicsit nyűgös vagyok... :D De ma is buli a haverokkal asszem... :P Éééééééés már csak 17 nap!!! ;)
    Na csókimóki nektek! :)

    VálaszTörlés
  109. Krumpliból lehet pálinkát főzni? És ha igen, hogy kell? Illetve mennyi idő az?????????

    VálaszTörlés
  110. Szeszti!!!
    Én is írtam verset.
    A címe: Troli a nagy sztár!!!
    írta :Troli


    Így szól a vers:

    Troli a nagy sztár
    A pinába bepiszkál...


    Szerinted is rohadt nagy tehetség vagyok????

    puszi:D:D:D

    VálaszTörlés
  111. Troli ez egyszerűen fantasztikus! Baszott nagy sztár vagy! :) Ja és hatalmas tehetség! :-D

    VálaszTörlés
  112. Szerintem ki kéne adni,Troll!:D
    Vazze írj még néhány ilyet és kötetekben adjuk ki!
    József Attila elbújhat melletted!
    Csak nehogy Te is sínen legyél!:DDD
    Már hiányzik a rés a fogad közt!:)))))

    Tegye fel a kezét, aki jön 25-én a Wigwamba!:)
    Sok kezet szeretnék látni!!!


    X X X X X X
    XXX XXX
    X XXX X
    X X X X
    X X X X
    X X X X
    X XXX X
    XX XX
    X X

    VálaszTörlés
  113. Nah ez nem jött össze,fel akartam tenni a kezem,de nem lett jó.:)

    VálaszTörlés
  114. Találtam két nagyon jó mondást:

    "Mindenki jó valamire....ha másra nem,hát elrettentő példának!"

    A másik:
    "A valóság azoknak való,akik nem bírják a kábítószert."
    De én megfordítanám:
    A kábítószer azoknak való,akik nem bírják a valóságot...

    VálaszTörlés
  115. Szép estét!
    Troli (aki szerintem nem is az igazi Troli:D)! Zseni vagy! ;)
    Sicc! Nekem fennvan a kezem! JÓóóóó magasan! ;)
    Azért jó néha a valóságot megszínezni egy kis kábítószerrel, nem? :P

    VálaszTörlés
  116. Jaja jó ám!Csak nem mindig...de vágod ezt miért írtam...:DDDDDDDDDDDD

    Stonerek!Szept.25-én gyertek el a Wigwamba,ha nem is szeretitek azokat az együtteseket (Trolikám)...mert minket szerettek,meg szeretjük egymást és utána amúgy is fasza rockdisco lesz!
    Olyan jó lenne egy jókis Stoner Team találka!!!!
    Léccciiiii

    VálaszTörlés
  117. Szevasztok!!!

    Bármilyen kiábrándító is kedves Szeszti ezt a költeményt az én nevemhez lehet csatolni.:D:D:D
    A felkéréseket és a gratulációkat köszönöm:)
    A szept.25.-ét átgondolom:):D A többi is gondolja át!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    A rés a fogaim közt....öhhh....megvan:D
    Na..... legyetek RÉS-en:D:D:D:D
    csoki

    VálaszTörlés
  118. Bazze Trolikám... Akkor leborulok nagyságod előtt!!! IRODALMI NOBEL-DÍJAT NEKIII!!!!! :D:D:D:D
    Jah, 25-én mindenkinek KÖTELEZŐ!!! Névszerint: Börni és Vera, Lacika és kedves párja, Troli, Lompy, Losy!!! Ha valakit kihagytam, bocs! :P
    Sicumicúúú!!! Nagyon állat voltál azon a videon!!! xD Szénné röhögtem magam rajta! :D:D:D:D:D 16 nap múlva velem is így kell tolnod!!! ;)
    Na csókszi mindenkinek! :)

    VálaszTörlés
  119. Jah, a középső Dabist kihagytam! :D Neki is kötelező! :D

    VálaszTörlés
  120. O.K.! Heyho heyho heyho faszszopó! Yeah Szesztikém okés okés okés! És okés! Ja amúgy nem tudom hogy kell krumpliból pálinkát csinálni, vagy mi a fasz! Csak hogy most leigázom Troli versét!

    "Lehajolt érte hogy szopja,
    de Trolinak már nem volt több foga"

    Bernie

    Na ez az igazi! Nem az a szar Troll-R mű! :-D
    :-D :-D :-D

    VálaszTörlés
  121. Hirdessek vers-versenyt? :D
    Börni! Amúgy a krumplipálinka az a vodka... gyengébbek kedvéért... xDDDD Ezt nem tudod? De buta vagy he! :D:D:D

    VálaszTörlés
  122. Krumpliból van a Vodka,
    Börni beszopta.


    Na? Ez milyen?:)

    VálaszTörlés
  123. Akkor azért ilyen szar!!!!!:D Éljen a Trenkó Pista bácsi!!!!!!!:)

    VálaszTörlés