2009. szeptember 9., szerda

Nyár búcsúztató

Itt a nyár vége a kurva életbe. Beléptünk az őszbe, és egyre kevesebb buli van kilátásban. Azért még vannak, de ezek csak levezetők az a baj, és mindenkinek érződik a hangulatán, hogy ez nem az igazi már. Gondolom ti is hasonlóan érzitek ezt, de attól nem kell leállni, mert még van egy két érdekes dolog az ősz elején! Például csütörtöktől Fezen09! Ami elég jó programmal kezdődik, mivel a BZF Nagyszínpadon 21-től Quimby, 23-tól pedig Tankcsapda. Aztán péntek 17 óra Road, Majd szombaton 17:30 Depresszió, 23:30 Paradise Lost! Ez utóbbira menjetek, mert nagyon jó lesz. Aztán Media Markt színpad Szept. 10 csütörtök 19:30 Kowalsky meg a vega. Péntek 21 óra 30Y. Érdemes őket is megnézni. Hammerworld színpad csütörtök 0 óra Superbutt. Péntek 00:30 Isten háta mögött. Aki igazán pszihedelikát akar az legyen ott az IHM-n! Aki volt Fezenen, annak várom a beszámolóját. Kíváncsi vagyok milyen volt. Aztán a budapestieknek is vannak még jó kis levezető programok. 09.11 – én pénteken Zöld Pardon Kowalsky meg a vega. 09.13 vasárnap Magyar Dal napja. Wigwam 09.18 Quimby. Jó buli lesz. Aztán 10.10 Alvin és a mókusok. 11.13 Turbo. Az A38 – on is lesznek érdekességek egyből 09.15-én Keith Caputo a Life of Agony frontembere ad egy jó kis szólóestet. 1500 Ft a belépő, akit érdekel. 09.12. Rocktogon Hoolywood Rose koncert, aki kedveli a jó kis Guns ’N Roses feelinget! Aztán 09. 29. Chief Rebel Angel zúzás lesz. Nagyon vadállat lesz. Okt 30.-án pedig a Mátyás Attila Band nyomja. Na látjátok, azért még nem halt meg az élet. Csak kicsit hidegebb idők jönnek. A következő nyár már készülőben van, és úgy 8 hónap múlva ideér. Még pár hónap, és elkezd hullani az égből az a fehér geci, ami nagyon megkeseríti az életünk, mert kint kurva hideg lesz. Ezért nagyon is utáljuk! Fúj hó! Undorító vagy! De ugye télen sem szabad elfelejtenünk, hogy dübörögjön a stoner. Mert hát milyen stoner az akit a hideg megállít. A bulikon találkozunk!

119 megjegyzés:

  1. Na vazze... :D Szép kis programajánlót rittyentettél össze... :) Amúgyis mit sírsz? Tavaly is szeptemberben találkoztunk életünkben először, oszt milyen partisorozatot csaptunk már? :D:D:D Tééélleg!!! Egy elsőéves évfordulóünneplés 25-én? :))))

    VálaszTörlés
  2. :) Ja! Jól hangzik Szesztikém!:-D Basszuk neki mint állat! :-D

    VálaszTörlés
  3. De amúgy meg mi? Hát nem elmegy ez a kurva nyár, és jön a tél?! Te szereted a hideget meg a havat? :-O Vagy mi? :)

    VálaszTörlés
  4. Nem szeretem, de annak is megvannak a maga szépségei... :) Mondjuk meg lehet a hóban fürdetni azt, aki beszól... :P Meg az ablakból összebújva forraltborral bámészkodni a hideget a pokróc alól. Meg ilyenek... :)

    VálaszTörlés
  5. Szevasztok!

    Bernie! Fain kis "Nyár búcsúztató"-t basztál ide, könnycseppek jelentek meg a szemem sarkában.Az első mondat kifejezetten Bernie-s és elég találó. Igazából a tél az szar. Szeszti! Ha valaki beszól azt le kell verni a faszba és nem hóba fürdetni.Amúgy a forraltbor az jöhet. A téllel az a para, hogy kúrvára be vagyunk zárva és ÉN a barátaimmal "sztyeppére" termett nép vagyunk:D Azt gondolom te is.Basszátok meg full kivagyok hogy nem lesz már semmilyen általunk rendezett feszt:( KURVAÉLETBE!!! Elkúrtátok!!
    Vagy csak nekem volt kevés?????

    VálaszTörlés
  6. Utálom a telet, a havat, a hóembert, a szilvesztert, a télapókat a kibaszott plázákban má novembertőőő, a síelőket, az angyalkakészítőket a hóban fekve(azokat legszívesebben lehugyoznám), még a szilvesztert és a mikulást is, de leginkább azt a kibaszott kurva KARÁCSONYT!!!!
    Bazdmeg!!! Amikor a kurva emberek kötelező jelleggel szeretik egymást, s alattomosan, kétszínűen eggyütt éneklik a kiskarácsony nagykarácsonyt!GRRRRRRRRRRRR...
    Én ilyenkor beigli helyett Hoffman papa csodaszerét zabálom!!!
    Fucking Mary Christmas assholes!!!!

    VálaszTörlés
  7. Zsé! Nyugi már! :D Hol van még az? Több, mint 3 hónap! GYerekek, még csak ősz van, nem tél! :D Ne húzzátok így fel magatokat! :) Inkább addig is élvezzétek ki, hogy még nincs hó! És süt a nap, és lehet kint mászkálni! :)
    Amúgymeg jön a házibulik ideje! :)

    VálaszTörlés
  8. Igen Szesztikém még csak ősz van, de egy pillanattal ezelőtt még csak tavasz volt! :)Igaza van Zsének, kurva minden ami téli dolog! Hol vagy már globális felmelegedés, szabadíts meg minket a kibaszott télapótól, mert utáljuk! Pfúúúúj! Remélem is hogy sírsz Troll-R, mert a hidegtől majd fogsz! :-D Kurva szép napunk van nem? Rock&Roll

    VálaszTörlés
  9. Jah, kurvaszép... Lázas vagyok, meg tüdőrákom van... :D Itt göthölök... :S És este koncert... Leszarom, majd meleg sört iszok! xD Vagy a fasz se tudja... De úgyis buli van ma. Is. :)

    VálaszTörlés
  10. Másnapos vagyok a nagy szülinapozás után.
    Trolinak azt hazudtam hogy beteg vagyok meg lázas( mondjuk 1 kicsit tényleg szarul vagyok)
    De mindegy. A lényeg hogy kimagyaráztam és nem kellett se a büfébe baszni a rezet se felkelni.
    Úgyhogy FASZAGYEREK VAGYOK:d:d:d

    VálaszTörlés
  11. Na, akkor betámadom a Diósgyőri Várat! ;) :)

    VálaszTörlés
  12. Nah gyerekek,igen szépen odatettem magam Túrkevének a 7végén!
    Pénteken annyira bebasztunk,h Ágiéknál kellett aludnom,m nem bírtam 1 utcával odébb,haza menni.:)
    Ágiéknál biciklivel fejre álltam az árokban!:D
    Meg egész úton minden földkupacra felhajtottam...csupa föld volt mindenem.Közben üvöltöttem:Pazarol a világ,én meg segítek neki!:)
    Zsolti haverja azt mondta,h ha nem látna,nem hinné el,azt hitte ilyen csaj csak a mesében van.:)))))))
    Másnap reggel meg 2 percbe telt,hogy felismerjem,hol vagyok és egyáltalán miért?:)))))
    Ági is nagyon jó állapotban volt!:)))))
    Tegnap is összehoztunk egy jókis bulit a Tópartyban,mivel be fog zárni.:(((((((
    Jövőhét végén lesz a búcsúbuli,de én akkor nem leszek,m Karcagon lesz motoros.
    Tegnap Öcsémet haza kellett vinni kocsival.)))))
    Fezenen voltam,de csak csütörtökön és 6-tól kb.9-ig, a Kalapács ideje alatt,utána ment mindenki haza és nem láttam a TCS-t.:(((((

    Nemtom,mit csicskultok,de én full nem érzem,h itt a nyár vége.Folyamatos buli van,basszátok meg és minden extra fasza!
    És a telet meg imádom,amúgy is januárban születtem,szakadó hóesésben.És gyönyörű a tél,fasza,h lehet szánkózni meg baromkodni!
    Full csicskák vagytok!:)))))))))

    VálaszTörlés
  13. "Az élet nem pók,mégis behálózza a világot!":)

    "Annak ellenére,hogy az élet drága,még mindig elég népszerű!"

    "Mennyire tudunk örülni egy ember megszületésének!Az elmúlás fájdalmában is őszintén osztozunk.A kettő között nem lehetne egy kicsit emberibbnek lenni?"

    "Aki fél az alkoholmérgezéstől,az ne igyon mérgezett alkoholt!"

    "VÉTKEZNI EMBERI DOLOG,DE ISTENI ÉRZÉS!" ;)

    VálaszTörlés
  14. Én még nem nagyon bírok írni... :D De amint képes leszek rá, jelentkezem! :D Fhosssskéééész :D

    VálaszTörlés
  15. Na gyerekek, úgy látom mindenkinek jól telt az ideje!Pfffúúú én is egy elég brutális pálinkás bográcsos szombaton vagyok túl! Vera, Troll-R, Zsolti, a haverja Dávid, meg még egy két arc elhatároztuk, hogy szombaton pálinkázunk, meg bográcsolunk, és meg is tettük! Pulykanyak pörköltet csináltunk tarhonyával, és kurva finom lett! Aztán meg Lompyékkal folytattuk Martfűn! Egészen reggelig pááááliiiiinka! Pfúúúúú atom készre ittuk magunkat! Aztán összefutottunk Attilával, Stevie-vel, meg Annával és kimentünk a művházba, mert ott meg retro buli volt. Háát nagyon brutál volt! :-D

    VálaszTörlés
  16. ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ

    Holnap börtönbe kell mennem.:(((((

    DE AZÉRT,MERT TÁNCOLOK A ZORALLBAN!:DDDDDDDDDDDD
    Az egyik csaj lebetegedett...aminek nem örülök.

    De basszus annak igen,h táncolhatok!!!!ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
    :)))))))))))))

    Ma meg évnyitó szülői értekezletünk volt!:)))
    Nagycsoportosok lettünk.
    Olyan megható.
    Holnap meg megy az óvónéni börtönbe táncolni gebg!:DDDDDDDDDDDDDDDD

    VálaszTörlés
  17. VÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ

    Most jöttem a börtönből!:)))))
    Állat volt!:)))))
    Voltak kiskorúak is!
    Egy nagy focipályán volt a színpad,előtte 20 m-re ültek a rabok.
    Mi meg egyszercsak leugrottunk Dórival a színpadról,és ott táncoltunk a rabok előtt.Utána meg őrízettel fényképezkedhettek velünk!:))) Meg ajándékot is kaptunk tőlük.
    Azt mondták az őrök,h ma biztos jó éjszakájuk lesz,meg h holnap hívni kell a dugulás-elhárítást!:)))
    Nagyon durva arcok voltak ott!

    Én rájöttem,h legjobban a színpadon érzem magam szabadnak!Furcsa érzés volt...a börtönben éreztem magam szabadnak...ahol mások szenvednek....
    ODABASZTUUUNK!!!!
    7végén meg Karcag,motoros,péntek Rock and Roll swindle,szombat Zorall.
    Szombat délben ott ebédelnek a Tópartyban Zorallék velünk.Aznap lesz utóljára nyitva a kocsma :((( és szerveztem oda bográcsozást.:)))
    Asszem állat lesz!:))))))))))

    VálaszTörlés
  18. Fasza! Akkor ha bekerül valamelyik stoner innen a kóterba, legalább Sicu meg tudja látogatni:D:D:D Az se rossz:D
    Csókoltatok minden Stonert és Stonerlinát:D:D:D
    Vigyázzatok magatokra!!!!!
    Csoki

    VálaszTörlés
  19. Ja legalább valaki tudd majd reszelőt becsempészni! Troll-R vár a börtön melege. Lajos, Béla, Sanyi....szeretnek minket, és várnak hogy a kedveseik legyünk! Na jól van nem írok már annyit, hogy tudjál dolgozni! Hahaha... Dolgozatok nekem! Munka van! Nem a blogot kell olvasgatni!

    VálaszTörlés
  20. Na kukucs! :) Összeszedtem magam ngyjából... :D
    Gecc... szombaton a karaoke sátorban úgy táncoltam, olyan erőbedobással (ganajrészegen persze...:D), hogy kb. ötször estem el... xDDD Tiszta lila zúzódás a jobb térdem, mert mindig csak arra estem... :D:D:D Nagyon adta...:D
    Sicu a kis börtöntöltelék... :P Máááár csak 9 naaaaap!!! ;) Alig várom, hogy lássalak titeket!!!!!!! Puszi mindenkinek!!!

    VálaszTörlés
  21. VÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
    De dilik vagytok!:)))))
    Amúgy simán tudtam volna becsempészni!:)))

    Pörgééééés van ezerrel!
    Annyira jó lesz a 7vége!
    Csinálunk csirkepörköltöt a Tópartynál és ott ebédelnek Zorallék is.:)
    Egész 7végén Karcag motoros!:DDDDD
    Megint szétpörgöm magam!:)))))))
    Most meg megyek és csinálok Tócsnit!
    Elkészítése a következő:

    Lereszelünk 2-3 krumplit,bele reszelünk 4-5 gerezd fokhagymát,teszünk bele sót,borsot, rétslisztet öntünk hozzá,h galuskaszerű legyen és tejjel felhígítjuk palacsintaszerűre,de annál legyen egy kicsit sűrűbb és kisütjük.
    Jó étvágyat!
    Ez volt Sicu receptrovatja!:DDDDDDDD

    VálaszTörlés
  22. Jövő 7végére meg beköltözök a Wigwamba.:)
    25-én ugye Omen,Kalapács,After Rain,Főnökék,stb.,másnap,szombaton meg Rock and Roll Swindle.:)

    VálaszTörlés
  23. Jah,basszátok meg,még tegnap a börtönben vett forgatott a Kékfény...:))))
    Meg lesz a koncertről a Wild-ban egy 2 oldalas cikk...:)))))))

    VálaszTörlés
  24. Basszátok meg,meghalt Patric Swayze...:((
    Egyik kedvenc színészem volt.A kedvenc filmemben is ő volt, a Dirty Dancing-ben.Csak 56 éves volt.Úgy sajnálom.:(((((

    VálaszTörlés
  25. :DDDDD
    Hallottam egy reklámszlogent az előbb:

    "ÚJ CURE BŐRMEGÚJÍTÓ GOLYÓS PAKOLÁS PATTANÁSOK ELLEN!"
    :)))))))))))))))))))))
    Kúr golyós pakolás pattanások ellen!:)))))
    Milyen diszkréten hírdetik a sexet!:DDDDDDD
    Kipróbáltam...tényleg hat!:)))))))))))))
    Vagy csak nekem piszkos a fantáziám???:)))))

    VálaszTörlés
  26. Köszi a szavazatot! Ránk fér! :) És felhívom mindenki figyelmét, itt és most hogy regisztráljon a kurva bandland-re, és szavazzon ránk! Köszi! Itt a link:
    http://www.bandland.hu/Band.aspx?ID=1571

    VálaszTörlés
  27. Pfffúúú basszátok meg találtam egy régi videót, ami elég vicces! De megtudjátok belőle, hogy mi az a Bernie Mix! Érdemes megnézni! Hey-ho!

    http://www.youtube.com/watch?v=rdnJJYt6RmI&feature=channel_page

    VálaszTörlés
  28. Uhhhh de súlyos........
    Gondolom senkinek nem mondok új infót azzal, hogy itt sem emlékszem mindenre....Pffffffff
    De jó vóót nézni heeee. Kösz Bagi;)

    VálaszTörlés
  29. Igaz! Nagyon király! :) Én is már elfelejtettem, hogy volt ilyen! Baszott királyul nyomtuk a bulit! Mindenki igyon egy Bernie Mix-et! Egészségetekre!

    VálaszTörlés
  30. Fujj, bazmeg, ti betegek vagytok! xD
    Sicuka jól elbeszélgetett magával, egyem meg... :DDDD
    Én tegnap is fullra bebasztam...:D Majd mesélek! ;) Már csak alig több, mint egy hét!!! :)

    VálaszTörlés
  31. Köszi gyerekek a szavazatokat, de ezt minden nap tegyétek már meg légyszi, mert minden nap lehet egyett szavazni! Köszi! És kurva betegek vagyunk! Vááááááááááááááááááááááááááááá Pörgés van ezerrel! :)

    VálaszTörlés
  32. Már 187 szavazatot kaptunk, és most jelenleg a 10.helyen állunk a 300-400-ból! Kurva jók vagyunk. :) Nyomjátok ezerrel ránk, mert szeretnénk kijutni Bécsbe! :) THX

    VálaszTörlés
  33. Hát gyerekek... Nagyon rakkendroll van...:D Én a héten még nem voltam józan... xD Nagyon durva... világomat nem tudom napok óta...:D:D:D
    BASSZÁTOK NEKIII!!!!! :)))))))

    VálaszTörlés
  34. Akkor jól nyomod Szesztikém! :)
    Belefutottál egy jó hétbe. Király!
    BASSZUK NEKI

    ÍGY TOVÁBB...

    :-D

    VálaszTörlés
  35. Szavazunk hajjatok meg rákba:)

    VálaszTörlés
  36. Okés! Meghalunk rákba, csak szavazzatok! Trolikám drága kis szívem már hiányzik a kis pici fejecskéd! :) Meg neked Zsótikám kicsikém! Jajj most vajon mit csinálhattok! :-D Vagy itt ültök mögöttem? Ja nem, ja de! :)
    Na mind1! Továbbra is ROCK!

    VálaszTörlés
  37. Na szevasztok!
    A héten az eddigi teljesítményem: 7/5 nap... xD Kicsikét elvesztettem az agyacskámat. Nem lááátok... Tegnap Doors Tribute Band koncert volt, egy angol énekessel, úgy hívják Will Scott. Bazz!!! Ugyanolyan hangja van, mint Jim bácsinak vót, de még kinézetre is hasonlít az idősebb Morrisonra. :))) Atomfasza buli volt. Aztán ittam egy sráccal, akiről kiderült, hogy nagy stoner!!! :D Imádja a Kyuss-t, meg a ilyeneket!!! :D Király volt, jól beittunk ennek örömére! :D Remélem jövőhét péntekre összeszedem magam! :D És odabaszunk együtt végre! ;) :* Csók nektek kis majmaim! :D

    VálaszTörlés
  38. Lehetek énekes ,"vezérrajongó"? roados? vagy csak aki leszopja a nyamvadt kis faszotok koncert után?? szavazok rendületlen......:D

    VálaszTörlés
  39. Neeeem, te leszel a koncert utáni felszopó "csaj"! xD

    VálaszTörlés
  40. neked bármit "SUPERSTAR"-om:D:D:D

    VálaszTörlés
  41. Fhúúú vazze...
    Asszem Esztikém,Te tudod,miért tűntem el... a lényeget leírtam sms-ben.:)
    Áhh...
    A hétvége extra atom K.O. volt!!!!
    Péntek is Karcag motoros,odabasztunk a Zorallal...
    Szombaton meg Túrkevére átnyomultunk délben,m Anyuék főztek a Tópartynál...áhhh vazze...folytatódott az előző este.
    Aznap zárt a Tó,úgyhogy még volt egy utolsó asztalon tánc fényes nappal dögrészegen,meg egy utolsó Kibaszott tócsa,meg utsó csocsó...
    Ustó VBK hegyek...:D
    Aztán este vissza Karcagra,ekkor már mindenki talajon volt az ettől meg az attól...:)
    Karcagon napágyakkal szánkóztunk a domboldalon,meg lajhárban mésztunk amire a "mélyvíz" felirat volt kifeszítve...meg a játszótéren a gyerekek mellett ugrottunk bokrot...a Zorallt meg végig aludtam a színpad mellett a buszban,de úgy,h egy hangot nem hallottam a Zorallból...elfáradtam egy picikét.Márpedig ha én elfáradok...:))))
    Vasárnap meg Dunakeszin főzőcskéztünk ismerősöknél...
    Még most tértem magamhoz.:)
    És mindjárt péntek és WIGWAAAAM!!!!!!:DDDD
    Alig várom,Esztikéééééém!!!!!!!!!
    És szombat is Wigwaaaaam!!!
    NINCS MEGÁLLLÁÁÁÁÁÁÁÁS
    ODABASZÁS VAN ÉS PÖRGÉS EZERREL ÉS ÉLNI AZ ÉLETNEK,MERT ANNYIRA IMÁDOM,PEDIG SOKSZOR ANNYIRA SZAR TUD LENNI....
    DE ÉN SZERELMES VAGYOK AZ ÉLETBEEEEE!!!!!!!:)))))))))))))
    STOOOOOOOONNEEEEERRRRR!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  42. Nekem ménemnincs kép a nevem mellett???

    VálaszTörlés
  43. "Belemehet a víz az ember orrába,
    hogyha beleszagol a járdán a tócsába.
    Márpedig az nem jó,
    ne csinálja senki!
    Tócsaszaglás helyett érdemesebb
    csak úgy menni."
    :)))))))

    VálaszTörlés
  44. Nah gyerekek!Van fenn pár kép a karcagi motorosról,a domboldali szánkózásról.:)
    A Zorall mappából nyílik olyan mappa,h Karcag,Zorall.
    Nézzétek meg,de még teszek majd fel képeket az enyéimből is!:)))

    VálaszTörlés
  45. Áááááááááááááá, már csak két naaaaaaap!!! :))))
    A fiúkák jönnek akkor? Vagy mi lesz? :)
    Jóvan, Sicukám, akkor a kölcsönös beszámolók megvoltak, büszke vagyok megint rád... :D Főleg a "könyv" rugdosás miatt... :D Az azért télleg nagyon durva... :D VÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!!!! BE VAGYOK SÓÓÓZVAAAA!!! :D

    VálaszTörlés
  46. Hóha két nap haha! :) Atom atom atom!
    Azééé nincs kép, mert nem bejelentkezve írsz be! :)

    VálaszTörlés
  47. Jaja! A bizonyos könyv rugdosása már nagyon durva volt...bár engem nem hat meg.:)
    Már csak két nap!
    Stonerek!Jöttök?????
    Ma Vera befestette a hajam!:)

    VálaszTörlés
  48. Bazz véletlen csináltam egy blogot!
    Hogy lehetek ennyire szőke?
    Nem tom hogy kell bejelentkezni.:))))))
    (irul-pirul)

    VálaszTörlés
  49. ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
    Sikerüüüüüült!!!!!!!!!
    Vazze büszke vagyok magamra!!!!!
    IMÁÁÁÁDOK ÉLNI AMÚGY!!!!!!:D

    VálaszTörlés
  50. Fantasztikus! Mi is szeretünk élni, "hisz az élet szép, de..." Ja és már látszódik az a kép! Szesztikém csendben vagy!? Troll-R, te meg teljesen eltűntél te majom!:) Zsének üzenem, hogy szopjon! Amúgy meg Stoner&Roll! SUCK MY DICK!!!! :-D

    VálaszTörlés
  51. Na kukucs!!! :) Áááá!!! Holnap találkozuuuunk!!! Jöttök akkor WigWamba, Börni? Vagy szombaton ráértek? Mert akkor találkozhatnánk vééégre!!! Jajj, úgy hiányoztok már!!!!

    VálaszTörlés
  52. Jah, én is csináltam blogot, még csak egy bejegyzés van benne, de majd alakul. Ide filozofálgatok. :) Lehet olvasgatni, gondolkodni! ;)
    http://szesztigondolatai.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  53. Váááá!!! NAgyon nagyon be vagyok zsongva!!! Alig várom a hétvégéééét!!!!! Már ma este megyek Pestre, barátnőzés, HOLNAP VÉGRE WIGWAM SICUKÁMMAL? SZOMBATON MEG STONER BULIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nagyon jó lesz! ;):):):):):)

    VálaszTörlés
  54. Milyen Stoner buli?
    Hol?
    Valaki írjon már vazze,h jöttök-e a Wigwamba holnap Srácok!:)
    És szombaton Rock and Roll Swindle-re???
    Jó lenne mááá látni Titeket is!!!!
    Csak midnenki kussban van Bernie-n és Szesztin kívül...
    Szesztikéééééémmmm
    hááááá hóóónap buli heeee!:DD
    El sem hiszem!
    Émmmá 5-re ott vagyok!:)

    VálaszTörlés
  55. "Ha az életben nincs már több móka
    meghalunk,mintha nem volna
    több dolgunk a világban..."

    VálaszTörlés
  56. Én is itt vagyok:)
    Tegnap meglátogatott Szeszti és Gombi. Ittunk is :D Fainak vótunk.
    Bernie!!! Neked nem kellett volna mondanod, hogy menjek varratni vasárnap???? Mind1...ígyismegvagyok:)
    Amúgymeg halljatok meg rákba+........
    Puszi nektek niggerek!!!!!
    Csoki

    VálaszTörlés
  57. Csá Troli!

    Mondtam neked hogy ledumáltam Gombival! És hogy
    menjék vasárnap, csak olyan híg az agyad, hogy nem vagy képbe! :) Szesztikém bocsi, de vasárnap csak este tértem észhez, ugyanis a szombet kicsit brutálra sikerült! Megusztunk egy balhét is! Maci bebaszott egy sörösüveget egy kocsmába! Durva kis buli lett belőle! ;) Ráadásul egy késdobálóba! pfff Nagyon durva volt gyerekek! Losy is pont időben érkezett! Na mind1! Stoner hv volt! Yeeeaaaaah!

    VálaszTörlés
  58. Trolikám, Sicukám! Olyan jó volt titeket látni!!! :) Börni te meg szopjá le! :D

    VálaszTörlés
  59. Juuuujjjjjj!
    Annyira jó volt a 7vééége!
    Annyira jó volt végre találkozni,Szeszti!!!:)))
    Asszem megint sikerült hozni a formánkat.
    Én du 5-kor már ott voltam és After Rainre nyomtam!És hajnal 3-ig maradtunk!:)
    Aznap 2-szer rúgtam be.:)
    Főnök meg ihletet kapott az egyik mondatomtól.Azt mondtam,mikor megkínáltak Belóék ezzelazzal:"Mindig tudom,hogy ezt már nem kéne!"
    Főnök meg felírta a füzetébe és egy dalszövegbe fel fogja használni.:))))
    Áhhh!!Annyira jó volt!Csak a többi Stoner hiányzott!
    Volt ott valami srác is,aki ott volt Harangzugban,a II.Atifeszten,de full nem emlékeztem rá.:))))Az együttesem gitárosainak a haverja.Kicsi a világ!:)))

    Tegnap meg elvezettem Ecserről egész a vecsési Tescoig.:)
    Szerencsére nem volt rendőr.Még nincs jogsim ugyanis.:)

    VálaszTörlés
  60. Sicukám, télleg kurva jó volt!!! ;)
    Én csak fél 7-re keveredtem oda, de behoztam a lemaradást aszem! :P Sőt, mi Nettivel utána még bírtuk. :P Minket raktak ki utoljára a WigWamból... :D Jó, mi? :P NA, várom már a következő ilyet! ;)

    VálaszTörlés
  61. Jujj én is!
    7végén go Túrkeve city!:)
    Vasárnap meg sütögetés Ecseren!:)

    VálaszTörlés
  62. Szesztikém! Ismerek egy lányt, aki már este 11-kor azt mondja, hogy már késő van a bulihoz!
    Mert már sok az idő! ;) A fasznak kell bepunnyadni, én is szerettem volna veled inni! ÁÁÁÁÁÁ Nem tudod miről maradtál le! :-D Na mind1!

    VálaszTörlés
  63. Börni buzi vagy! :D A fehérváriról hova menjek 11-kor? Azt se mondtad meg, hogy mikor legyek hol! :D

    VálaszTörlés
  64. Épp rosszat álmodok.
    De tudom,hogy ez álom.
    Tudom,hogy álom és ez most nem történik.(
    Csak már kelnék fel mert nem akarom ezt álmodni.
    Mert ez rohadt szar és élni sem akarok tőle.
    Mert ebben az álomban naív vagyok és azt hiszem én vagyok a legboldogabb,de nem.
    Leestem 1000m magasról és nagyon fáj.De nagyon pofára.
    Ez van most az álmomban.
    Had ébredjek fel!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  65. Hey,Szeszti!
    Tied a 69. beírás!
    :D
    Kié is lehetne?:))))))))))

    VálaszTörlés
  66. Nem.
    Nincs boldogan éltek,míg meg nem haltak!:(

    VálaszTörlés
  67. Buzi-e vagyok! :) A fehérváriról 11-kor...simán vazzeee! :-D Sicukám te meg ébredj fel! És ne álmodozz! :) Mi ez a kihaltság baszátok meg! Troll-R te merre vagy vazzeee? Mi a fasz van itt he!

    VálaszTörlés
  68. Na várjatok már egy kicsit lemaradtam. Így viszont most látom hogy mivan? Sicu túl lehangoltnak tűnsz! Mi a baj??? Tőled nem ezt a stílust szoktuk ám meg...

    VálaszTörlés
  69. Felébredtem.
    És most még szarabb.:((((((
    Csak tengek-lengek...
    7végén go Túrkeve.Ott legalább nincs képmutatás.:(((
    Utálok élni.

    VálaszTörlés
  70. Jaj köszi, így már minden világos.

    VálaszTörlés
  71. "Bármerre nézek,végtelen tenger.
    Oly hangos a moraj.
    Már nem is látom,hogy víz,vagy ember.Elteker,
    hajnaltól hajnalig tart.
    Lerágott szép szavak,
    ezek csandben itt maradtak.
    ...
    "Jókor voltam a rossz helyen
    Nem is történt semmi sem.
    Így várok évek óta már
    A SZIVÁRVÁNY HAZUGSÁG!!!!!
    AZ EGÉSZET KITALÁLTÁK!!!!"
    :((((((((((((((((((((((((((((((((((((((

    VálaszTörlés
  72. Sicukááám!!! MI a baj? :((((((((( Ne legyél ilyen, ez nem te vagy!!!! TE IMÁDSZ ÉLNI!!!!!!!!!!!! Még melóban vagyok, de ha végeztem, felhívlak!!! SZERETLEEEEEK!!!!

    VálaszTörlés
  73. Namajd megvárom míg kevésbé leszel költői Sicu. Jó?

    VálaszTörlés
  74. Ohh micsoda vers! Heey! Na mi van már? Te nem ilyen vagy tényleg! Hey fel a fejjel aztán peregj! Sam holnap mentek haza? Mert ha igen akkor veletek tartunk hárman! Persze csak ha beférünk! ;)

    JA ÉS NEM HARAGSZUNK!

    MEEEEEEEEEEEEETÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁL

    VálaszTörlés
  75. Akkor ma bebaszááás! :))) Végre péntek van, alig vártam!!!!!!!!!!! BULIIIII!!! :))))

    VálaszTörlés
  76. gyáááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá
    atom buli van.:)
    Laci! Az a szombati videó.....XD Jó buli volt...:D
    igazi nyárbúcsúztatóóóóóóóóóóóó

    VálaszTörlés
  77. Kezdenek rendbe jönni a dolgok.
    Állat volt Túrkevén...csak nagyon szar hogy a Tópartyt már nem Viktor üzemelteti.Alig volt valaki és a hangulat sem a régi volt.
    Nagyon lehangolt minket.
    Pangás volt a városban.
    Viszont jó volt hazamenni a nyugiba Anyuékhoz,strandolni,relaxálni,este csendesen bebaszni,Mamát éjfélkor felébreszteni,elkérni a Cherry-jét és azt meginni...:D
    Ma meg reggel 8-kor indultunk Keviből és már itthon vagyunk fél órája.Nemsoká jönnek a vendégek,paprikás krumplit bográcsolunk.:)

    VálaszTörlés
  78. Itt vagyok!

    Igyunk máá megint együtt niggerek.
    Kurvabéna , hogy nem találkozunk osztán csak itt tarcsuk a kapcsolatot.
    Miafaszomez???
    Úgyhogy kezdeményezem, hogy 1 mocskos nagy ivás keretein belül nézzük meg a S.O.O.B-t a dürerben.
    Tegye mindenki szabaddá magát és basszuk neki:D:D:D

    GOGOGO!!!!!!!

    VálaszTörlés
  79. Hmmm... Igazán jól hangzik... :P Támogatom Trolika ötletét! :)

    VálaszTörlés
  80. Na végre Troll!!!
    Ez jól hangzik!
    De mikor lesz ez?

    Ja,amúgy az élet szép!!!:)))

    VálaszTörlés
  81. De lehet hogy az:D
    különben 23.-án lesz ha jól tudom.....

    VálaszTörlés
  82. Szevasztok! Igeeeen! A S.O.A.B. az okt 23.-án lesz! Na gyertek, és iszunk meg bulizunk mint állat! ROCK LESZ! Yeeeeeaaaahh! Ez jó ötlet volt Trolikám! Én is támogatom! Kiráááááály! Váááááááááááááááá

    VálaszTörlés
  83. Hmmm... akkor nekem át kell szerveznem az életemet... Már ha én is a meghívottak között vagyok... xD :P
    Sicu! A Tópartys Viktor pár hét múlva új kocsmát nyit! NINCSEN VESZVE SEMMI!!! :D
    Most pedig go az egyetemi kocsma, karaoke partiiii!!!! :D:D:D:D

    VálaszTörlés
  84. Jaja,tudom,már akkor beszéltem erről Viktorral,amikor felmerült,h bezárja a Tópartyt.
    Csak szar lesz a hely ahová költözik,m ott régebben is mindig feljelentgetések voltak.:(
    A Tópartynál senkit nem zavartunk,örjönghettünk,stb.,koncerteket szervezett kamionplatón meg ilyenek.:D
    Pénteken meg megyek orvoshoz,kiíratom magam egy hét táppénzre,(Dabis Lacisat játszok)m megyünk Lacival valahová...kirándulni...és úgy sejtem,repülővel...de nekem ez titok,szóval psssssssszzzzt,hogy sejtem!:D
    Jujujujjjjj de jó leeeeeeesz!!!!!!!Meglepi kiránduláááás!
    Utána beszámolok!!!!
    Remélem,nem tudja meg a főnököm!!!:D
    Okt 23?Szerintem fasza az időpont!Sőt!Tuti!!;)
    VÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
    S.O.A.B.feszt!!!:D
    Jah és pénteken de.Vera festi a hajam fehérre!:D

    VálaszTörlés
  85. Jó volt a kedd... Megint valamikor 4kor keveredtem haza... :D:D:D
    A 23-án erősen gondolkodom... Esélyes a megjelenésem! ;)
    Cuppppp!!!

    VálaszTörlés
  86. SIKERÜÜÜÜLT A FORGALMI VIZSGÁÁÁÁÁM!!!!!!
    ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
    Lehet dúratni a Skodának!:D

    A 23.-a tuti!Vera csinálja az alkalomra a hajam!:D
    Tnap elmentem kamu táppénzre!:D
    Ma Kalapács+Ossian,Bátaszék,vasárnap pakolunk a kirándulásra...és hétfőőőőn...GOOOO MEGLEPI KIRÁNDULÁSRAAAAAAAAAAA!!!!
    VÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
    Bulibulibulibulibulibulibulibuliiiiiii!

    Tegnap este meg lementünk Kalapács próbára a Skodrival,utána bevásároltunk a Mc'Dolald's-ban egy csomó kaját,majd kiültönk vele a Duna-partra és ott kajáltunk.Romantikusan zabáltuk a Mc'Donald's-os kaját!:D
    Fasza a Skodám!:D
    Jövő7 péntektől meg vezethetem is!:D
    Baszom kerékre!:D

    Tegnap meg Vera festette a hajam és mostmár fasza egyforma színű,fehér...Gandalfos.:D

    Örö van és bóóóódottááááá!:D

    VálaszTörlés
  87. Majd mindenkit elviszek Skodázni!:D
    Lehet jelentkezni!! ;)

    VálaszTörlés
  88. Én, én, én! Én voltam az első!!! xD
    23-án úgy fest találkozunk! ;)

    VálaszTörlés
  89. Nah gyerekek,tegnap is elvoltam a magam "csendességében"!:)))))))
    Telefonon keresztül még Roadon is voltam...
    Mert "Aki szabad,annak mindent szabad!",igez,Szeszti??:))) ;)
    Mentek az sms-ek,Öcsémnek meg Dabis Lacinak is....:)
    Annyira várom a 23.-át!!!Olyan jó lesz Veletek bulizni!!!Elengedni magam úgy igazán!!!Veletek megtehetem!!!
    Meg amúgy is csak akkor furcsán néznek rám...:D
    Holnap go meglepi kirándulás!!!
    YEEEEEEEEAAAAHHH!!!
    Azt már tudom,h valahova külföldre megyünk...Laci elszólta magát!:))))))))

    VálaszTörlés
  90. Sicu... Blőőő... xD Elhagytam a kulcsomat... :DDDDDDDD No comment... 23-án agyonölelgetlek titeket!!! ;) :*

    VálaszTörlés
  91. Enyéééém a 100. hozzászólááás!!! xD Atom volt a tegnap... :D

    VálaszTörlés
  92. Enyém meg a 101. ! Hahahaha!
    Ja igen, már én is várom a 23.-át!
    Bebaszunk! ;)

    VálaszTörlés
  93. Börni!
    Mennyi lesz a beugró? Vagy be tudtok vinni ingyér? xD Csóró vagyok! :)

    VálaszTörlés
  94. Nem tudom, hogy hogy fog működni ez a bevívősdi, de ha be tudlak beviszlek! Asszem 500 Ft a beugró, vagyis annyi lesz! De addig még úgy is kiderül, hogy hogy lesz! :-D Yeeeeaaaaaaahhhhh!

    VálaszTörlés
  95. Jóvan drága, megógyuk! ;) Másnapra van programotok? Mert akkor lehet, hogy "ottragadnék"... :P ;)

    VálaszTörlés
  96. Egyenlőre semmi program, de itt ragadhatsz ha akarsz! :-D Majd kitalálunk valamit! ;-)
    Te rókalyány! :)

    VálaszTörlés
  97. Akkor majd csinálunk programot! ;P

    VálaszTörlés
  98. VÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
    Gyerekek!
    Szlovéniában+Horvátországban voltunk nyaralni Lacival.:D
    Tegnap jöttünk haza!:D
    Full meglepi volt!!!
    Majd rakok fel képeket!!:)
    Naplót is vezettem róla!
    Ma meg koncert megint?
    Nemtom,menjek,ne menjek...egyedül nem akarok...
    Kik lesznek ott egyáltalán?

    VálaszTörlés
  99. Beszéltem Losyval...lehet lenézünk ma koncertre...úgy reggelig...:D
    Vanis kedvem kimozdulni meg nem is
    Holnap Zorall Wigwam...
    Nah estig elválik...
    Kár,h nem jössz,Vera!!!

    VálaszTörlés
  100. Nah gyerekek,mivel itthon szarrá unom magam...(Laci Szegeden Zorallkodik) ezért elhúzunk Losyval S.O.A.B.-ra.:)
    Hajnalban meg együtt jövünk haza Lacival.:)Ugyanis ő is akkor ér haza Szegedről.:)
    Holnap meg Zorall Wigwam!:)

    "Ha a sex,meg a drog,meg a Rock and roll,kifordított magadból...!"

    VálaszTörlés
  101. Ehhh... látom mindnekinek jól sikerült a tegnap... Sicu! Nagyon tetszett az smsed! :DDDD Már tudok Sicuul... xD Jövőhéten találkozunk! ;)

    VálaszTörlés
  102. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  103. "Csak hogy tudjuk, hogy az élet milyen is,
    Hogy a dolgok mindig változnak,
    és soha nem lehetsz biztos benne, hogy ki marad ott,
    a lelkedben,
    Örökké....
    Nem tudhatod, hogy
    Ki(k) miatt fogsz kínlódni,
    és kit felejtesz el olyan könnyen, hogy azt nem is hitted volna soha magadról...
    Hogy ami biztosnak tűnik, az sohasem biztos,
    És hogy még azok a dolgok is az életedben,
    Melyeket olyan végzetesnek gondolsz.
    S talán még azt is elhiszed magadnak, hogy még a halálos ágyadon is azok lesznek körülötted...
    Még azok is.
    Folyton,
    Mindig,
    Változnak.
    ...
    És ha a tükörbe nézel,
    Nem biztos, hogy azt a képet látod, amit mások láthatnak.
    Tükröződik a szemedből az hogy Te ki vagy?!
    Nézz csak bele a tükörbe nyugodtan, és látni fogod...
    És most gondolkozz!
    Csak egy pillanatra..
    Ha mások szemébe nézel,
    Vajon ugyanaz-e az a szempár,
    mi az ő szemükbe tekint.
    Ha belemosódsz az emberek tekintetébe,
    akkor eltűnsz bennük.
    ...
    Akkor Most mondd meg nekem, Te, Idegen,
    vajon ők tudják-e, hogy Te ki vagy.
    Vagy csak azt látják, hogy milyen vagy szétmosódva két világ között?
    ...
    A sajátodé, és a másiké között..
    ...
    S vajon láthatják-e így a lelkedet?
    Hogy mi sért és mi bánt?
    Vajon tudhatják-e, mire gondolsz,
    Mikor egyedül ballagsz egy nyári éjjelen..
    Egyedül.
    S körbevesz a sötét..
    Vagy a hajnalban bandukolsz,
    de meglehet, hogy épp az éjszakában sétálsz..
    S vajon hozzád szól-e majd akárki ezen a bolygón,
    - mert tudja, hogy mi zajlik benned épp -
    hogy megkérdezze, jól vagy-e,
    Vagy hogy egyáltalán mondjon valamit.
    Amikor a szemeden lepel, fátyol ül,
    s arcodról sugárzik ki a fájdalom..
    Vajon tudják-e majd.
    S vajon tudod-e,
    hogy az idő mindent megváltoztat...
    S ahogy ketyegnek a percek,
    múlnak az éjjelek, és telnek a napok,
    miközben egyszer csak egyedül vagyok
    a nagy büdös semmiben.
    Talán épp a világ másik végén.
    És ott ülök a közepén
    a nagy büdös semminek.
    Egyedül.
    S csak azt érzem, hogy szédül a világ,
    s gyomromból törnek fel a tekintetek.
    S milliószor újraélem az életem, az életet,
    s azt az egyetlen éjszakát,
    mialatt meghallgattam az óceán meséjét.
    Tanultam, s elszenvedtem a szavakat,
    s kavargó gondjaim egyszer csak a hullámokba fulladtak;
    s csak dübörgött az óceán,
    s még én sem hittem el,
    hogy a valós rémálom, csak azután az este után kezdődött el.
    S hánykolódva átestem a parton.
    Meg azon is.
    S aztán eljött a változás szele
    - már úgy este fele -,
    s egy átvirrasztott napfelkelte után
    hirtelen felbuktam az élet másik oldalán.
    És magam sem tudtam, hogy hol vagyok.
    Minden megváltozott.
    S mégse változott meg semmi sem.
    Pedig nem mindig minden változik.
    Hisz csak egyetlen valóság van.
    Benned, odabenn.
    Csak ezt nem ismeri senki sem.
    S nem tudhatjuk előre, hogy mi az igazság.
    Erről szól az életünk.
    A saját igazságunkat keressük.
    A számunkra, belülről valós dolgok után tapogatunk
    mindannyian
    a sötétben.

    VálaszTörlés
  104. Erre bizonyíték ez a könyv. Az életem egy szikrája, mely mégis folyamatos, és mégis mindig változatlan.
    "És hirtelen barátok, zene, tánc, és buli ölelt át,
    Átmulattunk rengeteg kihagyott éjszakát",
    s közben ismét százszor újraéltem az életem,
    kerestem magamat,
    a helyemet az Életben.
    És volt úgy, hogy nem éreztem a valóságot..
    "Adjatok egy helyet az emberek között!!!"
    És most itt vagyok.
    S tudom, hogy ez az egész is, ami épp most van, változik.
    Mert mindig, minden megváltozik. A többi csak fénykép.
    Játék az egész.
    Csak nyomok vannak belőled, amiből talán sejthetsz valamit.
    Soha sem tudod biztosan, hogy jó helyre érkeztél-e.

    ...
    De Meglásd! Minden rendbe jön!
    Arcodról kicsordul majd
    a könny,
    helyett az öröm, (:
    s egyszer csak boldog vagy!
    és megváltoznak a fák.
    És körbevesznek a falfirkák,
    A világ árnyalatot vált,
    Szép lassan letisztul, s fehéredik minden,
    s nyugtató borogatás ül a világra.
    Meglásd! Minden rendbe jön!
    ...
    Tiéd az Élet!
    A világ változik,
    és pörögnek az események.
    Csak nyisd ki a kis szemed és figyelj,
    Keltsd csak fel a gyereket ott benn,
    Nyugodtan!
    Játssz csak az életeddel!
    Mindig minden rendben van, vagy lesz.
    Csak élj!
    Csak élvezd az életed!
    Hagyd hát, hogy kíváncsiskodjon a gyerek!
    Az is Te vagy!
    Sőt!
    Ő vagy Te legbelül.
    Emlékszel még mit álmodtál magadról 6 éves korodban?
    Mit álmodtál arról, hogy ki leszel majd te "felnőtt korodban"...
    Reflektálj vissza a gyereknek, és hagyd őt, hagy örüljön!
    S légy büszke magadra! Mert mindenki a bölcsőből jön..
    Éld hát át az izgalmakat!
    S ne félj élni azzal, mit a világ eléd dob.
    Érezz, figyelj, s tapasztalj meg mindent!
    Minden a Tiéd,
    Csak érezned kell!
    Odabenn!
    ..."

    VálaszTörlés
  105. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  106. Ohhohhóóó!!! :D Nekem gyerekek olyan bícs (és nem biccs xD) fílingem van, hogy nem igaz... csak tudnám, mitől.. :D Még itt rohadok az irodában, készítem össze a papírokat a holnapi munkaügyi ellenőrzésre, teázok, azt képzelem, hogy süt a nap, riszálok, dudorászok, és ilyeneket hallgatok: http://www.youtube.com/watch?v=GYxnDYGikfI :D:D:D:D:D:D:D Kurvajó. :)

    VálaszTörlés
  107. Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaajjj!!! És ezt még nem is újságoltam nekteeek!!! Annnnyira boldog vagyok!!! :)))) Idézek a levélből:
    "Kedves Eszter!
    Örömmel értesítelek, hogy Töredékek Hozzád című alkotásod és a hozzá tartozó leírás megjelenik Így születik a vers című kötetünkben. (...) Sok szeretettel várunk a kötet... bemutatóján, 2009. november 7-én, Budapesten, a XV. kerületben, a Csokonai Művelődési Központban. A rendezvény 17:00-kor kezdődik.
    A könyvről elöljáróban annyit tudok elmondani, hogy nagyon érdekes, élménygazdag, változatos anyag gyűlt össze mind a műveket, mind azok keletkezési körülményeit illetően; kb. 70 szerzőtársaddal együtt szerepelsz majd benne és méltó folytatása lesz előző két könyvünknek.
    Köszönettel és Üdvözlettel: Zsoldos Árpád Irodalmi Rádió"
    ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ MEGJELENIK NYOMTATÁSBAN AZ EGYIK VERSEEEM!!! :)))) Beindultam!!! Olyan kurvajó! ;)

    VálaszTörlés
  108. Szesztikém!
    Nagyon-nagyon gratulálok!!! Nagyon büszke vagyok Rád!!!

    Húúúúúúúúúúúúúúú Stonerek!!!
    Ez a hétvége nagyon ütős volt!
    Kezdve ugye a péntekkel!Atom Stonerbuli volt!
    A S.O.A.B. állat volt,nagyon faszát zúztunk Rá.és Ti is srácok ott a színpadon!
    Andival hatalmasat táncoltunk az After Musicban,miután kijöttünk a táncparkettről,azt mondta:"Ez a csaj egy állat!Kihajtotta a belemet is!Már egy éve nem táncoltam ilyen jót!" :))))
    Lacival mentünk haza vonattal,mert Ő meg pont akkor jött Szegedről Zorallról.Reggel 6-ra értünk haza.:)
    Másnap 10-kor keltem,főztem Lacinak kaját,majd elindultam még félrészegen Verához a vizsgájára.:)Kontyot csinált.
    Este pedig mentünk Lacival Zorallra,ahol rengetegen voltak,nagyon sok ismerős,akikkel nagyon jót dumáltunk,majd fullextrásat táncoltunk.A buszon meg a vonaton mezítláb utaztam,annyira fájt a lábam.:)
    A buszon énekeltem is,nagyon örültek a munkába menők.:)
    Szintén reggel 6-ra értünk haza.:)
    Vasárnap du.4-kor keltünk fel,majd jöttek értünk cimbik,m mentünk Kalapács Józsiékhoz Pécelre házavató bulira.:)
    Ott meg aztán folyt a pia mint állat!Másfél ü.Whisky,2 ü.pálesz,én magam nyomtam be 1,5 lityó tokaji bort!:)Nah meg a sörök,a bólé,meg áhh...szóval éjfélre értünk haza,Laci ma nem tudott menni sehová,olyan másnapos volt.Én meg full friss voltam!:D
    Szerdán vszínű Dürer-kert After Rain,pénteken Verával vszínű hajnapot tartunk,utána meg go Dürer-kert S.O.A.B. fesztre,AMIT ALIG VÁROK,STONEREK!!!!!!
    ANNYIRA ÁLLAT LESZ!!!

    VálaszTörlés
  109. Na, Sicukám, ez is be lett osztva... :D Szép kis hétvége mondhatom... :D És még milyen lesz!!! Annyira várom már!!! És köszönöm a gratulációt! ^^ Nagyon régóta vágyom és várok erre! :)))
    Akkor pééénteken wááááááá!!!! :D

    VálaszTörlés
  110. Hey Szesztikém én is gratulálok! Ez kibaszott jó! Igen....elég durva volt az a péntek...jó kis stoner buli volt... :) Ez a köcsög Troli hogy el van veszve! Hol vagy te hülye majom!??
    Pffúúú asztakurva, jó kis regény lett felírva! Jó ez a könyv! Hát Stonerek akkor pénteken! StoNeR......

    VálaszTörlés