2009. december 15., kedd

Karácsony

"Hull a pelyhes fehér hó, leszopott a télapó!
Minden kurva várva vár, vidám ének hangja szál!
Van zsákomban minden jó, gecis tampon, meg heregolyó.
Jöjj hozzánk várunk rád, kedves öreg télapó!"

Na ezt most költöttem! :-D
Jön a karácsony gyerekek! Várjátok már a Jézuskát?
Én minden évben figyelem, hogy mikor hozza az ajándékokat,
de még nem sikerült elkapnom! Pedig én nagyon figyelek! :(
Sokszor elbújtam, és figyeltem és úgy sem! Nem értem hogy
csinálja? Ha valaki tudja a trükkjét, az mondja el!
Tudni akarom!
Csak egy dolgot utálok a karácsonyban,
(na jó többet is, de most csak egyet mondok)
Hogy két kurva kibaszott napig kihalt minden! A kocsmák be
vannak zárva, és sehol egy árva lélek sem. Nagyon rossz! :)
Remélem mindenkinek jól fog telni a karácsony, meg persze
a szilveszter is! Majd kérek beszámolót, hogy mi volt az
ünnepek alatt! A sok evészet és ivászat mellett erre is
fordítsatok időt! Nyissátok meg ezt a kibaszott oldalt,
és nyomjátok hogy mi van! :) Mindenkinek kellemes karácsonyt,
és boldog új évet! Toljátok meg 2009 végét! Hajrá!!!!!!!!
STONER FOREVER!!!!!!!!!!!! Továbbra is lehet villázni! ;)

74 megjegyzés:

  1. Möhöhö... Már vártam egy ilyen bejegyzést... :D Azt hittem Börnikém, hogy jobban fogsz fröcsögni. :D
    Troli szülinapjával mi lesz? Mennék, mint tavaly! ;) Én 29-30-án tuti, hogy Pesten vagyok, de ha van kedvetek bandázni, felmehetek hamarabb is! ;) Jó lenne megint ünnepelni veletek egy kicsit! :) Tudjátok, pohártörés, lábasból halászlé és társai... :D
    Csókollak Titeket!

    VálaszTörlés
  2. És enyém az első komment jeeeeeeeeeeeeeeeeee!!! :P

    VálaszTörlés
  3. Csá!

    Szesztikém, még nem tudom hogy hogy lesz az ünnepek között! :( Karácsonyt tuti hogy otthon nyomom, aztán meg még dolgoznom kell 2 napot! Eddig így áll! :-S

    Ja és tiéd lett az első komment! Jeeeeeeeeeeeee
    :-D

    VálaszTörlés
  4. Háj! :)
    Jó, hát én se úgy gondoltam, hogy 25-én ott toporzékolok a Párkány utcában... :D Hanem mittomén akkor 28-án. De lehet, hogy 29-én reggel indulok, és akkor napközben baszhatunk valamit. :) De akkor ezt még megbeszéljük! Itt szakad a hó, aminek örülök is, meg nem is, de tök jó reggelente az ablakban cigizni, és nézni, miközben olyan teát iszok, mint a múltkor nálatok, amit Vera ajánlott. Kurvajó, nagyon rákattantam!:D
    Sicu, Te élsz még? :)))
    A hétvégén nagyon brutál lesz, lehet, hogy nem élem túl...:D
    MA haverék koncertje. Állatok. Reggel 6 előtt nem érek haza. Aztán péntektől vasárnapig a kohászokkal disznótor... Már előre örülnek, hogy megyek, alig lesz lány egyrészt, meg lesz, aki forraltbort főz, míg a malacnak annyi :D Mert én szeretem őket... :( és nem akarom látni... Szóval lesz néhány hektoliternyi bor, pálinka, sör, meg ilyenek... :D Félek.... :))))
    Na majd még beszámolok! :)
    Csók nektek!

    VálaszTörlés
  5. VÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
    ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
    ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
    PÖRGÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉSSSS

    VálaszTörlés
  6. Na végre! Bernie fenyíts rá a blogspotra! Többet ne forduljon elő iyen.Nem lehet írni hetekig...
    Faszik csajok! Mi lesz szilveszterkor???
    Azt szeretném,hogy legyünk vagy huszan valahol.
    Az egész banda!!! TélFeszt!!!

    Hú tegnap nyomtuk éjszaka az eszkimó metált!
    Ítéletidő+bebaszós próba!

    VálaszTörlés
  7. Pfúúú jó kis bebaszós próba lett ez. Aztán másnap 1.5 óra alvással foci!! Pffffff durva volt! Reggel egyből egy ampullással kezdtük!
    Most meg kivagyok mint a szar! :-D
    No nem baj! A szilveszterrel kapcsolatban meg Losyval kell beszélni! Mert ő akar valami nagy bulit!

    VálaszTörlés
  8. Nah gyerekek itt vagyok és beszámolok...nézzük csak!
    Múlt7en elég sokminden történt.
    Esett a hóóóóóóó!!!!!!!És nagyon örültem neki, leszámítva azt a sok balesetet, amit a rádióból és TV-ből halottam.:(
    Egyébként meg újjászülettem.Látni, ahogy szakad a hó és csak állni és bámulni...engem mindennél jobban kikapcsol. És a gyerekek is be voltak zsongva!Hógolyóztunk, rohangáltunk a hóban.Nagyon kifárasztottam őket.:)
    Múlt7en volt az oviban az Adventi délután, karácsonyi Ünnepség.Annyira édesek voltak!Kaptak ajándékot a Jézuskától, sok fejlesztő játékot a csoportba. Azt a sok kis csillogó szempárt soha nem felejtem el,amikor meglátták a sok ajándékot!Mostmár nagy csoportosok, egyre jobban értékelik ezeket.Annyira meghatódtam.:)
    És ezen a délutánon jöttek be a szülők,hozzátartozók, hogy megnézzék a műsorunkat.Nagyon ügyesek voltam a porontyaim.Az a jó, h már tudunk egymás gondolataiból olvasni.:)
    Múlt7en én voltam a délutános, így én meséltem lefekvéskor. Szereztem a netről pár Karácsonyos mesét, és minden nap másikat olvastam fel.Meggyújtottam a sok gyertyát a szekrényeken, asztalokon, az Adventi-koszorú gyertyái is égtek, karácsonyi illatú párologtató gőzölgött,halkan gyönyörű Karácsonyi dalok szóltak, majd mikor lefeküdtek, elhalkítottam és kezdődött a mese. Igazi karácsonyi hangulatot tudtam varázsolni.És olyan jó volt, hogy a gyerekek is átvették ezt a hangulatot és aranycsillagbogarak voltak.Egymást takargatták lefekvéskor, simogatták egymás fejét, odaadták egymásnak az alvókáikat...és látták rajtam, hogy mennyire meghatnak ezzel.Olyan szép volt.:) Ekkor lett karácsonyi hangulatom igazán!
    Szombaton is munkanap volt, de nevelés nélküli,én és még 2 kolleginám szerveztük a programokat és sütöttük a pizzát.Pénteken este itt sütöttük meg nálunk az 5 tepsi pizzát.:)Kicsit be is csiccsentettek, (én bebasztam) :) táncoltunk, meg ilyenek.:)
    Fél2-kor feküdtünk le,és 5:45-kor keltünk. Épp akkor jött haza Laci, mert koncertezett.:))))
    Iszonyat jó hangulat volt a nevelés nélkülin.Én nagyon merész feladatokat is tettem be, amire azt monda a másik két szervező, h ne tegyük be, mert sokaknak nem fog tetszeni.Én meg erre elkeseredtem és feldühödtem,h mi az h egy évben egyszer nem tudják magukat elengedni teljesen???Erre mondták, h jó, majd meglátjuk.
    Kitaláltam, h kezdjünk egy Welcome drink-kel :) ami be is jött.:)))))
    És annyira jó volt végig a buli, mindenki elengedte magát és senkinek semmi ellen nem volt ellenvetése.:))) És meg lettem dícsérve, h ilyen jó hangulat és programok nem voltak még soha.:) Be is csittentett a banda egy picit (persze volt aki nem ivott9. A főnököm (50-52 éves) csinált Bélííízt meg narancsvodkát.:) És a végén a plafonra vetítettünk diafilmet Leninről (amit régen vetítettek a gyerekeknek), mi meg a szőnyegen feküdtünk és én meséltem el.:) Ott fetrengtünk a főnökömmel, meg még egy páran, a többiek meg ott röhögtek rajtunk, h milyen hülyék vagyunk.:))))
    Szóval nagyon jó volt.

    VálaszTörlés
  9. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  10. Aznap (szombaton)mentünk a Kalapáccsal Debrecenbe...nah az is kalandos volt!!!Olyan hófúvást én még nem láttam.Nagyon durva volt. Mindenki az útra koncentrált a buszban és egyedül csak én élveztem.:))) Mindenki vészvillogóval közlekedett. 4 óra alatt értünk le Debrecenbe. Iszonyat durva volt, nem láttuk a leágazásokat sem, néha még az utat sem.:))))))) Kalandos volt!!! Nekem nagyon tetszett! Reggel fél8-ra értünk haza, a kapun alig bírtunk bemenni, fél lábszárig ért a hó.Nah, én azonnal új erőre kaptam és gondoltam, még lelapátolom a havat. Nem voltam álmos, annyira gyönyörű volt minden, hogy élvezni akartam még sokáig. Le is lapátoltam egy óra alatt, közben kinn voltak a szomszédok is, akik "Jó munkát" kívántak, én meg viszont, és annyira jó volt a hangulat.:) Majd egy pár kép készítése és egy forró zuhany után bebújtam Laci mellé, aki már rég durmolt.:)))
    Másnap dagadt mandulával ébredtem. Egész nap csak döglöttem, ettem a C-vitamint, meg ittam a teát.
    Hétfőn nagyon kalandos napunk volt. Fél 11-kor elindultunk a városba vásárolni még ezt meg azt. Késtek a vonatok nagyon durván. Egy órát vártunk a vonatra Ecseren, plusz egy óra volt, míg megtette a vonat a 20 perces utat. Úgyohy 2 óra alatt értünk be a Keletibe.:))) Hangszerboltoztunk, meg Westendeztünk, ebédeltünk, aztán vettünk a Lehel csarnokban pacalt, meg hátszínt Karácsonyra, csirkecombot, és csirkemellet.
    Majd go haza. Hazafelé is késtek a vonatok, ráadásul eldumáltuk az időt lacival és nem szálltunk le Ecseren.:))) XD Így egy megállóval később, Maglódon szálltunk le. De nem tudták megmondani, mikor jön vonat visszafelé, így átgyalogoltunk.:)))) A rohadt hidegbe, vazee.:) Röppke 45 perc volt. e úgy gondoltuk, h ha szoptunk, szopjunk rendesen, így még vettünk egy fát is, így a csomagokkat és a fával vonszoltuk haza magunkat. Itthon szusszantunk egyet, meg ettünk, majd elmentünk bevásárolni a Tescoba Szilveszterre, merthogy nálunk lesz a buli.:)) Állat lesz!
    Ma meg csirkecombot sütöttem krumplipürével,meg elvégzem az utolsó simításokat a házon, h szép legyen minden.
    Holnap meg megyünk Tökölre a börtönbe a Zorallal. ÉN IS TÁNCOLOK!!!!!!:)))))))))))))))))))))))))))))))
    Olyan jó! Úgy örülök!
    24.-én délben megyünk a Laci Anyukájához.
    25.-én Zorall a Wigwamban...:))))))))) Csudaribanc ruhát vettem.:))))))
    26.-án Kowára megyünk a Wigwamba...csajbuliiiiiiiiiiiiiii :)))
    27.-én go Túrkeve,
    29.-én onnan TCS Debrecen Ágival, Ritával!!!!!!!!!!!ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
    30.-án jön velem Ági Ecserre, és 31.-én buliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
    1.-én is maradnak a vendégek...ugyanis 2.-án csapatostúúúl megyünk a Wigwamba Rock and roll Swindle-re...:)))))
    XD
    Nah ilyenek a napjaim...mint mindig
    ÁLLLATKIRÁÁÁLY LESZ ÉS STOOOOONERRRRRRR
    Hasonló jókat Nektek!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  11. "Kicsikét be vagyok pipázva,
    lehet hogy el is vagyok ázva
    lehet,hogy a kelleténél néha télleg
    többet hibázva,
    de valahogy eljutok arra a pontra,
    hogy majd gondolkodom naponta
    arról a szőke lányról,aki a hajamat az
    éjjel befonta!"
    :)))
    NEMSOKÁ TANKCSAPDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!
    ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ

    VálaszTörlés
  12. http://www.youtube.com/watch?v=ez-b2kXlUjw&feature=PlayList&p=D2A3E990810945CC&playnext=1&playnext_from=PL&index=19

    VálaszTörlés
  13. Aj, Sicu! Olyan jó volt olvasni, hogy milyen pörgősek a napjaid! :( Én vasárnap lebetegedtem, 2 napig 39 fokos lázzal feküdtem, és az elmúlt 3 napot komplett átaludtam. :( És kimaradtam minden készülődésből.. :((((( Nem tudtam sütit sütni anyuval, mert nem kéne elfertőzni mindenkit, díszíteni a lakást, vásárolni se... :'((( Most tértem magamhoz, de még hőemelkedésem van, úgyhogy max. sütögethetek bemosakodás után... :D
    A disznóölésről majd beszámolok, annyira még nem vagyok jól... :D
    CSókoltatok mindenkit! És kellemes ünnepeket! ;) :*

    VálaszTörlés
  14. Csősztök!
    Itt nyomom Szekszárdon.Tudom már mit szeretek a
    karácsonyban.Az evés-IVÁS-t! Nem soká megyünk Manka nagybátyjáékhoz.Akkor kezdődik a jó kis
    szekszárdi bogrács halászlé főzése + pálesz party.Király.
    Sicu! De rég találkoztunk már vazzze! Új évben
    minimum ütközzünk már kicsit hugi!!!
    Mondjuk olyan fasza részletes bejegyzéseid vannak,hogy már félig ott vagyok néha:-)

    Bernie! Mi volt focin? Meg van a serleg?:-)))
    Pénteken kenjük Martfűre!
    Emberek! Szilveszter? Legyen már valami nagy össznépi!!! Annyira vágyok rá,hogy az egész banda együtt legyen egyszerre egy helyen!!!!!
    Váááááááááááááááááááááááááááááááááá!!!!!!!'"+%/
    Már olyan régen volt ilyen! Mindig csak "darabokban" bandázunk!
    Jó evés-ivást mindenkinek!!!

    VálaszTörlés
  15. NAGYON-NAGYON-NAGYON BOLDOG,STOOOONER KARÁCSONYT KÍVÁNOK MINDENKINEK!!!!!!!!!;)

    Szesztikém, remélem, meggyógyultál, de lehet még ma felhílak!:)
    Bátyó!Mindenképp csinálok szülinapi partyt, megbeszélem Losyval, h nála legyen!!!Ez lesz a Si-Lo feszt, amit már régóta tervezünk.:)))

    Mi most jöttünk haza Anyóstól, kezdem főzni a pacalt, meg sütni a sajttal töltött csirkemellet!:)
    Laci meg épp faragja a fát a talpba.:)))

    nap odabasztunk kicsit Brigi Zorallinával a börtönben!!!:) Ketten táncoltunk, Dóri nem volt...tüzeztünk is..:))))))))))))))) Majdnem felgyújtottuk a háttérvásznat!:)))))
    Majd mutatok fényképeket, mert van 1-2.:)))

    Teljen Nektek nagy szeretetben a Karácsony
    Nagyon szeretlek Titeket!
    Ezt meg a gyerekeknek tanítottam:

    Karácsony ünnepén az a kívánságom,
    legyen boldog mindenki
    ezen a világon!
    Itt is, ott is, mindenütt,
    legyen olyan béke,
    mint amilyen bent lakik az emberek szívében!!!

    VálaszTörlés
  16. Jajj! Én meg utálom az evést gyerekek, az ivást annál inkább! :) A sok szart tömni a testbe meg még jobban! Yeeeeeeeeaaaaaaaaah! Szilveszterkor még nemtom mit nyomok, Vera dolgozik, ő nem szilveszterezik, de majd helyette is megünneplem az új kibaszott évet! Ti kis naív fasszopók! :)Jó volt a foci! Végülis szinte afterba nyomtuk! De nem baj, így is jó volt! Te meg egy büdös csicska voltál Laci, mert basztál lejönni! Biztos fáradt voltál, és aludtál délután 5-ig te nyomorék halott fasz! Na akkor további boldog ünnepeket! Csááááá

    VálaszTörlés
  17. Boldog Karácsonyt Gyerekek!
    Köszönöm, megmaradok, csak a tüdőbajom van még meg... :))) Érezzétek ma nagyon jól magatokat! A Si-Lo Feszt előtt meg szólni, oszt érkezem én is! ;))) Szeretlek titeket kis buzik! :)))

    VálaszTörlés
  18. A távoli hegytetőn csillag táncol a havon,

    A szobában gyertya sejlik sötét alkonyon.

    A kályhában parázs, mintha álom lenne,

    Karácsonyfát körülállják békességben, csendben.

    Boldog Karácsonyt!

    VálaszTörlés
  19. Hozzánk a Jézuska cross motoron érkezett.
    Udvarunkon pörgött-forgott,kapartatott,fékezett.
    Az ablakból lestük szegényt,nagyon sokat bénázott.
    Míg egy jobbos mandinerben igen nagyot fikázott!!!
    Ezúton kívánok Boldog Karácsonyt!!!
    :)))))))))))))))))))))))

    VálaszTörlés
  20. Na csá! :)

    Nem kaptam semmit! :-D
    Pfffúúú gyerekek nagyon durva szent estei buliban voltam. Anyám tesójáéknál voltunk, és reggel 5-ig piáltunk mint a szar! Igazi Stoner szent este volt! Aztán egyik unokahúgom úgy kicsapta magát, hogy széthányta a WC-t, meg a pulcsiját gatyáját, és ott feküdt a wc-ben úgy hogy a haja lógott a wc kagylóban! Mi meg ki akartuk szedni, de nem lehetett mozdítani. Olyan volt mint egy halott! Próbáltuk titokban tartani hogy szarul van, de aztán kijött az anyja és meglátta! :-D Nagyon durva látvány volt! Én meg mondtam neki vigasztalás képen, hogy nyugi túléli, csak most egy kicsit szarul van! :) Aztán elkezdtünk pókerezni, persze taroltam mint a szar! Kemény házibulit megszégyenítő szent este volt ez, ami nem a családról szólt, hanem hogy minél jobban basszuk szét magunkat a szülők előtt! Unokaöcsémmel megittunk egy üveg whiskey-t, egy üveg napoleont, két üveg bort, egy tucatt sört, meg még a fasz tudja hogy mit! :-D Igen! Az ilyen szent estéket szeretem, ez a karácsony nem az üljük körbe a fát és énekeljünk! :-D Jajj olyan jó volt! Na B.U.É.K.! Szeretlek titeket!

    VálaszTörlés
  21. Ja és még annyit, hogy rock&roll szilvesztert tartok, és aki gondolja az csatlakozhat! Ne hívjatok sehová, mert nem megyek! Otthon kezdek majd egy tonna piával, aztán meg go csak úgy találomra valahová! Improvizatív szilvesztert nyomatok! Mindent aznap találok ki, ahogy jön! :-) Vera meg lehet hogy dolgozik szilveszterkor! :( Szomi vagyok! :(

    VálaszTörlés
  22. Sziasztok!
    Én kaptam egy csudiszép piros törölköző, Szeszti hímzéssel, hogy tesóm ne tudja lenyúlni, ha lusta előkaparni a kupacából:D , egy babafürdetőt, a vámpír bőrömre, egy üveg tokaji bort, és egy párnának összecsatolható plüssmalacooot!!! :DDD Annyira aranyos! :D Ja, és másnap jött egy kedves barátom, aki tudta, hogy törölközőt szeretnék. És mit kaptam? Egy bordó törölközőt, Eszter hímzéssel... xDDDDDD El vagyok látva törcsivel... :DDDD
    A szenteste rövid volt, de velős,ajándékoztunk, bekajáltunk, kicsit még ökörködtünk, meg ittunk, aztán kissé becsípve mindenki ment aludni. :)))))
    Szeretlek titeket!!! :)

    VálaszTörlés
  23. Jááááájjjj
    Én meg kaptam egy melegszendvics sütőt, (nem bermudásat) olyat, amivel olyan melegszendvicset lehet csinálni, mint a Párkány utcában a kis melegszendvicsesnél.:) Olyat szerettem volna. Meg kaptam egy Csőrikés mobiltokot is.:)
    Laci meg kapott tőlem 2 sólámpát, meg probiotikumot, aloe verásat (Vera tanácsára) :) , az allergiájára összpontosítottam... de kapott zoknikat is.:)
    Gyönyörű volt a Karácsonyunk. Meghitt...olyan,a milyennek én szeretem.
    Finom lett a pacal, a töltött hús, saláta, köret, meg minden.:)
    Gyönyörű a karácsonyfa...gyertyák gyújtva mindenhol, finom Tokaji bort iszogattunk...(én már főzés közben betoltam egy Dankót...:) ). Szóval...álom...
    Tnap meg Wigwamban voltunk Zorallon..az sem volt rossz...mindenkinek nagyon tetszett a szerelésem...volt is összetűzés...egy motoros arc egymás után vagy 3szor fogta meg a seggem, vazze én meg elkaptam a kezét, nagyon megszorítottam, és mondtam, h "ezt ne próbáld meg mégegyszer"...és úgy nézett ki, mintha kificamítottam volna az ujját, m nagyon feldagadt... :)))) Pedig nem volt kis darab...meg voltak még körülötte páran.:)
    A múltkor meg egy másik dögrészeg srácot fojtogattam meg emiatt a Wigwamban...alig bírtak leszedni róla...hmm...így jár aki fasz!!!Nagyon felbasztak. Mit képzelnek?Lacinak esélye nem lett volna szólni neki , m én hamarabb elintéztem.:)))))
    Remélem, megyünk ma Kowára Dórival.
    Holnap meg Go Túrkeve...ott is ajándék hegyek!!:)))))

    VálaszTörlés
  24. És én is nagyon szeretlek Titeket!!!

    VálaszTörlés
  25. Nem mentem Kowára...mire Dóri szólt, h végzett, full bepunnyadtam, pedig puccba vágva, kikenve itt néztem a TV-t...még karácsonyi hangulatom van, olyan meghitt, otthonülős.
    Inkább megnéztem a Reszkessetek betörők 2-t, meg a többi filmet...melegszendvicset készítek az új sütőmben.:) és forró teát iszom. Laci majd hajnalban érkezik, Zorall van Fehérgyarmaton.
    Nah jóccaka.

    VálaszTörlés
  26. Bassza meg, és még két napot dolgozok a két ünnep közt! ÁÁÁÁ Ma meg holnap! Aztán duhaj! Szeszti, te hogy jössz Pestre? Ja valahol visszább megvan! :) Szét ettem magam, ahoz képest, hogy nem szeretek enni! :-D
    Akkor gooooo :)

    VálaszTörlés
  27. Szeva Négerek!!:)

    Mindenkinek bódog karit meg ilyenek.
    Köszönöm a jókívánságokat arik vagytok aki meg elfelejtett az bekaphatja:)
    Szilveszter Zsuzsival meg a gyerekekkel de ha nem lesztek nagyon kész akkor 1-2 órára összefuthatunk. Családos vagyok gecik.......:)
    Na csokika

    VálaszTörlés
  28. Na szeva!
    Börni! Én ma megyek, meló után, mert ugye én is dolgozom, hogy bassza meg a kurva élet... :D Nem tudom még, hogy hogy lesz, elvileg egy kedves barátommal a zenekari próbájukra megyek este, viszont holnap csak 4kor kezdődik az ivás... :D Jön Netty is, fasza lesz! :D MAjd felhívlak, ha úgy alakul, hogy ivászat, jó? :)
    Troli meg olyan csicska, mint Sicu... :D
    NA kapjátok be! :) Pussssz!

    VálaszTörlés
  29. Kapjátok be.
    Csapdára sem megyek, be vagyok csicskulva és utálok mindent.
    Mégegy kurva év, amit le kell húznunk és valahogy úgy érzem, nem lesz jobb ez sem.
    Fos.
    Ma itthon ülök és még Rock and roll swindle-re sem megyek a rocktogonba.
    Nem akarok 2010-et.

    VálaszTörlés
  30. Mi ez a depresszió? Héy ébresztő!!!!!!!!!
    Hát itt a szilveszter! Szesztikém, meg mindenki...szilveszterkor buli van a párkányban! Aki akar az jöjjön, vagy nem jön, akkor ugorjon be egy picit! :-D lassan már csak egy nap van az évből! Ezt ki kell használni! :)
    Úgy hogy ébresztőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőő!

    VálaszTörlés
  31. Szííííasztok!

    Most indulok Barniehez inni ugyanis a szilveszterem a magas tátrában lesz 1 szálloda jakuziában a szerelmemmel! ....hiába....szar az élet!:D

    Na mindegy...

    :D

    Mindenkinek boldog újévet meg kapjátok be!!!!!

    Indulok is.

    Szeretem azokat akik olvassák ezt a szar blogot....
    na csőő!

    VálaszTörlés
  32. BUUUUUUUUUUÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉK!!! :-D

    VálaszTörlés
  33. Sicu! Ez nem te vagy! :) Tudom, hogy már jobb a kedved! ;) Eztet meg felejcsed el! :D
    Börni! Én még mindig be vagyok baszva, atom volt a szilveszter! xD Kár, hogy nem tudtunk együtt mulatni, de majd máskor! Szeretlek titeket!!! Boldog(abb) Új Évet!!!!!!!!!! :) :*****-

    VálaszTörlés
  34. Váááááááááááááááááááá
    2000000000001000000000000000000000
    :)
    Pfúúú gyerekek atom volt a szilveszter!
    Jó kis buli volt! Tetszett nagyon....
    Szarááá ittuk magunkat, meg kurva jót buliztunk! Jól kezdődött az év! :-D
    Yeeeeeeeeeeaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhh!

    VálaszTörlés
  35. BUÉK! Akinek nem mondhattam személyesen...

    VálaszTörlés
  36. Na gecc itt vagyunk a Trolinál, buli van!
    Basszuk neki mint a geci! :-D
    Dabis Zsé, Mátéé, Liedloaff, Troll-R, Bernie!
    Yeaaaaahhhhhhh!

    VálaszTörlés
  37. jahhhh...
    itt vannak
    kurvafain az egész , mindenki be van baszva.
    másznak mint a fóka.
    szeretném ha itt lennétek

    csoki

    puszi Sicu, Szeszti:)

    VálaszTörlés
  38. Nemrég jöttem a toxikológiáról!
    Mindenkinek bujék!

    VálaszTörlés
  39. Gyerekek! Vera felvetette egy közös pótszilvezster lehetőségét!!! Mit szólnátok hozzá? ;) Én nagyon-nagyon szeretném!!! Na, na? :)))

    VálaszTörlés
  40. BUUUUÉÉÉÉKKKKKKKKKKKKK!!!!!!

    Nah gyerekek, még most tértem magamhoz...:)))
    Állat volt a Szliveszter, 18- an voltunk itt nálunk.
    Ittunk, folyt a pia, de bazz annyi kaja volt...mindenki majdnem kidurrant.
    Volt itt egy 5 éves kisgyerek is, és azt játszottuk, h utánoztam, ahogy táncol...nagyon tetszett neki. Hát még a többieknek!!!XD
    Netzharisnyára horzsolódott a lábam, m nekifutásból térden csúsztam a parkettán...XD

    2.-án meg R'n'R Swindle volt a Wigwamban...uhh vazze nagyon benyomtam!!!XD
    Csomó vendég, mirigyék, Csányi Szabi, volt Wild Side, Carmen, Mashine Mouse, Csordás Tibi,Kiss Forever...a régi Tüzsvíz (első rock club) törzsvendégei Ők.Állat storykat hallottam...ki hogy szopatta a csajokat!XD
    A kedvenc storym, hogy valamelyik megkúrt egy apácát , és utána az apáca kitépte a nyakából a keresztet és eldobta...XD
    Reggel 6-kor értünk haza.

    Holnap meg megyünk a József Attila Színházba. Lacinak van ott egy színész ismerőse,(aki a pirospöttyös reklámba szerepel) aki tud nekünk ócsón jegyeket!:)
    Nem mentem ma Kangoo-ra...nem volt erőm. Majd jövő7en.
    Támogatom a pótszilveszteri-Losy-Sicu szülinapünneplős egybepartyt!!!
    Csóóóközön!!!!

    VálaszTörlés
  41. ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ

    KOWA VISSZAMEGY A BLACK OUTBA!!!!!!!!ÉS JAN.19.-ÉN LESZ A CSÁNYI SZABI MEGLEPETÉS SZÜLINAPJÁN ÚJRA!!!!!

    ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ

    VálaszTörlés
  42. Sicu! Bazz, az a Carmen, amiben Pinyő, Laci, meg Ede is játszottak? :OOO Ne basszál már, én imádtam azt a zenekart!!! Azaz imádom! :))))
    A bulit meg összeegyeztetjük! ;)
    Csóóók!

    VálaszTörlés
  43. Megint ez a rohadt meló afszkivan!!!!
    Durva volt a pótszilveszter....pfffff okádtam mint a szar.
    Mondjuk mindenki elég komolyan nézett ki.
    Nyomhatunk még 1-et, szülinapokkal egybekötve:D
    Na... hajtom ezt a kibaszott mókuskereket.

    sziasztok stonerek

    VálaszTörlés
  44. itt szeretném még megjegyezni, hogy ti is nagyon hiányoztatok szilveszterkor. Dabis, Bagi;)

    VálaszTörlés
  45. Így van, Szesztikém!
    Meg ott volt Veres Gabi is, aki amikor beléptem az öltözőbe, épp a farkát mutogatta egy régi agyonbaszott kurvának...majd azért esedezett, h ne nézzem már őt ilyennek.:) XD Mondom nyugi,nem kaptam sokkot!!!XD

    A bulit a 16.-i 7végén kell csinálni!!!! Kinek jóóó?????

    VálaszTörlés
  46. GYááááá!!!! Beszarok! Mérnem szótááá? :((( Pinyő is ottvolt?
    Hát nekem jó, csak akkor 18-19-20-ra szabadságot kell kivennem... xDDDDD
    Én bennevagyok! :)

    VálaszTörlés
  47. Tegnap beszéltem Losyval. Még nem tudja, melyik 7vége jó Neki, de jövő7 szerdáig visszaszól!

    Tegnap tök jó volt az oviban, meg ma is.:)
    Hamar kimentünk a gyerekekkel tegnap , hogy a szűz hóba az én csoportom mehessen bele.:)
    Angyalkáztunk, hóembert építettünk, rájuk szórtam a havat a fáról, szánkóztunk. Nagyon állat volt. Midenki csuron víz lett.:))))) Imádom a nagy havat!!!!

    Ma is volt hógolyózás, meg minden, de ma nem én mentem le Velük, mert verebeket, cinkét, meg madáretetőt festettem az ablakra.:)) Nagyon szép lett!

    Tegnap ovi után miután elintéztem a Postát meg az OTP-t, elmentem sétálni és tök jól esett.:) Betévedtem egy papírboltba, és vettem csillogós pillangós matricákat, miket már fel is ragasztottam a gépemre, :) meg vettem tapétavágó kést, hogy legyen a zsebemben, m a nyóckerben nem tudni...:) az a biztos, mit nekem gázspray!!:) A múltkor a régi tapétavágómat benn hagytam a börtönben, m ki kellett pakolni az éles dolgokat.:))))

    Kedden meg voltunk a József Attila Színházban, megnéztük a Kölcsönlakás c. bohózatot. Nagyon állat volt!!! Annyit röhögtünk! Meg az volt a fasza, h 3500 helyett csak 600 volt a jegyünk, m egy ismerősünk, Dányi Krisztián vendégeiként mentünk be, és hátul voltunk a színpad mögött, ahol a színészek. Itt keressétek meg Kriszt:
    http://www.jozsefattilaszinhaz.hu/index.php?option=com_content&view=section&layout=tarsulat&id=5&Itemid=6
    Bemutatott minket Gesztesinek, Fehér Annának (Szomszédok) meg egy pár színésznek még.:))) Olyan jó és érdekes volt a színfalak mögött!!!! Utána Krisz elvitt minket a Keletibe.:) A Szekeres Andris szomszédja amúgy, volt a múltkor Zorallon is. Meg a Szív utcában lakott régebben Laci boltjával szemben.A piros pötty reklámban is ő volt.

    Holnap hajfestééés!!!!:))))))

    Jelezzetek már a bulival kapcsolatban, többiek!!!:)

    VálaszTörlés
  48. Szeva mindenki!
    Akkor jelzek... Nekem a 15-e péntek lenne a jó a pótszilveszternek. Ami ugye ilyen "Lo-Si" Feszt is egyben?!? Qrva jól hangzik:-)
    Csütörtökön meg gyertek a Führer Kertbe!!!
    SOAB és még sokan mások!

    VálaszTörlés
  49. Ehh... én pénteken még dolgozom, a szombat-vasárnap nem lenne jobb?:D Legalábbis nekem jobb volna.

    VálaszTörlés
  50. Nah akkor irány valahová...mondjuk Zsoltival Bonczáékhoz...XD

    VálaszTörlés
  51. Hát... a tnapi buli nem volt valami nagy durranás...mindenki előző nap rugott be és kivoltak.De legalább nem ültem itthon magam...

    VálaszTörlés
  52. Az enyém atom volt!!! Reggel 7-ig ittam... xD Valamikor fél 8-ra értem haza, aludtam 2-ig, felhívtam Sicut, elmesélte, hogy uncsi volt és szar a bulija:D de ugyanolyan részeg voltam, mint amikor lefeküdtem... :D Úgyhogy aludtam este 7-ig tovább... :D Aztakurva, de kivagyok. :D

    VálaszTörlés
  53. Erre a tetves blogra meg nem ír senki, csak mi.
    Meg azt hittem, bulizunk együtt egy jót 7végén, erre nem.:(
    :(((((((((((((((((((((((
    Úgy elkeseredtem.:((((((
    Most meg nem mentem dolgozni a sztrájk miatt.
    Elvisszük a Skodát autóvillamosságishoz.
    Ajj bulizniiiiii akarooooooook veletek!!!
    ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
    Mindjárt bőgök vazze.:(((((

    VálaszTörlés
  54. Ahogy ezt leírtam, kiderült, h holnap Ramones mania helyett lesz Zorall a Dürer kertben...XD VÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
    Van egy olyan sanda gyanúm, h bebaszok...XD

    VálaszTörlés
  55. Sicu, ne akadj ki! Megógyuk! ;) Dabis még nem is reagált, meg a Troller se! ;)))
    Szeretlek te kis makiházi! :)))) :*

    VálaszTörlés
  56. Na he vagyok, csak nem volt netem, mert beszart a routerünk! :( Ja vágom hogy nem lesz buli!
    Troll-R meg délután nyomja a melót, ezért meg van halva, és egy büdös kis csicska! Mi van a skodába nincs áram? :) Amúgy meg szinte semmire nincs időm! A kurva tetves kibaszott életbe! :) Kurva meló...ez van....basszameg! :) No nem baj! Akkor is ROCK! :D

    VálaszTörlés
  57. Ilyen ez a munka!Üdv. a klubban!:))))
    A Skodába nincs áram gebg!:)))))
    Vagy akksi baja van, vagy generátor...jobban örülnék az akksinak,m az óóócsóóóbb!
    Pedig már basznám kerékre!!!
    Ma nem is volt Zorall... a kibaszott bkv sztrájk miatt elmaradt. A kurva anyjukat!!!!!
    Holnaptól meg a Máv is csatlakozik...miért is ne???Persze...basszanak csak ki az emberrel...rohadékok!(Bocs Dabis) :)))

    Húúúúúúúúúú szomabaton buliiiii jön Szeszti ,meg Troll, Zsuzsi, Laci, Manka, kolleginám, Lipi...jeeeeeeeeeeeeeeeee aki tud, az csatlakozzon!!!
    Szülinappppppppppppppppppppppppppp :)))))))

    És kedden meg Black Out a Wigwamban újra Kowával,500 a belépő, 8-kor kezdődik....
    ééééééééééééééééééééssss basszuk neki igaz, Vera és Szeszti??!!!
    Gyertek mindahányan!!!!

    Tegnap felénekeltem a dalokat az együtteshez, vokláoztam is és kurva jó lett!:))))
    VERETJÜK A ROOOOOCCCCKKKKKKOT!!!

    VálaszTörlés
  58. JÓÓÓÓÓHOGY!!! Börni, te vagy a csicska, meg Losy, hogy nem jöttök!!! xDDD
    Én sem tudom, hogy jutok fel Pöstre... De megoldom! :)
    És basszuk nekiiii!!!!!!!! :)))

    VálaszTörlés
  59. Igazad van Szeszti....
    Ez a Bernie tényleg 1 csicska.
    Még nem beszéltem Zuzuval, de fogok:)

    csoki

    VálaszTörlés
  60. Akkor beszéljél vele, mert irgum-burgum lesz! :)

    VálaszTörlés
  61. Ja, amúgymeg Börni! A közös képek közé tegyél már az enyémekből is! Én is ott akarok lenni!!! :)))))))

    VálaszTörlés
  62. Jajj Troll-R te kis büdös csicska! :-D Kussoljáááá heeee! Te is Szeszti! :-D Jól van rakok fel képeket! Majd ha egyszer eljutok addig! :) Én is mennék szívesen, csak ma megyek haza Martfűre! No de majd legközelebb! :)

    VálaszTörlés
  63. Szopjál le a legközelebbeddel!!! :D

    VálaszTörlés
  64. Semmi baj KOÓS:-)!
    Már dumáltam Szesztivel!
    Szeszti,mikor jössz?
    Hova megyünk?

    VálaszTörlés
  65. A csicskák leszophatnak engem is! A látensfaszomat!:)
    Én már tegnap is odabasztam Tatabányán Kalapácson,mentek is a körsms-ek!Bocs!:)
    Troll meg egy nagy büdös csicska, mert visszamondta!:((( :)))))
    2 nap és 24 leszek, gebg!!!!:)))

    VálaszTörlés
  66. BOLDOG STONER SZÜLINAPOT LOSYYYYY!!!!!!!
    Este go Losyhoz, most beszéltem Vele!!!!!VÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ

    VálaszTörlés
  67. Nah gyerekek, az előbb bőgtem szarrá magam...
    Anyukámmal beszéltem és mondta, h egy hete azt terveztésk, hogy meglepiből eljönnek Ecserre ma.De mivel egy hete mondtam Nekik, hogy bulit szerveztünk, ezért úgy döntöttek, nem jönnek.:((( És ezt most mondta nekem, én meg kiakadtam.Másfél órát bőgtem. Meg azt is mondta, hogy mennyire várnak jövő 7végén, meg h a kedvenc tortám lesz, meg készülnek nagyon...:))) Annyira meghatódtam. Olyan szerencsés vagyok, h ilyen családom van. A világ legjobb Anyukája. Olyan rossz, h ilyen távol vannak. És olyan jók voltak a régi szülinapozások...jött a család pont a szülinapomon és hatalmas röhögések, ivászatok és ez volt egész 20 éves koromig minden évben. Csak utána már nem lehetett megoldani. És jövő7en nem tud velem jönni Laci, mert pénteken is és szombaton is Zorallkodik...és ez is olyan rossz, h kimarad a családi szülinapozásból. De hétfőn elmegyünk moziba meg vacsorázni kettesben...
    Annyira meghatódom mindig a szülinapom környékén. Olyan fontossá tették Anyuék.:)
    Hangulatingadozások törnek rám,de sokkal sűrűbben, mint egyébként.
    Ahogy öregszem, egyre nehezebb minden. Várom álmaim beteljesedését, ami egy hatalmas mesebeli lakzi, meg két gyerek, meg zenekar, és ROCK!Nem is kell más.
    És még csak 24 éves vagyok és máris érzem az élet nehézségeit...mi lesz még később? Lesz egyáltalán később? Megengedi a világ, hogy beteljesüljenek az álmaim?Félek.
    De hagyjuk ezt most. Most az bánt, hogy nem lesz ott minden Stoner ma. Annak viszont örülök, hogy páran ott leszünk és végre találkozok azokkal, akiket már rég láttam.
    :)))

    VálaszTörlés
  68. Nem szabad egyedül maradnom, mert túl sokat agyalok...:)))

    VálaszTörlés
  69. Azért mert csicska vagy te is Sicu!!!:)

    VálaszTörlés