2010. január 16., szombat

2010 TERVEK!

2010 is Stoner év!
Ne feledjük el, hogy ebben az évben is
össze kell tartanunk! Ebben az évben is meg kell
csinálnunk a kötelező bulikat, amik elengedhetetlenek!
A cél az, hogy a nyáron legalább 2 Stoner Team fesztivál
megrendezésre kerüljön! A helyszíneken már most el lehet kezdeni
kattogni. Ha valakinek van valami jó ötlete az egyből írja meg!
A távolság nem szabad hogy közénk álljon! Én azt mondom, hogy
az ország bármely területén megcsinálhatjuk ezeket a bulikat!
Sőt jobb is lenne valami igazi helyszínváltoztatás.
Ebben az évben az élő zenét is jó lenne megoldani. Basszott
fasza lenne egy saját fesztivál élő zenével! Vagy nem? :)
Elég időnk van megszervezni mindent, hisz még csak január van!
Az első fesztiválnak a szokásos időpontot gondoltam, valamikor
június elején, és ezt majd követné egy nyárbúcsúztató, valamikor
szeptemberben! Most nagyon odabaszunk gyerekek. Nincs kegyelem! :-D
2010 kerek szám tehát mindent bele alapon kell nyomnunk!
Sok embert kell magunk mellé állítani, és kurva nagy fesztivált csinálni!
Ez a terv az évre! És tudom hogy megcsináljuk! Yeeeeaaaaaaaaah!

64 megjegyzés:

  1. VÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
    Itt basszuk Losynál és minden csicska bánhatja, h nincs itt!!!!
    És jók a tervek!!! Benne vagyunk kollektíven!!;)
    Állat!!!!!!!!
    VÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
    Szülinapi party és utószilveszter!:D

    VálaszTörlés
  2. Losy,Judit,Attila,Heni,Vali,Szeszti,Sicu,Joker

    VálaszTörlés
  3. Si-Lo feszt, Hóvirág feszt, Lo-Si feszt
    És nemsoká jönnek Dabisék is!!!!:)))))
    Aki nincs itt, az hiányzik!
    Lehet h Lompy is jön!

    VálaszTörlés
  4. már itt vannak áté meg mégegy Judit...és bebasztam....de úg yáállatzul

    VálaszTörlés
  5. ......csicska......:)

    VálaszTörlés
  6. Na akkor jó volt a buli úgy látom! :)
    Örülök neki! Losynak meg itt is Boldog szülinapot! :) Yeeaaahhh

    VálaszTörlés
  7. Nah akkor ma Csányi Szabi szülinap, újra Kowával!!!:))))
    Megyünk!!!
    Kár, h nem jössz, Vera!!!:(((
    Együtt lett volna a Pindúr-pandúr csapat!

    GOGOGO!!!

    VálaszTörlés
  8. Ez jött ki Facebook-on:

    Ki vagy mi voltál előző életedben?

    Elvis Presley
    A tánc és a zene az életed. Minden ami körülvesz energetikus, színpompás és másokat is lenyugöz. Sokan irigyelnek is amiatt, hogy számodra a világ egy körtánc csupán.

    VálaszTörlés
  9. Erre tegnap kaptam egy horoszkópos képeslapot Anyuéktól és benne volt, h Elvis is bak...XD

    VálaszTörlés
  10. Na jol van! Ez fasza! ELVIS EL! Ez a geci angol billentyuzet, bocs erte! Dolgozok basszatok meg! Szopom a faszt! AAAAAA

    VálaszTörlés
  11. Hát Börnikém... Komolyan olyan meghatóan írtad le ezeket a terveket... :D MOndjuk akkor idén tényleg meg lehetne csinálni a Szeszti-Fesztet a nyéki félszigeten... :P Helyváltoztatás, meg minden... :P Naaaaa? :))))
    És amúgy kajak csicskák vagytok! :D Kurvanagy buli volt Losynál, majd mennek a képek fel a netre, linkelem, ha kész... :DDDD A Black-Out meg... áááá!!! :D
    Hiányoztok! :(

    VálaszTörlés
  12. Holnap GO Túrkeve egész 7végére!:D
    Szülinapünneplés folyt.köv.:)

    Nemsoká indul a szenzomotoros tanfolyamom!:D
    Csak az lesz a gáz, h szombatonként lesz, meg nyáron...:( Kileszek mint az állat.És vagy 10 hónapig tart. Viszont havonta kapok érte bruttó 20ezret, h részt veszek rajta.:D Majd valahogy átvészelem. Amúgy nagyon hasznos lesz a továbbiakban, ha ezt elvégzem.

    Jaja, állat volt a Hóvirág-feszt!XD
    Ilonka odabaszott!Végre valami, ami lebaszott a lábamról mint az állat!Két Ilonka egy szervezetben nem fér meg!:D
    A pálinka-vakságról meg ne is beszéljünk...meg hogy nem volt rajtam egy ruhadarab sem, ami az enyém lett volna.:D
    És a fejjel a bokorbamenéés...
    Na és az hogy hánytam mint az állat...
    A szülinapomon(hétfőn) harmadnapos voltam..:D Az milyen??
    Áh, gyerekek!
    És, Szesztit meg úgy szeretem,h ha kutya lennék, felnyalnám a hányását!XD
    A Black Outon meg majdnem elsírtam magam néhányszor...annyira jó volt.Mivel 8-ra értünk haza, és csak 2 órát maradhattunk,mert másnap mennem kellett 7-re oviba, ezért gyorsan kellett bebasznom, de állítom negyednapos voltam, gebg, mert az 5 vbk 2 óra alatt kezdett olyan érzéseket kelteni bennem, mint az ILONKA, de csak halványan...még tisztulok.XD

    Hiányoztoooook!

    VálaszTörlés
  13. Azt hiszem, ennél szebben én sem foglalhattam volna össze Sicukám... :D

    VálaszTörlés
  14. Pfffuuuu az Ilonka az kemeny basszatok meg!
    En a baratnojetol a gina-tol voltam olyan rendesen kesz a mosogepen, meg egyszer regen! Biztos emlekeztek meg ra! Az sem volt semmi! De Ilonkat az soha! :) Meg Ginat sem! :-D
    Kepszakadas! Foldindulas! Gebg!
    Jol nyomtatok! Hahahaha

    VálaszTörlés
  15. Nagyon kemény volt!!!
    Én sem, soha,mert ennyire még nem voltam rosszul sohasem.
    De megnyugodtam.Végre találtam valamit, ami képes leállítani...XD
    Ezt mondogattam akkor is, mikor félholtan feküdtem az ágyban. Az agyam tiszta volt, de a testemmel nem tudtam mit kezdeni.
    Mindent hallottam és felfogtam,ami körülöttem volt, de ennyi.
    Fhú gebg.Soha többé semmit.

    VálaszTörlés
  16. Most meg Keviben voltam, megünnepeltük a szülinapomat.Olyan jó volt otthon.
    Anyu mellett aludtam mindkétszer.:D Úgy hiányzott már!
    Olyan jó érzés volt, hogy annyit készültek a szülinapomra!Kaptam csomó ajándékot,oroszkrém tortát.Nagyon, de nagyon jó volt!
    Meg hát ittunk mint az állat, de ez nem meglepő...a családomban mindenki állat, ezt mindig meg kell állapítanom.XD
    Ágival meg mindenkit szarrá vertünk csocsóban...:D Csak a szokásos.XD

    VálaszTörlés
  17. Na szeva mindenkinek!

    Szesztikém! Nagyon jól hangzik ez a fél-szigetes dolog.Legyen egy SZESZTI FESZT!!!

    Troli,mi van veled töki? Ráérsz a héten?

    Sicu! Szarul is néztél ki bazzee... Örülök,hogy túlélted.Viszonylag hamar erőre kaptál.Utána pont Puszedli nyomta a TV-ben:-)

    Szerveződgetünk az élő zene szempontjából is,nagyon be vagyok rá pörögve! VÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!!!

    VálaszTörlés
  18. Fhuúúú... én úgy örülök, hogy nem próbáltam ki az Ilonkát... elég volt a pálinka is nekem.. :)))) Sicu! Feltettem az iwiwre a képeket, remélem nem baj! Nyugi, cenzúráztam valamennyire! :DDDDDD
    Lacika! Azt simán megcsináljuk, az lesz az 1. SZESZTI FESZT!!! :))) ALig várom a nyarat!!! De azért ez a Hóvirág feszt is adta... :P Alig várom, hogy újra együtt legyünk!!!
    Most melózok, otthonról még írok, annyi mesélnivalóm van!!! :)
    Puszi mindnekinek!

    VálaszTörlés
  19. Fhúúú vazzee!
    Mindenképp nézzétek meg Szeszti iwiwét!!!:D
    Hát, igen. Van 1-2 kép, amit talán jobb is, h nem raktál fel!!!:D
    Jujj de jóóóó volt!!!
    Most meg itt a Zorall zenekar 3/5-öde, és stúdióznak gebg...vokáloznak, Attila már túl van fél üveg Jim Beam-en...egy álom válik valóra, h hallhatom!:D
    Pénteken go Érdre R'n'R Swindle-re, jövő7en meg Zorall farsang lesz a Wigwamban!Tök jóóó!
    Sexy Cowgirl leszek!;) Az oviban is, csak ott visszafogottabban!:)))
    Holnap meg összeülünk a kolleginákkal...annak sem lesz jó vége..:D
    Jajj, gyerekek!Én is várom már a feszteket!Oda már Skodával fogok érkezni!!!;) Állat lesz!!:)))

    VálaszTörlés
  20. http://kep.tar.hu/tar/galeriaim/50663998?o=0

    Íme a tököli Zorall Karácsony, Sicuval fűszerezve!:D

    VálaszTörlés
  21. ja nem jóó
    ez lesz az
    http://kep.tar.hu/buksicu/50663998#2

    És azért homályosak a képek,mert vaku nélkül fényképeztek sunyiban, mert nem lehetne...

    VálaszTörlés
  22. Ez a buli sem volt rossz:

    http://kep.tar.hu/buksicu/50382551/26453136#2

    VálaszTörlés
  23. bocs de nosztalgiázok...
    http://kep.tar.hu/buksicu/50382551/26452121#2

    VálaszTörlés
  24. Na durvák a képek basszátok meg! Király! Szesztikém raktam be új képeket ebben a geci blogba, és nem játsza le őket! nem tudom hogy miért! Kurva geci! ÁÁÁÁÁÁ tiszta ideg vagyok! Na mind1 Rock&Roll

    VálaszTörlés
  25. Na sziasztok. Mostanában eltűntem. Mint azt néhányan már tudjatok, azért, mert FŐNÖK LETTEM!!! Én viszem az egész kirendeltséget egyedül hétfőtől!!! Ááá!!! Annyira jó, hogy így bíznak bennem és a tudásomban, hogy rám merték bízni egész Északkelet-Magyarország intézését. Úgyhogy az északkelet-magyarországi Stoner Team maradék része melóügyileg is bevette az országrészt!!! :D Szóval ja, jó lesz ez! ;) Lesz sokkal több pénzem, úgyhogy tudok gyakrabban menni hozzátok! ;)
    Sicu megint megszállta a blogot... :P De nem baj, legalább ő ír! :D
    Bernárd! Biztosan azért, mert engem utál! :D Na majd ha olyan közös fesztiválos képek készülnek, hogy úúú, akkor biztos lejátsza majd! :P
    Ma meg megyünk Halásziba céges disznóölésre!!! :D Viszek két liter tokaji bort (édes, mint a méz, üt, mint a geci! :D), a volt főnököm meg másfél liter házit... :D Az előrejelzések szerint mindenki házibort, meg házipálinkát hoz. Annyi a bibi, hogy leszünk vagy 30-an... xDDDD Szép lesz... előre bocs, ha mennek az smsek! :D
    Szeretlek titeket gebg és hiányoztok már nagyon, főleg az a csicska Börni meg Lompy. Titeket már nagyon régen láttalak... :(
    Na csók nektek gyerekek!!!! :)))

    VálaszTörlés
  26. Na, a képtárban láttam a képeket! :))) Hallode Börn! A régebbi képek megvannak neked? Ha nem, küldök! ;)

    VálaszTörlés
  27. Nah én kaptam sms-t tegnap...de asszem én is küldtem...:)))
    Érden, a Borgödörben voltunk Rock and roll swindle-n, a szervezőnek szülinapja volt...XD
    Dóri értem jött az oviba, ott vertem át magam igazán odabaszósba...:)Már az autóban felpörögtünk Aerosmith-re...
    Folytatódott ott, h a Borgödörben 150ft volt a 2/1-es VBK...XD Sicuka meg benyelt egy pár pohárral...asszem 6-tal??Az 1,2 liter bor...plusz még ez meg az...XD
    Volt leszbi show is, Mészáros Dóriék...nah basszus, tejszínhaboztak...holnap megyünk tejszínhabot venni Lacival...ráindultam.XD
    Úgy felpörgettek még a csajok is...hogy utána Dórival alig bírtunk leállni.Állat vadmacska képek készültek rólunk!
    Szaszáéknál ébredtünk Lacival meztelenül.XD
    Az odaút valamennyire rémlik,Dóri vitt haza minket.Aztán ma délben hozott haza.Akkora hó esett regelre, hogy Dóriéknál alig tudtuk kiásni a kocsikat!:) Én örültem egyedül...XD
    Itthon még aludtunk egyet, meg ilyenek :) aztán jött Lajcsi, a Kalapács másik gityósa, tt alszik, mert ma meg holnap stúdióznak Lacival.A ma este is szép lesz...:)
    Én meg ellapátoltam a havat,olyan jó volt!!!Imádok havat lapátolni!Beszélgettem a szomszédokkal, mondták, h "Ez igen!Nem semmi, h nő lapátolja a havat!" XD Mondom, a nő csak félig igaz!:))) Tegnap is szopattam volna a csajokat!XD
    Most meg, mivel beígértem a srácoknak a paprikás krumplit vacsorára, ezért most azt főzök.
    Szesztikém, a te bulid sem lehetett semmi!XD
    Grat mégegyszer a főnökséghez!!;)
    Csók Nektek,Stonerek!

    VálaszTörlés
  28. Jah!Jövő7en meg Zorall farsang!!!!ÁÁÁÁÁÁÁÁ
    Alig várom!Az lesz még igazán állat!Cowgirl leszek, Szaszáék adtak kellékeket!:)

    VálaszTörlés
  29. Minden mosolyod, mozdulatod, szavad, őrzöm, mint hulló tárgyakat a föld. Elmémbe, mint a fémbe a savak, ösztöneimmel belemartalak, te kedves, szép alak, lényed ott minden lényeget kitölt. /József Attila/

    VálaszTörlés
  30. Netfüggő lettem...asszem...

    VálaszTörlés
  31. Éld minden napodat úgy mintha az utolsó lenne..mert az egyik tényleg az lesz.

    Ez mennyire igaz!!

    VálaszTörlés
  32. Új kedvencem:

    http://www.youtube.com/watch?v=ykW4rtW2eu0&feature=fvst

    Erre akarok bulizni Veletek a nyáron!!!!!

    VálaszTörlés
  33. Amíg ezek odafönn stúdióznak, addig én úgy bepörögtem az imádott zenéimtől, hogy elkezdtem VBK-zni...:D Elvagyok egyedül is...:)))
    ÉÉÉÉs takarítás, hólapátolás, készülődés a farsangra, meg a jövő7i ovira,mosás, mosogatás, dögös ruháim felvétele...:D
    Elleszek...

    VálaszTörlés
  34. Szerelmes vagyok ebbe a számba:

    http://www.youtube.com/watch?v=6GU2Zy-Kjew

    VálaszTörlés
  35. Mi van Veletek???

    Képzeljétek,márc.27.-én Black Out lesz a Wigwamban Kowával!Asszem ezzel azt is elmondtam, hogy kötelező a Stoner Team megjelenése!!!:D

    Olyan gyönyörű volt ma az idő!
    Hazajöttem,hogy majd hóembert építünk, de sajna nem állt össze a hó.:(
    Így elmentünk egyet sétálni a naplementében Ecser határába az erdősávba.:)

    Képzeljétek!3-om volt a 6-os lottón!:D Tök király!
    Meg több fizut is kapok most.:D
    Még jó, így elő tudok törleszteni a diákhitelbe...faszom.

    Nah Ti meg írjatok mááááá ne csak ééén!!!

    VálaszTörlés
  36. Ohhh basszus! Nem lesz Stoner Team megjelenés, mert márc 27.-én koncertezünk a fészek klubban! :( Pedig az geci jó lett volna! Kowát úgy megnéztem volna! Laci bazzzeeee, a picsába... :-D Valahogy soha nem akarnak összejönni ezek a Stoner Team megmozdulások! No nem baj ami késik nem múlik! :-D ROOOCK

    VálaszTörlés
  37. Hánykor koncerteztek???
    Mert a Wigwamban 11-fél 12 körül kezdődnek a koncertek!!!

    Mi meg a zenekarommal a Zorall táborban lépünk fel, ez már tuti!:D
    Meghallgatták a felvételt Zorallék, amit énekeltem és azt mondták h jó hangom van és hogy ezt folytassam és fel kell lépnünk a táborban.És tetszett nekik nagyon és még ötleteket is adtak!!!:D Annyira jóóóóó!!!:D

    VálaszTörlés
  38. Íme a szombati érdi Rock and Roll Swindle-s képek...XD

    http://kep.tar.hu/buksicu/50664617?o=0#2

    VálaszTörlés
  39. Na szevasztok gebg!
    Huhh... Kb. most van időm írni, d emég mindig az irodában vagyok... :S
    Sicu! Erre a számra majd velem tolhatod, tudod, mint anno Hegyalján a Kispálon! :D
    Hiányoztok! :(
    Majd írok beszámolót a disznótorról, meg fészbúkra tettem képeket, belinkelem majd.
    Most húzok haza, mert késő is van, éhes is vagyok, meg a faszom... :D
    HIÁNYOZTOOOK!!! Puszi mindnekinek!

    VálaszTörlés
  40. A tegnapi illetve a mai napom csak az enyém!!
    Tegnap elmentem vásárolgatni...vettem ezt -azt!:D
    Ma meg elmentem körmöshöz, ÚJRA VAN MŰKÖRMÖM!Olyan szééép!:)
    Meg hajat mosok, epillálok!:)
    Holnap Kalapács, Kiskunfélegyháza, ott alszunk, szombat Békéscsaba, majd utána Wigwam Zorall Farsang!Nagyon állat szerkóm van, extra szexi Cowgirl leszek...csak a fenekem meg a mellem lesz kinn...:))))) (nem új)

    VÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
    ANNYIRA BE VAGYOK PÖRÖGVEEEEEEEEEEEE!!!!! ez sem új...)
    :)))))))))))))))))

    VálaszTörlés
  41. Lesz Kalapács a Hegyaljááán!!:)))

    Hát, Szesztikém,ilyen ez a főnök élet!:)))
    Semmire sincs idő!XD

    VálaszTörlés
  42. Óóóóhh bassza meg ,a Black-out-os bulit sajnálom! Bár még semmi sem biztos. Ha játszhatunk a Fészekbe az is jó,ha nem úgy látszik akkor is jó lesz. Mindig egyszerre koncertezünk a kedvenceinkkel:-(! Na mindegy.
    V.melyk Black-Outra úgyis elmegyek.

    Itt baszom Szekszárdon.Manka névnapját tartottuk.Bográcsoztunk szarvast! Meg piáltunk. Qrvajó volt!
    Nemsoká go vissza Pestre.Szakad a hó.
    Na csump mindenkinek!

    VálaszTörlés
  43. Jééézusom!
    Ez Öcséém! XD
    http://www.youtube.com/watch?v=KskqndWdbxE&feature=channel

    VálaszTörlés
  44. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  45. Ez jött ki a facebook-on, hogy mi az igazi horoszkópom: Oroszlán (amúgy bak)
    Elsősorban az élet szeretete, vitalitás, túlpezsgő életerő jellemzi. Optimista természetű, tele van bizalommal minden és mindenki iránt. Nagylelkű és segítőkész, erős kisugárzásával sokakat képes belelkesíteni. Szüksége van arra, hogy nagyra értékeljék, dicsérjék és meg...becsüljék, hajlamos lehet a színpadiasságra, a drámai fellépésre. Szereti a pompát(?), a luxust(??), a szabadságot. Előfordulhat hogy hencegővé és hatalmaskodóvá válik(???), de ilyenkor a nagyzási hóbortja mögött a kisebbrendűségi érzése húzódik. Erős érvényesülési vágya van, általában céltudatos. Ettől azonban még megmarad játékossága, és az élet élvezetének képessége.

    VálaszTörlés
  46. Különben ez a 7vége K.O. volt...:D
    Pénteken mentünk Kiskufélegyházára a Kalapáccsal, ott is aludtunk. Hajnalig dáridóztunk egy vasutas szállón, össze is vesztünk egy ellenőrrel...XD
    Másnap(szombaton)ruhástól keltem, mellettem Laci szintén...fogalmam nem volt h mikor aludhattam el...:D
    Majd indultunk Békéscsabára, ahol a Kalapács fél7-fél8-ig játszott szigorúan, mert 8-kor el kellett indulni Pestre, hogy még fél12-re odaérjünk a Wigwamba a Zorall farsangra...:)))
    Volt Békécsabán Akela is, velük is összefutottam egy ivászatra...:) Már Békéscsabán bevedeltem vbk-ból...:)))
    Átjött Ági is, meg Bolec, Maraton, még Mosonmagyaróvárról is jöttek ismerősök.:)))
    Kár h nem maradhattam Akelán...de a Zorall farsang mindenért kárpótolt.:)
    Beestünk pont a kezdésre, mivel a hóesés akadályozott minket.
    Ott aztán folytatódott minden...fasza volt a jelmezem,mindenkinek nagyon bejött a sexy cowgirl..:) A wigwamban 850-en voltak, alig lehetett megmozdulni.:)
    Vazze nagyon kemények lesznek a 7végéim...minden 7végén valahová megyünk a Kalapáccsal..van hogy a Zorallal is.
    Febr. 26.-án jönnek Ági, meg Rita barátnősködni, 28.-án próba a Zorallinával.:)))
    Márc. 13.-Laci 40. szülinapja a Wigwamban, Rock and Roll Swindle.
    Márc.19.-Kalapács, Wigwam
    Márc.27.-Black Out-Wigwam
    Ápr.3-Miskolc, Kalapács
    Ápr.9.-Road Wigwam...YEEEAAAHHHHH

    Hát...a többi 7vége meg mindig Kalapács...meg Zorall..:D
    Jah és még kezdődik 7végente a tanfolyam...XD
    Gyönyörű lesz...
    PÖRGÉÉÉÉÉÉSSSSSS

    VálaszTörlés
  47. Úgy látom, döglődik a honlap...:(

    VálaszTörlés
  48. Na basszátok meg én is úgy megnézném már azt a kurva Black out-ot! A faszom ki van!
    Engem is felidegesít ez a kurva hó baszdmeg Laci! A faszom ki van már a téllel! Itt a kurva hód Sicu! Remélem örülsz neki! Tesód jól nyomta szilveszterkor ahogy elnézem! :-D
    Szombaton buli van yeeeaaaah!
    Rock

    VálaszTörlés
  49. Ja Sicu! Itt a haaóó!!! :-)
    És dolgozom hétvégén is! :-(
    Majd a próba kárpótol kicsit...

    VálaszTörlés
  50. Itt a hódom!:D
    Áh, büdös csicska aki kihagyja a Black Outot!XD
    Amúgy a hó már nekem sem kéne...ami sok,az sok!Már kiszánkóztuk magunkat a gyerekekkel!
    Meg már basznám kerékre a kis skodrimat!Szegényt teljesen betemette a hó, de most amikor jöttem haza, örömmel láttam, hogy leolvadt róla és már látszik a csőrike!:)))
    Voltam ma kangoo-n!ÁÁÁÁ annyira jóóóó!!!:D
    Ugráltunk a Jump around-ra meg a sex on the beach-re!:D Felpörögtem,mint állat!Ez az én sportom!
    Laci Zorallozik tatabányán én meg itthon nyomom...holnap Pécs Kalapács!:)
    Vasárnap meg Valentin-nap!!!Megyünk vacsorázni, romantikázni!!:)))
    Alig várom a nyarat gebg, h legyenek már fesztek!!!
    VÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
    Bulizni akarok ma,de sehol senki...:(

    VálaszTörlés
  51. Nah gyerekek!Hajnali 3 van és rántott gombát meg rántott sajtot sütök...XD
    Sosem voltam nooormális...

    VálaszTörlés
  52. Szesztikém tegnap jól be csicsókázhatott,mert írás szakértőt kellett hívni,hogy megfejtsem az sms-ét!:D

    VálaszTörlés
  53. Hajnalodik!Kiugrom a kádból, s a barátom már vár reám...:))))))))))))))))))))))))))))))
    Cincergek...:D

    VálaszTörlés
  54. Nem döglődik ez Sicu!
    Csak át kell keresztelni "Sicu élete" -ére,v. v.mi.. :-)))! Ne add fel,jó hogy irkálsz,mint az állat. Hiányzik már megint.vmi össznépi buli!!!
    Váááááááááááááááá!!!
    Bebasztam tegnap,meg szombaton is...
    Jó a pálinka Lompy!
    Párkányosok a stoner királyok!
    Többiek hol v.?????????????????????

    VálaszTörlés
  55. Na csősztök itt vagyok már én is végre:D Faszák 2010-es tervek!!!jó lesz már veletek stonerkedni egyet kettőt:D üdv mindenkinek KisDabis:)

    VálaszTörlés
  56. Szevasz Kis Dabis! Mi a pálya veled? Nyáron majd bulizunk vazzeee! Mint állat!
    Jó hogy itt vagy he! :-D

    VálaszTörlés
  57. CSŐ! Hát én is úgy tervezem hogy ez lesz a legdurvább nyaram!Ledurtam a hajamat a faszba én is.Lassan felnézek majd,mert jó lenne már veletek baszni meg rég beszéltem mindenkivel egy faszát.

    VálaszTörlés
  58. Csőőőőőősztök, végre valami élet!!!:)
    Csőőőő Öcsike!!!!De rég láttalak vazze!!!

    Huh, gyerekek!
    Elég durva volt a 7vége!
    Pénteken én vezettem Érdre Zorallra, asszem megőszültem...még jó h festetem a hajam...:)))
    Tegnap meg atomállat buli volt a Vadvirágban a Stadion mellett.Kalapács volt, az előzenekar hozott 4 liter tokaji bort a zenekarnak, 2 liter édeset és 2 l szárazat.
    Az édesből én ittam meg 1,5 lityót, a szárazat meg Laci itta meg az összeset...
    Nagyon állat volt!!!!!!!!Csocsóztam egy csomót, lett egy csomó fiú haverom..:)))) szarrá vertem mindenkit csocsóban.:)))
    Ma meg egy csomó ismeretlen arc bejelölt iwiwen a tegnapi bulira hivatkozva..:)))))))))
    A killing in the name off-ra szétvertem magam,nagyon fáj a nyakam.:)
    Hajnalban arra keltem, hogy a Wc előtt fekszem kabátban, miközben Laci fosik...
    Ő meg most kelt fel és nagyon be van rúgva még mindig...nekem meg szinte semmi bajom.:))))))))))))))
    Fhúúú vazeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
    FESZTIVÁLLLLL
    MEGKEZDŐŐŐŐŐDÖTT A NYÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁRRRR

    Bocs mindenkitől a tnapi sms vihartól!!!:))))

    VálaszTörlés
  59. Csend és hulla szag...
    Akkor iszok v.mit:-D!!!

    VálaszTörlés
  60. Hát sajnálatos, h alig hallok valakiről...:(
    Mindegy én írok.
    Nosztalgia 7vége volt ez...
    Jött Rita, meg Ági Ecserre.:)
    Pénteken kimentem eléjük CsőriSkodrival az ecseri vasúthoz. Lasagna-val vártam Őket, ami nagyon finom volt!!!(Lacinak meg pulykanyak levest csináltam).
    Aztán hajnal 2-ig ittunk, meg dumáltunk.Annyira jó volt!!!!
    Másnap kora du. bementünk Pestre, a láthatatlan kiállításra.Aztán mozi,majd ivászat hajnal 3-ig itthon,meg beszélgetés 4-esben.Annyira szuper volt!!!
    Vasárnap meg ROCK AND ROll volt, mert próbáltunk a zenekarunkkal, és nagyon állat volt.5 dalunk van, de olyan odakúrós.Ott volt Ati is, a gitáros csajok tanárjaként.:)
    Nah pussz mindenkinek!!!!

    VálaszTörlés
  61. Itt voltunk:
    http://www.youtube.com/watch?v=JyYcrjbEEi8&feature=related
    VÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
    Annyira jó volt!!

    VálaszTörlés
  62. WOW!!
    Állat volt ez a 7vége is!!!
    Anyuék Pesten volta a haverjáéknál és pénteken bowlingozni voltunk 10-en a Lurdy házban (hoztak túrkevei páleszt), full extra fasza volt,
    tegnap (szombaton) pedig egy szálloda kínai éttermében voltunk, ahová 3500-at kellett befizetni és annyit ehettünk-ihattunk, amennyit akartunk.:D Itt is 11-en voltunk.
    Állat volt!Én inkább az ivás részét használtam ki...:))))) 3 kancsó bor...XD
    Utána hazahoztak minket Ecserre és itt még iszogattunk kicsit!:D
    Ma meg a vecsési Tesconál találkoztunk Velük, mikor mentek haza, kiskodáztunk...
    Most meg esik ez a kurva hó...
    Vazze tavasz van vagy mi a fasz!
    Itt a tavasz, dagad a F*sz...XD

    VálaszTörlés
  63. Veletek mi van basszátok meg??!!!!
    Csicskultok, vagy mi van??? :)))

    A programajánló:
    Márc.13.-Laci 40. szülinap-Wigwam, Rock and Roll Swindle,
    Márc.14.-Székesfehérvár, Kalapács
    Márc.24.-Wigwam, Arany Nyíl Díjátadó gála-Zorall
    Márc.27.-BLACK OUT-WIGWAM
    Márc.29.-31.-Lacival kirándulás
    Ápr.1.-A MI NAPUNK...:)))
    Ápr.3.-Miskolc, Kalapács
    Ápr.9.-ROAD WIGWAM
    Ápr.10.-Szolnok- Metal Liget, TCS, ROAD!!!!Stb.
    Ápr.14.-ZP 0.nap-TANKCSPDAAAAAAAAAAAAAAA

    Egyelőre ennyi...persze közben kezdődik a tanfolyamom...insomniaaaaaaa

    VálaszTörlés