2010. március 8., hétfő

Egy kis okosság

“Mindennél fontosabb, hogy munkánkat, hajlamainkat és életütemünket egyeztessük a természet nagy és örök ritmusával. A hold járása, a szelek fordulása, a nap forrósága, az éjszaka áramai, mindez alakítja személyes sorsunkat, keddi vagy szerdai életrendünket is: az ember hallja, nagyon messziről, az intéseket és figyelmeztetéseket, a világmindenség óvó-igazító zörejeit… Egyszerre kell élni a nappal, a holddal, a vizek áradásával, a hideggel és meleggel: soha nem ellene, mindig belesimulva a világ összhangjába, a teremtés és pusztulás teljes rendjébe. Csak azok botlanak meg az életben, akik valahogyan belülről süketek a világ hangjai iránt.

De egyszerre kell élni szívünkkel is, azzal a másik életütemmel, mely titkosabb, leplezettebb, nehezebben megismerhető, mint a világ áramlásának rendje. Akinek szíve, készséges ütemmel, nyolcvanat ver, ne akarjon maratoni versenyfutók módjára élni. Állandóan hallani kell testünk és jellemünk titkos morzejeleit, e finom és erélyes üzeneteket, melyek megszabják életed igaz mértékét. Kinek érzékeit eltompította a becsvágy, a szenvedély, nem hallja többé e hangokat. Az ilyen ember teste, lelke és a világ üteme ellen él; emberhez nem méltó módon él, tehát embertelenül bűnhődik.”

Márai Sándor - Füves könyv

41 megjegyzés:

  1. Márc.13.-Laci 40. szülinap-Wigwam, Rock and Roll Swindle,
    Márc.14.-Székesfehérvár, Kalapács
    Márc.24.-Wigwam, Arany Nyíl Díjátadó gála-Zorall
    Márc.27.-BLACK OUT-WIGWAM
    Márc.29.-31.-Lacival kirándulás
    Ápr.1.-A MI NAPUNK...:)))
    Ápr.3.-Miskolc, Kalapács
    Ápr.9.-ROAD WIGWAM
    Ápr.10.-Szolnok- Metal Liget, TCS, ROAD!!!!Stb.
    Ápr.14.-ZP 0.nap-TANKCSPDAAAAAAAAAAAAAAA

    Full hulla vagyok. Megyek aludni. Megkezdődött a tanfolyam, holnap is oda megyek és 8 órát tornázok gebg...
    Szesztikééééééééééééééééééééééééééémmmmm
    SZOMBATON BULIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
    ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ

    VálaszTörlés
  2. Szesztiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
    Már csak egy nap!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ

    VálaszTörlés
  3. Ehhez a Márai idézethez nem is lehet mit hozzáfűzni...

    VálaszTörlés
  4. Látszik...senki nem is fűz hozzá semmit...:)

    VálaszTörlés
  5. Sicu! Te Gebi!
    Mikor iszogatunk egyet?

    VálaszTörlés
  6. Most meg mi a baj a bejegyzésemmel.:)
    Hé emberek a 26.-i bulival csak az baj, hogy nem tud nagyon ereszd el a hajam lenni, mert másnap 12-re megyünk felvételt készíteni....:-S
    A fasz ki van.....

    VálaszTörlés
  7. Lac!Te GEBG!!!
    Mondtam már, h márc.27.-én!De az tuti!Ha a hegy nem megy Mohamedhez, Mohamed megy a hegyhez!!!:D

    VálaszTörlés
  8. ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
    ANNYIRA JÓÓÓÓÓÓÓ AZ IDŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐ
    MENNI AKAROK A SZABADBAAAAAAAAAAAAAAAAAAA FEEESZTEZNIIIIIIIIIIIIIIIII
    JÖN A NYÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁR
    ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ

    VálaszTörlés
  9. A faszér van jó idő!Vágyódom a szabadba és nem mehetek, mert tanulnom kell...Iszonyat zsúfolt hetem lesz.De szerdán Arany Nyíl díjátadóóó a Wigwambann!:)))))
    És a héten még a beadandó dolgozatot is meg kell írniiiii!
    Ma jön ÁÁÁÁÁgiiiiiiiiiiiiiiiiii:)))
    Holnap próbál az együttesünk!!!ROCK AND ROLLLLLL STONEREK!!!
    Adjatok már valami jó együttesnév ötletet, mert hangya lefújta a Zorallinát...:(((
    Stonerlina?Lovagina?:) Sicu Band?:D XD
    Ma meg A Ráday kupolában játszanak Zsoltiék..nem megyünk...:( Tanulok.:(
    Öcsém meg igencsak a Cool Head Clan-ban fog gityózni...:)))

    VálaszTörlés
  10. HANGOSABBAN SZERETNÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉMMMM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁá

    Nem szabadna felpörögnöm...de nem tudom leállítani magammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
    ááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá
    sosem tudtam :))))))))))))))

    VálaszTörlés
  11. Gondolkozzatok valami dögös, csajos, magyar zenekari néven, ugyanis nem tudunk mit kitalálni...

    VálaszTörlés
  12. Műsorváltozás! A SON OF A BITCH 01:00-kor kezd!

    VálaszTörlés
  13. VASMACSKA lett a nevünk!!!:))))
    Jó bulizást mára!!!
    Holnap mi lesz?
    Én tanulok ezerrel!!!
    Este meg BLACK OUT!!!:)))))))))))))))))

    VálaszTörlés
  14. NA KI JÖN MA BLACK OUTRA????????????

    VálaszTörlés
  15. Heeyy de király volt a péntek gyerekek! Pffffúúúúú basszus! Igazi Backstage buli volt!
    Lacival másnap igen csak meg voltunk lassulva!
    Szesztikém, te meg nagyon be voltál baszva! :-D

    VálaszTörlés
  16. SIKERÜLT A VIZSGÁM, MISZERINT: "A megszerzett tudás feljogosítja arra, hogy az 5 évnél idősebb, az organikus éretlenség tüneteit mutató gyermekekkel korlátlan mennyiségben felvegye az ÁLLAPOT- ÉS MOZGÁSVIZSGÁLATOT, ill. az eredményekről szakvéleményt és szükséges esetben terápiás javaslatot adjon ki." Nyáron elvégzem a... terápia részét is!!! Annyira élvezem!!!!

    VálaszTörlés
  17. mozgásterapeuta leszek!!!!!!ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ

    VálaszTörlés
  18. BOLDOG BOLONDOK NAPJÁT MINDENKINEK!!!!!!!
    GO TÚÚÚÚRKEVE!!!!!!!!!!!!!!!!!
    EZ AZ ÉÉÉÉÉÉÉÉN NAPOM!!!!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  19. Huh!!!Csütörtökön hazamentünk Túrkevére, én vezettem,:) visszafelé is, minden ok volt.Nagyon jó volt végre otthon, feltöltődtem.És persze kaja-pia dögivel. Pénteken jöttünk haza, hoztuk Öcsémet is, mert szombaton a Cool Head Klan-nal volt próbája...(meghallgatás). Szombaton kalapács volt Miskolcon...szuper volt az is. Vasárnap pedig sütögettünk...ilyen sütögetés még nem volt. Én itthon még nem rúgtam be így. De senki nem volt magánál. Laci délutántól már nem nagyon emlékszik az eseményekre, én meséltem Neki, hogy miket csinált és mondott...:))) Du.6-7-ig aludt egyet, miközben Nodi mindenféle tárgyakat hordott köré, többek között baltát is, összefirkálta az arcát alkoholos filccel...meg pózolgattunk körülötte...:))) Ma meg kivittük a Keletibe Öcsémet,majd elmentünk Húsvétozni Laci Anyukájához, aztán Ernőékhez enni...ma is csak zaba meg pia. Mikor hazajöttünk, erőt vettünk magunkon és eltakarítottuk az előző napi mocskot.Nem volt egyszerű. De mostmár pihi van. Holnap este meg próbálunk a zenekarral.:)))

    VálaszTörlés
  20. Az oldal bedöglött..
    Szesztikém, mióta főnök vagy...:)
    Péntek, Road Wigwam
    Szerda TCS ZP!!!!:D

    VálaszTörlés
  21. VÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
    7főn próbáltunk a zenekarral...
    Fellépünk jún.12.-én a Körösi Underground Feszteeeeennn

    VálaszTörlés
  22. Fhúúúúúúúúúúúúúúú
    Odabaszott a Road...:)))

    VálaszTörlés
  23. Mi a helyzet Stornerek? Semmi?
    Várom a feszteket!!!

    VálaszTörlés
  24. Sicu!

    Mit csinálsz május 8-án? Bevagy táblázva? :-D

    VálaszTörlés
  25. Miért? Mi lesz akkor?
    Be vagyok táblázva de akár szabad lehet a máj.8.!Csak Rock and roll swindle lesz Bp.-n vhol...
    naaaaaaaaaa???? mi lesz????????

    VálaszTörlés
  26. Képzeljétek, van egy igazi csőrikém!!!!
    Igazi, citromsárga kanári!!!!
    És mesebeli kalitkája is van!
    Imááádom!!!

    VálaszTörlés
  27. Május 8. Metal School SON OF A BITCH koncert!
    Gyertek!!!

    VálaszTörlés
  28. Nah fasza, arról lemaradtam, de pénteken Jászboldogházán voltunk motoroson, tegnap meg Ráckevén motoroson Kalapáccsal, meg a Cafe Music pubban Rock and roll swindle-vel.
    Ma meg Vasmacska próba volt, fotózással egybekötve!
    Alig várom, h lássam a fotókat, full vasmacskások voltunk!!!!Metááááál!És persze Rock and Roll!!!!!!!!!
    STOOOOOOOOOOOONEEEEEEEERRRR!!!

    VálaszTörlés
  29. Nagyon jó volt ma az évzáró. Nem sírtam, megembereltem magam...de a szívem nagyon fáj a 3 kis csöppségemért , elmennek suliba...és talán sosem látom már Őket. Mi lesz Velük? Ugyanilyen tüneményesek maradnak?Vagy túl naív vagyok?Nagyon szeretem a csoportomat és büszke vagyok rájuk! Egytől egyig mind
    szeretetre éhes kis tündérke, akik rengeteg energiát adnak nekem minden
    nap!...de most elfáradtam. Kiengedem az évzáróval járó gőzt.:)

    JA! ÉS ROHADTUL BEBASZOK SZOMBATON!!!!!!!!!!!!!!!!!!...:))))))))))))))))WIGWAM ZOOOOOOORRRRRRAAAAAAALLLLLL!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  30. Boldog vagyok!
    http://www.youtube.com/watch?v=I_W_Xgt7QDw
    Mindenkit annyira szeretek, csak az a gond h egyszerre nem tok mindenkit átölelni és nem tok egyszerre annyi szeretetet adni magamból, h mindenkinek elég legyen.Ez fáj. :)
    Gyönyörű ez az élet! Tengernyi energiám van és nem tudom kiadni magamból!ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
    Kezdődik a nyár, megőőőrülök, annyira boldog vagyok, annyira jóóóóóó érzés ennyire élni szeretni!!!!Szeretném, ha ezt az érzést érezné mindenki!:)))))))))))))))))))
    Mikor lesz már valami feszt?
    Ez az oldal meg csak az én oldalam lett...:))))))))

    VálaszTörlés
  31. SicuBlog.hu :)

    Emberek,akkor mi lesz a Feszt tervekkel?
    Sicu! Jövőhéten ütközzünk már v.mikor!

    VálaszTörlés
  32. Okés!!!!
    Mondjuk jövő7en pénteken lehetne valamit durrantani!!!!!:))))))))))) jún.18.-án!!!Na??

    Nyár van és annyira jól érzem magam, boldog vagyok, és mindenkit szeretek!!!!!!

    http://www.youtube.com/watch?v=uwIGZLjugKA

    Stonerek!!!

    Vasmacska fellépések időponjai:

    JÚN.13.(vasárnap)- BP. 17.ker.-Kőrösi Underground feszt, este 19:30, utána After Rain
    JÚN.25.(péntek)- Pécel, Motoros Találkozó
    JÚN.26.(szombat)- Bp.,VIII.ker.,Crazy Mama
    JÚL.31.- Bp, Vadvirág (Stadionoknál)
    AUG.14.- Túrkeve, Motoros találkozó
    AUG.21.- ZORALL SÖROLIMPIA, MEGYER

    Alakulunk!
    Rock and Roll!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  33. "Azt lehet mondani: fénnyel voltam teli, örömre és boldogságra való embernek születtem. Az ember arra való." (Dallos Sándor)

    VálaszTörlés
  34. Hát, elkezdődött a nyár.
    Mindenkinek nagyon hálás vagyok, aki tett ezért, de főleg Lacinak, A TANKCSAPDÁNAK, akik pénteken aranyozták be az estémet, és egyszerűen azóta le sem lehet lőni. Aznap a kalapács is sokat tett ezért, és Ernőék, akinek menni kellett másnap dolgozni, de azért megvárta a TCS-t veünk...
    ...köszöne ...tovább »t az AKELÁ-nak, akik pedig szombaton nyomtak nagyon fasza koncertet!Olyan régen láttam Őket, és annyira jól éreztem magam!!! És az Omennek is, meg Zsoltinak, meg Bannak, meg a Vasmacska zenekarnak...és olyan fasza minden!!!!
    Olyan boldog vagyok!!!

    VálaszTörlés
  35. Hey, Stonerek!(Már ha valaki nézi a blogot...:))))
    Íme az első koncertünk képei:
    http://picasaweb.google.com/fanpan64/VasmacskaKorosiUndergroundFesztival#

    ROCK AND ROLL!!!
    További koncertek:
    JÚN.25.(péntek)- Pécel, Motoros Találkozó
    JÚN.26.(szombat)- Bp.,VIII.ker.,Crazy Mama
    JÚL.9.-Kunszentmárton, ingyenes fesztivál
    JÚL.31.- Bp, Vadvirág (Stadionoknál)
    AUG.14.- Túrkeve, Motoros találkozó
    AUG.21.- ZORALL SÖROLIMPIA, MEGYER

    GYERTEEEEK!!!

    VálaszTörlés
  36. Ideje lenne már írnotok...esetleg új témát nyitni!
    Mi a fasz van Veletek?
    Semmit sem tudok Rólatok...:((
    Pedig elvileg ez a blog azért van...:(((

    VálaszTörlés
  37. Ez az Sicu,tolni kell.Jók a képek,az elején még visszafogottak a csajok,aztán rájuk adtad a rákenrollt! Fasza,hogy koncerteztek!!! :-)
    Közben lebetegedtem.Táppénzen vagyok még most is:-)))

    VálaszTörlés
  38. Kedden (júl.6) Zorall ZP!!!!!
    ÉN TÁNCOLOK, LEMEZBEMUTATÓ LESZ ÉS DVD-T IS CSINÁLNAK BELŐLE, ÚGYHOGY FASZAAAAAAAAAAAAA!!!!
    Péntek Kunszentmárton Vasmacska,
    szombat Kisújszállás motoros, Zorall és aznap még Kacskemét is Zorall, lehet, h ott is én nyomom a táncot...XD

    VálaszTörlés