2010. július 6., kedd

Itt a kibaszott nyár!

Na szevasztok Stonerek!

Itt van a kibaszott nyár...Remélem mindenki örül
neki!? Tavaly ilyenkor már buliztunk, és fesztivált
csináltunk. Most ez nehezebb mint gondoltam.
Teljesen szétszéledtünk minden felé. De nem szabadna
eltelni a nyárnak, úgy hogy nem csinálunk semmit.
Én hiszem, hogy ezen a nyáron is lesz valami igazán
agypusztító ivászat! Csak úgy meg kéne szervezni. :-S
Helyet szerezni meg ilyenek. Nekem sajna semmi ötletem,
hogy hol lehetne megcsinálni az idei durranást!
Kérdezősködjetek már, hát ha valaki tud egy jó helyet.
Aztán meg le kell zsírozni egy időpontot, ami mindenkinek
jó. Ja és az idén már az élő zenét is meg kéne oldani.
Úgy hiszem zenekarból nem lenne hiány.:)
Mindenki olyan kibaszott punnyadt geci, hogy nem hiszem
el. Pár ember tartja a frontot és ennyi. Nem hiszem el.
Szedjétek már össze magatokat, és ébredjetek...nyár van
ilyenkor a zsigereinkben bizseregni kezd a stoner vér,
és arra késztet, hogy indulás. Ne fojtsátok le ezt az
érzést. Szóval el kell dönteni, hogy legyen buli vagy ne legyen?
Ennnyyyyiiiiiii..... :-D

5 megjegyzés:

  1. Na én azt hiszem,a "pár ember tartja a frontot"-ba tartozom bele...:)))

    A tegnap Zorall a Zp-ben állati jó volt!
    Zorall cirkusz világszám!
    Gólyalábas, tűz zsongőrök, meg MI!:)))

    Laci, Lompy, Losy, Troli, el nem tudjátok képzelni , mennyire boldoggá tettetek, hogy eljöttetek és megnéztétek hogyan rázom a seggem!!!:))) Igaz, Troli???::))
    Nagyon sokat jelentett! Összehoztam a bandát!:))))
    Nagyon meghatódtam!!!

    És igen, kell a feszkó, én már rég elkezdtem, igazából nem csak nyáron vannak feszkók nekem, hanem mindig!!:)))
    De mi jövő7en odabaszunk a Hegyaljának, kedden már indulunk is, Ágival, Szesztivel, Losyval, meg még egy rakat ismerős!
    A csicskák meg otthon maradnak!:)))))

    Péntek Kunszentmárton Vasmacska!!!:)))
    És vszínű szombaton megint rázom magam a Zorallban Kecskeméten meg Kisújon..:)))
    ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ

    "Stoner világban STONEREK VAGYUNK!
    Stoner törvények közt élünk,
    vagy meghalunk!"
    Igaz Laci??:)))))))))))

    VálaszTörlés
  2. Szesztikém!
    Találkozunk pénteken, Kunsznten!!!:)))
    Állat vagy, hogy lejössz!!!

    VálaszTörlés
  3. http://picasaweb.google.hu/gabonaborda/20100706_ZORALL_ZP#

    Ízelítő a ZP-s Zorallból...

    VálaszTörlés
  4. Na, olyan régen jártam már erre... :) Idén már én is megyek, nincs, ami/aki megakadályoz!!! :DDDDDDDD
    Hiányoztok! :(

    VálaszTörlés
  5. Szerintem gyűljünk össze egy réten, oszt vigyünk rengeteg tudatmódositószert, oszt basszuk neki...:D

    VálaszTörlés